آبنما

ساخت آبنما به صورت کاملاً حرفه ای

آبنمای دیواری زیبا

انواع ساخت آبنما

از گذشته های دور ساخت آبنما یکی از جذاب ترین دستاورد های بشر است. که اولین سازنده ی آبنما جورج سوتاکاوا نام داشت. در زمان های قدیم مردم بیشتر برای ساخت آبنما ارزش قائل بودند. فواره های زیبا و شگفت انگیزی از گذشته برای ما به جا مانده است. با ترکیب آب و نور و موزیک عجایبی را خلق کرده اند.

ساخت آبنما در خانه

امروزه با آموزش های ابتدایی ساخت آبنما در خانه، به نکات اساسی و مهم ساخت آبنما توجهی نمیشود. صرفا ایجاد یک محصول با صدای آب را آبنما مینامند.در صورتی که در ساخت آبنما باید محاسبات مهندسی برای جلوگیری از پاشش آب به اطراف، عایق بندی جهت جلوگیری از برق گرفتگی، پوشش دهی مناسب برای جلوگیری از تغییر رنگ و… انجام شود.

نحوه ی ساخت آبنماها

آموزشی که در خصوص نحوه ی ساخت آبنماها داده میشود. استفاده از چند گلدان و یک پمپ آب برای جریان آب و تعدادی سنگ برای زیبایی کار است. با کمترین هزینه در خانه ی خود آبنما داشته باشید. در صورتی که بعد چند روز به خاطر استفاده از مصالح بی کیفیت، زیبایی اولیه را از دست میدهد. چرا که مصالح نسبت به جریان آب پوشش دهی نشده اند. پاشش آب به اطراف زیاد است. طراحی برای جریان آب را ندارند. در نتیجه استاندارد صدای مناسب برای فضای داخلی یا فضای بیرون از خانه را ندارند.

ساخت آبنمای لوتوس

آبشار لوتوس یکی از اصولی ترین آبنماهای خانگی است. زیرا علاوه بر اجرای تکنیک ها مهندسی از ذوق هنری هنرمندان برای ساخت آبشار خانگی استفاده کرده است. این آبنما کاملاً دستساز ساخته شده است. دارای بافت های ظریفی که فقط با هنر دست میتوان بر روی فلز حکاکی کرد.

ساخت آبنما دیواری

در صورتی که فضای کافی برای آبنماهای رومیزی یا آبشار سالنی ندارید. بهترین انتخاب برای شما آبنمای دیواری است. که در مقاله ی آبنمای دیواری به صورت کال توضیحاتی مفید برای شما نوشته شده است. اما ساخت آبنمای دیواری به روش های غیر استاندارد برای کاهش هزینه ها کار درستی نیست. زیرا باعث رطوبت دیوار میشود. در نتیجه رنگ و ظاهر دیوار شما را خراب میکند. شرکت لوتوس با رعایت تمامی نکات بهترین آبنمای دیواری را در طرح های متنوع برای شما عزیزان میسازد.

انواع آبنما

آبنمای منظم

این نوع آبشار ها از اشکال هندسی و منظم استفاده میشود. مناسب برای دکوراسیون های مدرن است. طراحان لوتوس اشکال انتزاعی و مدرن را مناسب با فضای خانه ی شما طراحی میکنند. جریان آب از لابه لای این طرح های زیبا یک اثر هنری متحرک را خلق میکند.

آبنمای نا منظم

بیشتر به طرح های سنتی و خیالی و آزاد، آبنمای نامنظم گفته میشود. مانند انواع طرح های گل که شرکت لوتوس آنها را طراحی و اجرا کرده است. در قالب اندازه های رومیزی، سالنی و… میتوانید سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *