دسته بندی نشده

طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک متناسب با هر سلیقه ای

آشپزخانه نئوکلاسیک

آشپزخانه نئوکلاسیک انتخابی برای افراد سخت سلیقه

اگر آشپزخانه ی خیلی لاکچری یا خیلی ساده مورد پسند شما نیست. پیشنهاد ما به شما طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک است. این سبک از معماری رومی و رنسانس الگو گرفته است. فضای آشپزخانه در این سبک از تعادل خاصی در رنگ ها، تزئینات، پارچه های غنی، سنگ های اصل و… برخوردار است.

این سبک آشپزخانه چیزی بین آشپزخانه ی مدرن و آشپزخانه ی کلاسیک است.

ویژگی های آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک

بیشتر از کابینت های چوبی با طرح های گل، خطوط و الگو های متنوع استفاده میشود. اما در آشپزخانه نئوکلاسیک مانند آشپزخانه کلاسیک از چوب ها و مواد اولیه ی گران قیمت استفاده نمیشود. چوب های بادوام و انعطاف پذیر در برابر گرما و رطوبت فضای آشپزخانه به کار میبرند.

روشنایی آشپزخانه نئوکلاسیک

از لوستر های بزرگ در وسط آشپزخانه برای روشنایی بیشتر استفاده کنید. با اینکار فضا دلباز تر و روشن تر میشود. علاوه بر لوستر، آباژور های رومیزی روی کانتر قرار دهید. آباژور ها را به صورت جفت و متقارن متناسب با قوانین آشپزخانه کلاسیک قرار دهید. در آشپزخانه نئوکلاسیک نیز نظم و تقارن در فضا بسیار به چشم می آید.شما میتوانید آبنمای خانگی لوتوس را به عنوان آباژور در آشپزخانه ی خود بگذارید. و از جلوه ی بینظیر آن در خانه و آرامشی که صدای آن ایجاد میکند بهره ببرید.

خرید آنلاین آبنما

صندلی یا مبل در آشپزخانه

بهترین انتخاب برای صندلی آشپزخانه نئوکلاسیک، سبک راحتی و مدرن است. میتوانید از پارچه ی مبلی با طرح گل های ریز و درشت استفاده کنید. که  به سبک کلاسیک هم اشاره ای داشته باشد. ولی لازم به استفاده از پارچه های ابریشمی گران قیمت نیست.رنگ مبلمان و صندلی بهتر است از رنگ های گرم باشد. ولی برعکس آشپزخانه کلاسیک در دیوار ها و کابینت ها نیز میتوانید از رنگ های سرد هم استفاده کنید.

نمونه ای از آشپزخانه نئوکلاسیک

همانطور که میبینید از کابینت های چوبی با رنگ طوسی تیره استفاده شده است.  رنگ طلایی باعث حس تجملاتی فضا میشود. سقف آشپزخانه با تعدادی لامپ تزئین شده است.  و دیگر لازم نیست مانند آشپزخانه کلاسیک ستون ها و سقف ها را با گچبری منبت کاری کرد. پنجره ی بزرگ در این سبک آشپزخانه بسیار لازم است. و هر چه فضای بزرگتری داشته باشید. راحت تر به طراحی این سبک آشپزخانه میپردازید.

آشپزخانه نئوکلاسیک

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک متناسب با هر سلیقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *