وسایل دکوری

جلوه ای خاص با وسایل تزئینی

آباژور

وسایل تزئینی یکی از محبوب ترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند. این قهرمانان بزرگ و کوچک میتوانند در محیط تعادل ایجاد کنند و نقص های فضای را جبران نمائید. به جای سرمایه گذاری زیاد برای طراحی مجدد خانه، از وسایل تزئینی شیک و جدید استفاده کنید. با افزودن تزئینات می توانید حس طراوت را به خانه ی خود ببخشید. وسایل تزئینی مناسب، یکنواختی را در دکوراسیون داخلی میشکنند و فضایی چشمگیر در خانه ایجاد میکنند. چند مکان از خانه را مانند میز پذیرایی، قفسه های اتاق و… برای چیدمان وسایل تزئینی انتخاب کنید. بهترین تزئینات آنهایی هستند که شخصیت شما را به درستی بیان میکنند.دکوری های دستساز برای تزئین خانه بسیار کاربردی می باشند زیرا انرژی هنرمند را به فضا منتقل میکنند. مثلاً یک آبنمای دکوری و ظریف که به صورت دستساز ساخته شده است، برای کسانی که شخصیت خاص و منحصر به فردی دارند بسیار مناسب است. جریان آب در لابه لای یک اثر هنری زیبا چشم ها را به خود خیره میکند.

زمانی که آبنما خاموش است، ظاهر جذاب آن برای تزئین خانه نقش بسیار زیادی دارد و شما میتوانید برای خلق نقطه ی کانونی از آن استفاده کنید. آبنمای لوتوس به صورت کاملاً دستساز و بسیار با ظرافت ساخته می شود. با طراحی دقیق مسیر جریان آب هیچگونه پاششی به اطراف ندارد و برای فضای داخلی بسیار مناسب است.

دکوری تزئینی

نقش لوازم تزئینی در دکوراسیون داخلی

وسایل تزیینی در هر زمینه ای معنا و مفهوم خاص خود را دارند و در ابعاد بزرگ و کوچک برای زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده میشوند. این تزئینات تفاوت چشمگیر و جذابی در فضای داخلی ایجاد میکنند. آبنما، آباژور، گلدان، آینه و… از وسایل دکوری هستند که جلوه ی ویژه ای به هر قسمت خانه میبخشند. اکسسوری ها این امکان را به شما میدهند با هزینه ی کمتر، چیدمان خانه ی خود را بهبود دهید و فضایی صمیمی تر و گرم تر را خلق کنید

مثلاً فضای زیر پله در قسمت پذیرایی قرار گرفته و نمای خوبی ندارد. شما میتوانید با قرار گیری آبنمای سفارشی برای فضای زیر پله نقطه ی ضعف دکوراسیون داخلی را نقطه ی قوت تبدیل کنید. به گونه ای که این آبنمای زیبا مورد توجه همه قرار بگیرد. برای ساخت آبنمای سفارشی متناسب با فضای خود میتوانید از قسمت سفارش آبنما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

یکی دیگر از دلایل خرید لوازم دکوری پر کردن فضای خالی بین وسایل می باشد. از این لوازم برای تحرک و پویایی در چشم بیننده و جلب توجه استفاده میشود. اگر این وسایل تزئینی چیدمان مناسبی داشته باشند به نقطه تمرکز خانه تبدیل میشوند. این موضوع در طراحی داخلی بسیار مهم است. در واقع هدف از طراحی داخلی ایجاد فضایی بهتر برای نشیمن می باشد. با خرید لوازم دکوری فضایی دلنشین برای خود و خانواده ایجاد کنید.

تزئین خانه

نکات مهم در تزئین خانه

در مرحله ی اول وسایل دکوری مطابق با چیدمان و سبک دکوراسیون داخلی باشد که به یکپارچه شدن فضا کمک کند. ابعاد وسایل تزئینی باید متناسب با یکدیگر باشند. به گونه ای که چشم آنها را دنبال کند و باعث بی نظمی در فضا نشود. بیشتر از وسایل دکوری کاربردی برای تزئین خانه استفاده کنید. این وسایل علاوه بر زیبایی فضایی مفرح و پر انرژی را برای شما ایجاد میکنند. برای مثال یک آباژور دکوری در کنار زیبایی، فضایی روشن و دلباز را برای شما خلق میکند.

هنگام خرید لوازم تزئینی به کیفیت آن دقت کنید. بعضی از این وسایل ظاهر زیبایی دارند ولی پس از مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست میدهند و دیگر قابل استفاده نیستند.

رنگ وسایل تزئینی را متناسب با سایر رنگ های فضای داخلی انتخاب کنید. در انتخاب رنگ تزئینی ها دست شما باز است و میتوانید از رنگ های متضاد برای ایجاد کنتراست و پویایی در فضا استفاده کنید.

انواع وسایل تزئینی

شما میتوانید از وسایل قدیمی، عتیقه و وسایل مدرن امروزی برای تزئین خانه استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید از وسایلی برای تزئین استفاده کنید که حس خوبی از آن ها دریافت میکنید. مثلاً خیلی از افراد به خاطر زیبایی و طراوت خانه از گل و گیاه استفاده میکنند. اما به دلیل اینکه وقت نگهداری از آنها را ندارند حس خوبی دریافت نمیکنند. این افراد بهتر است به فکر وسایل تزئینی جایگزین باشند که نیازی به نگهداری نداشته باشد. آبنمای طرح گل با جریان آبی که دارد، تازگی و طراوت را در فضا ایجاد میکند. این آبنما به نگهداری خاصی نیاز ندارد و سالیان سال میتوانید از ظاهر زیبا و صدای آب دلنشین آن لذت ببرید.

تزئینی

جدیدترین وسایل تزئینی خانه

وسایل تزئینی زیادی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی وجود دارد. آبنمای دکوری لوتوس علاوه بر ظاهر زیبا دارای صدای آب دلنشین و نورپردازی حرفه ای می باشد. در واقع علاوه بر جنبه ی تزئینی بسیار کاربردی می باشد. جنس این دکوری استیل خارجی ضد زنگ ، بسیار با دوام و مقاوم می باشد. با گذشت زمان شاهد هیچگونه تغییر شکل و تغییر رنگی نخواهید بود. صدای آب این آبنما کاملاً استاندارد برای فضای داخلی است و ساعت ها میتوان از صدای گوش نواز آن لذت برد.

1 دیدگاه در “جلوه ای خاص با وسایل تزئینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *