آبنما

تزئین خانه با خرید آبنما خانگی

آبنمای خانگی طرح آنتوریوم

یکی از دکوری های جذاب و قابل توجه برای محیط داخلی منزل آبنمای خانگی است. با خرید آبنما خانگی، طراوت و شادابی را به محیط خود هدیه می دهید. انرژی زیاد جریان آب در منزل استرس را ازافراد ساکن دور نموده و باعث آرامش و افزایش تمرکز در آن ها می شود. پیوند انسان با طبیعت، از بین بردن انرژی های منفی و صداهای نامطبوع و استفاده از صدای سفید آن از دیگر دلایل مهمی است که افراد زیادی را علاقه مند به خرید آبنما خانگی نموده است.

نکاتی مهم برای خرید آبنما خانگی

عدم پاشش آب به اطراف به خصوص در آبنماهای ایستاده در محیط های داخلی بسیار حائز اهمیت است. از دیگر موارد قابل ملاحظه، صدای جریان آب استاندارد می باشد که در زمان روشن بودن، صدای خسته کننده ایجاد نکند. علاوه براین، زیبایی آن در زمان خاموش بودن نیز از مله موارد مهمی است که در هنگام خرید آبنما خانگی باید به آن توجه نمود.

آبنمای شرکت لوتوس

شرکت لوتوس با تیم تخصصی طراحی و اجرا تولید کننده انواع آبنما خانگی  با طرح ها و ابعاد متنوع است. که کاملا متناسب با سبک دکوراسیون بهترین طرح را به شما پیشنهاد می دهد. این شرکت برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت آبنمای فلزی با به گیری از هنر، علم و فناوری نموده و همواره با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولات خود را با ضمانت به مشتریان عرضه می دارد.

ابعاد آبنما خانگی

آبنما ی خانگی در ابعاد متنوع رومیزی و ایستاده، طراحی و اجرا می شود. ابعاد رومیزی آبنما از30 ساتی متر شروع و تا 80 سانتی متر بصورت رومیزی تولید می شود.

ابعاد ایستاده یا کنار سالنی با ارتفاع 100 سانتی متر شروع و متناسب با ابعاد محیط قابل افزایش است. که در محیط های مسکونی تا 200 سانتی متر طراحی و اجرا می شوند.

آبنمای رومیزی

آبنماهای رومیزی در دکوراسیون منزل، در کنار مبلمان قرار می گیرند. متناسب بودن سبک آبنمای رومیزی با سایر لوازم و اکسسوری های منزل اهمیت بالایی دارد. در ضمن زیبایی آن در زمان خاموش بودن از دیگر مواردی است که در هنگام خرید آبنما رومیزی مورد توجه قرار می گیرد.

آبنمای طرح آنتوریوم نقره ای

آبنمای ایستاده

تصور طنین صدای آبشار در محیط داخلی منزل با یک آبشار فلزی ایستاده بسیار حیرت انگیز و جذاب است. با توجه به ابعاد و طرح های آبنما خانگی ایستاده به همراه نورپردازی رویایی یک اکسسوری کامل را میتوانید در چیدمان خود قرار دهیم.

آبنمای مسی

خرید آبنما خانگی متناسب با دکوراسیون کلاسیک

با این سبک از دکوراسیون در مقاله ی دکوراسیون کلاسیک آشنا شدید. امروز مهم ترین نکات برای خرید آبنما خانگی را شرح میدهیم. در زمان خرید آبنما برای دکوراسیون کلاسیک باید به ظاهر آبنما بسیار توجه کنید. زیرا اکسسوری های گران قیمت و شکیل در این فضای استفاده می شود. بیشتر از اکسسوری های طلایی و سیلور استفاده میکنند. این رنگ درخشش خاصی در محیط ایجاد میکند. در سبک کلاسیک از وسایل با کیفیت و اصل استفاده میشود. پس یک آبنما با مواد اولیه ی بسیار با کیفیت و شکیل مناسب این فضا نیاز است. آبنمایی با مواد اولیه ی بازیافتی و ارزان قیمت باعث افت زیبایی خانه میشود.

دکوراسیون کلاسیک

تحلیل فضا

با دقت به دکوراسیون بالا متوجه ی ترکیب رنگ اصلی این فضا میشوید. رنگ طوسی، پسته ای و کرمی از جمله رنگ های اصلی این دکوراسیون است. رنگ طلایی به عنوان رنگ مکمل در فضای خانه برای اکسسوری ها انتخاب شده است. با قاب عکس ها، قاب آینه و آباژور طلایی رنگ، محیطی پر زرق و برق و درخشان خلق کرده است.اگر به جای خرید آباژور در این فضا اقدام به خرید آبنما میکردند، زیبایی این خانه با نورپردازی های حرفه ای چندین برابر میشد. آباژورآبشار های لوتوس بسیار با ظرافت بسیار زیادی ساخته میشوند. چون کار دست می باشد و صنایع دستی جایگاه ویژه ای در سبک کلاسیک دارد، بهترین اکسسوری برای این فضا است.

خرید آبنما خانگی برای سبک نئوکلاسیک

در دکوراسیون نئوکلاسیک خبری از زرق و برق فضای کلاسیک نیست. نمونه ی دکوراسیون نئوکلاسیک در تصویر زیر میبینید.از اکسسوری های کلاسیک و مدرن به صورت متناسب استفاده میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی سبک نئوکلاسیک را مطالعه کنید. با توجه به اینکه رنگ مشکی برای اکسسوری ها انتخاب شده است. آبنمای مشکی در این فضا جذابیت بسیار زیادی دارد. ترکیب سفید و مشکی با کنتراستی که ایجاد میکند. باعث خلق محیطی خاص میشود. علاوه بر رنگ مشکی، خرید آبنما خانگی مسی برای فضای نئوکلاسیک بسیار مناسب می باشد.

دکوراسیون نئوکلاسیک

دکوراسیون مدرن

یکی از اصول دکوراسیون مدرن سادگی است. در این سبک جایی برای تزیینات پر زرق و برق و پرکار وجود ندارد. آرامش یکی از شعارهای این سبک می باشد. به همین علت انتخاب اکسسوری مناسب در این سبک بسیار مهم است. استفاده از رنگ های خنثی در این سبک از دکوراسیون توصیه می شود. آبنمای طرح لوتوس و طرح نیلوفر از جمله گزینه های پیشنهادی برای دکوراسیون مدرن می باشند.

دکوراسیون مدرن

آبنمای هفت رنگ با پوشش دهی بسیار قوی که سالیان سال بدون تغییر رنگ و سیاهی در فضای خود از آن استفاده میکنید. برای ثبت سفارش این آبنمای زیبا از قسمت سفارشی سازی اقدام کنید. همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

آبنمای رنگی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “تزئین خانه با خرید آبنما خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *