آبنما

تزئین خانه با خرید آبنما خانگی

آبنمای خانگی طرح آنتوریوم

نکاتی مهم برای خرید آبنما خانگی

یکی از راه های تزئین چشم گیر دکوراسیون استفاده از آبنما می باشد. افرادی که دکوراسیون خانه ی خود را طبق اصول فنگشویی چیدمان میکنند. نسبت به خرید آبنما خانگی بیشتر علاقه نشان میدهند.زیرا آبنما در فنگشویی خواص زیادی دارد. باعث افزایش رزق و روزی و سلامتی انسان میشود.

خرید آبنما خانگی از دیوار یا شیپور

بعضی از افراد برای اینکه هزینه ی کمتری کنند، از آبنماهای دست دوم استفاده میکنند. ولی اینکار را ما به شما توصیه نمیکنیم. زیرا خرید آبنما خانگی به صورت دست دوم ممکن است به زودی خراب شود. عمر آبنما به نحوه ی نگهداری از آن بستگی دارد. شما نمیدانید در کجا و به چه صورت از آبنما نگهداری شده است. ممکنه پمپ آن تعمیری باشد. بعد از چند ماه به صدا بیوفتد و آرامش صدای آب را ازبین ببرد.

آبنمای شرکت لوتوس

شرکت لوتوس انواع آبنما خانگی با طرح های متنوع را تولید میکند. کاملا متناسب با هارمونی رنگ دکوراسیون شما می باشد. از رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و مسی برای آبشار های خانگی استفاده میکند. مواد اولیه درجه یک با ضمانت رنگ ثابت استفاده میشود. بسیار کم مصرف و مناسب برای فضای مسکونی و اداری می باشد. با نور پردازی حرفه ای برای کار های رومیزی و کنارسالنی جذابیت آبنما را بیشتر میکند.

ابعاد آبنما خانگی

از دغدغه های افراد هنگام خرید آبنمای خانگی ابعاد آبنمای مورد نظر است. شما میتوانید هر طرح از آبنما از طرح های کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید. در ابعاد مورد نظر شما ساخته و اجرا میشود.

آبنمای رومیزی

این کار طرح گل آنتوریوم است. در ابعاد 55 سانتی متر ساخته شده است. مناسب برای روی میز و کنسول می باشد. یک آبنمای رومیزی دستساز است. از ترکیب هنر دواتگری و قلمزنی ساخته شده است. نمونه ای از یک اکسسوری هنری برای تزئین دکوراسیون خانه ی شما می باشد.

آبنمای طرح آنتوریوم نقره ای

آبشار سالنی

طرح آنتوریوم در ابعاد کنارسالنی طراحی و اجرا شده است. علاوه بر طرح آنتوریوم هر طرح دیگری را میتوانید در ابعاد کنارسالنی سفارش دهید. اگر نگرانی از بابت ارسال کار های حجیم به شهرستان های مختلف را دارید. خیالتان را برای خرید آبنمای خانگی راحت کنیم. با ایمنی کامل و بسته بندی محکم برای شما ارسال میشود. هیچ آسیبی به آبنمای شما وارد نمیشود و با ضمانت کامل محصول خود را دریافت میکنید.

آبنمای مسی

خرید آبنما خانگی متناسب با دکوراسیون کلاسیک

با این سبک از دکوراسیون در مقاله ی دکوراسیون کلاسیک آشنا شدید. امروز مهم ترین نکات برای خرید آبنما خانگی را شرح میدهیم. در زمان خرید آبنما برای دکوراسیون کلاسیک باید به ظاهر آبنما بسیار توجه کنید. زیرا اکسسوری های گران قیمت و شکیل در این فضای استفاده می شود. بیشتر از اکسسوری های طلایی و سیلور استفاده میکنند. این رنگ درخشش خاصی در محیط ایجاد میکند. در سبک کلاسیک از وسایل با کیفیت و اصل استفاده میشود. پس یک آبنما با مواد اولیه ی بسیار با کیفیت و شکیل مناسب این فضا نیاز است. آبنمایی با مواد اولیه ی بازیافتی و ارزان قیمت باعث افت زیبایی خانه میشود.

دکوراسیون کلاسیک

تحلیل فضا

با دقت به دکوراسیون بالا متوجه ی ترکیب رنگ اصلی این فضا میشوید. رنگ طوسی، پسته ای و کرمی از جمله رنگ های اصلی این دکوراسیون است. رنگ طلایی به عنوان رنگ مکمل در فضای خانه برای اکسسوری ها انتخاب شده است. با قاب عکس ها، قاب آینه و آباژور طلایی رنگ، محیطی پر زرق و برق و درخشان خلق کرده است.اگر به جای خرید آباژور در این فضا اقدام به خرید آبنما میکردند، زیبایی این خانه با نورپردازی های حرفه ای چندین برابر میشد. آباژورآبشار های لوتوس بسیار با ظرافت بسیار زیادی ساخته میشوند. چون کار دست می باشد و صنایع دستی جایگاه ویژه ای در سبک کلاسیک دارد، بهترین اکسسوری برای این فضا است.

خرید آبنما خانگی برای سبک نئوکلاسیک

در دکوراسیون نئوکلاسیک خبری از زرق و برق فضای کلاسیک نیست. نمونه ی دکوراسیون نئوکلاسیک در تصویر زیر میبینید.از اکسسوری های کلاسیک و مدرن به صورت متناسب استفاده میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی سبک نئوکلاسیک را مطالعه کنید. با توجه به اینکه رنگ مشکی برای اکسسوری ها انتخاب شده است. آبنمای مشکی در این فضا جذابیت بسیار زیادی دارد. ترکیب سفید و مشکی با کنتراستی که ایجاد میکند. باعث خلق محیطی خاص میشود. علاوه بر رنگ مشکی، خرید آبنما خانگی مسی برای فضای نئوکلاسیک بسیار مناسب می باشد.

دکوراسیون نئوکلاسیک

دکوراسیون مدرن

وقتی صحبت از دکوراسیون مدرن میشود. آزادی در انتخاب رنگ و وسایل در ذهن مردم شکل میگیرد. مانند عکسی که در پایین آورده ایم. فضایی که در آن از رنگ های شاد استفاده میشود. و محیطی صمیمی و دوستانه ایجاد میکند. در این دکوراسیون دنج و آرامش بخش از آبنمای رنگی رنگی استفاده کنید. شرکت لوتوس با ساخت آبنمای هفت رنگ، تنوعی بینظیر در رنگ های آبنما ایجاد کرد. آبنمای هفت رنگ برای فضا های هنری ، گالری های نقاشی بسیار زیباست. زیرا با سایر وسایل هماهنگ می باشد. صدای آرامش بخش آب در تمام فضا پخش میشود. یک اکسسوری هنری با نوای بینظیرش در هر محیطی غوغا میکند.

دکوراسیون مدرن

آبنمای هفت رنگ با پوشش دهی بسیار قوی که سالیان سال بدون تغییر رنگ و سیاهی در فضای خود از آن استفاده میکنید. برای ثبت سفارش این آبنمای زیبا از قسمت سفارشی سازی اقدام کنید. همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

آبنمای رنگی

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “تزئین خانه با خرید آبنما خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *