فنگ شویی خانه

نقش آبنمای رومیزی در فنگ شویی

آبنمای رومیزی

هیچ گاه نمیتوانیم تاثیر گردش جریان آب در آبنمای رومیزی بر روی خلق و خو و بهره وری را انکار کرد. آبنمای رومیزی آرامش را به ما هدیه می کند و برای مدتی ذهن را از حواشی روزمره نجات می دهد تا به آرامش و عملکرد بهتر برساند. در واقع این جریان آب انرژی منفی را پاکسازی و انرژی مثبت را در فضا پخش میکند و باعث طراوت و تازگی محیط میشود. علاوه بر این توجه به ظاهر آبنما در دکوراسیون داخلی اهمیت بالایی دارد. زیرا هنگامی که آبنما خاموش است باید به عنوان یک دکوری زیبا در دکوراسیون جلوه داشته باشد. آبنمایی با ظاهر لوکس و خاص که زیبایی دکوراسیون داخلی را تکمیل و تقویت میکند.

سبک جدیدی از آبنما وجود دارد که با بهره گیری از هنر دست بسیار با ظرافت و و خاص طراحی و اجرا شده است. آب در لابه لای یک اثر هنری سرازیر میشود و نمای خیره کننده ای برای محیط ایجاد میکند. شما میتوانید از آبنمای رومیزی لوتوس برای تزئین و ایجاد نقطه ی کانونی در فضا بهره ببرید.

با خرید آبنما برای خانه و محل کار میتوانید لحظات خوبی را در کنار دیگران تجربه کنید.

آب نمای رومیزی برای فضای خانه

تزئین و چیدمان دکوراسیون داخلی با توجه سبک آن انجام میشود. باید از دکوری هایی متناسب و هماهنگ با سایر وسایل استفاده کنیم. آبنمای رومیزی در سبک مناسب فضایی رویایی و دنج را خلق میکند. آبنمای لوتوس در سبک مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا میشوند. این آبنما علاوه بر جریان آب دارای نورپردازی زیبا و ملایم می باشد. با قراردادن آن روی میز پذیرایی درخشش و زرق و برق آن چشم ها را به خود خیره میکند. همچنین به خاطر صدا و نور استاندارد برای فضای اتاق خواب نیز مناسب است. از نور آن به عنوان آباژور در اتاق خواب استفاده میشود و میتوانید قبل از خواب به مطالعه ی کتاب مورد علاقه ی خود بپردازید. صدای آب آن به بهبود کیفیت خواب شما کمک میکند و صبحی پر انرژی را شروع میکند.

میتوانید از آبنمای رومیزی برای ورودی خانه نیز استفاده کنید. هنگام ورود حس نشاط و شادی را به مهمانان و افراد خانواده القا میکند. آبنمای رومیزی را روی کنسول قرار دهید و از زیبایی آن متحیر شوید. این آبنما فضای زیادی را اشغال نمیکند ولی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و افزایش انرژی در محیط ما دارد.

خرید آبنمای رومیزی

در دکوراسیون داخلی وجود یک دکوری خاص و متفاوت بسیار موثر است. یک آبنمای شیک و لاکچری علاوه بر جلوه بخشیدن به فضا باعث آرامش نیز میشود. آبنمای رومیزی یک دکوری با فواید درمانی بالا می باشد. صدای آب دلنشین آبنما باعث تسکین استرس و اضطراب در ما میشود. به خاطر رطوبتی که در فضا ایجاد میکند مانع از خشکی و سوزش پوست میشود. گیاهان آپارتمانی برای شادابی نیاز به رطوبت دارند. آبنما این رطوبت را تامین میکند و بخار آب کیفیت محیط را بهبود میبخشد.

آبنما رومیزی برای محل کار

در محیط کاری استرس و مشغله بسیار زیاد می باشد. وجود یک دکوری آرام بخش به بهبود کارایی کارمندان کمک میکند. صدای گوش نواز آن باعث کاهش استرس، افزایش تمرکز، بهبود فکر و رفع خستگی میشود. همچنین وجود یک آبنما روی میز، کارمندان را سرحال و پرنشاط میکند در نتیجه روابط همکاران با یکدیگر بهتر میشود. در واقع این دکوری زیبا روی میز بر کیفیت کار و سلامت کارمندان بسیار موثر می باشد.

قیمت آبنمای رومیزی

قیمت آبنمای رومیزی

همانطور که پیش تر مطالعه کردید وجود آبنما در دکوراسیون داخلی فواید بسیار زیادی دارد. پس قیمت آن هر چقدر هم باشد در مقایسه با مزیتی که دارد بسیار با ارزش است. قیمت آبنما رومیزی به عواملی از جمله جنس، ابعاد، سبک و طرح آن بستگی دارد. هنگام خرید حتماً جنس آبنما را طوری انتخاب کنید که بعد از مدت کوتاهی زیبایی اولیه ی خود را از دست ندهد. آبنمای فلزی شرکت ما با استفاده از بهترین متریال، سالیان سال برای شما ماندگار خواهد بود.

راهنمای خرید آبنمای رومیزی

برای فضای داخلی حتماً آبنمایی با صدای آب استاندارد خریداری کنید. صدای پمپ آبنما باید سایلنت باشد که فقط صدای دلنشین آب به گوش برسد. هنگام خاموش بودن جلوه ی مناسبی داشته باشد. حتما به متریال مصرفی در آبنما توجه داشته باشید که دوام بالایی داشته باشند و به راحتی تمیز شوند. آبنمای فلزی لوتوس با طراحی دقیق مسیر آب به صدای آبی استاندارد و گوش نواز برای فضای داخلی دست پیدا کرده است. همچنین این آبنما بدون پاشش آب می باشد. با خیال راحت میتوانید روی میز و قفسه ی خود قرار دهید و نگرانی بابت خیس شدن اطراف آبنما نداشته باشید. همچنین ظاهر زیبا و دکوری آن جلوه ی خاصی در دکوراسیون شما ایجاد میکند. برای مشاهده ی نمونه های بیشتر روی آبنمای رومیزی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “نقش آبنمای رومیزی در فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *