مدیتیشن

معرفی وآموزش مدیتیشن جذب ثروت

مدیتیشن در خانه

مدیتیشن جذب ثروت چیست؟

در مقاله های قبلی با مدیتیشن و انواع مدیتیشن آشنا شدید. مدیتیشن جذب ثروت یکی از پرطرفدارترین انواع مدیتیشن است. زیرا با قانون جذب و کائنات نیز ارتباط مفهومی دارد. همانطور که میدانید انسان برای آرامش ذهن و افزایش سطح آگاهی مدیتیشن انجام میدهد. همچنین مدیتیشن باعث کاهش استرس و شکوفایی استعداد ها و توانایی افراد نیز میشود.

مزیت مدیتیشن جذب ثروت

با انجام این مدیتیشن شما ذهن خود را از هر آشفتگی و افکار منفی خارج میکنید. افکار مثبت و اهدافتان را جایگزین آنها میکنید.مدیتیشن جذب ثروت باعث ازبین رفتن محدودیت های ذهنی میشود. محدودیت هایی از قبیل، من پولدار نمیشوم چون پدر پولداری ندارم، پول و ثروت برای دیگران است، من هرروز با این اوضاع اقتصادی بدبخت تر میشوم.از دیگر مزیت های آن افزایش تمرکز روی اهداف و کارهایی است که برای موفقیت باید انجام دهیم.

چگونه مدیتیشن جذب ثروت را انجام دهیم

بهترین زمان

بهترین زمان برای این نوع مدیتیشن صبح زود است. زمانی که از خواب بیدار شده اید ذهن شما آمادگی جذب اطلاعات را دارد. و چه بهتر با اطلاعات مثبت و انگیزشی شروع شود.شما میتوانید با 2 الی 3 دقیقه انجام مدیتیشن جذب ثروت در صبح زندگی خودتون را تغییر بدهید. زیرا ذهن شما اطلاعات مثبت را در ناخودآگاه شما ثبت میکند. در نتیجه موقعیت ها و فرصت های پولساز در مسیر شما قرار میگیرند.

مدیتیشن جذب ثروت

تعداد مدیتیشن در روز

یک الی سه بار در روز انجام شود. بهترین زمان های انجام مدیتیشن صبح، ظهر و هنگام خواب است. هنگام انجام مدیتیشن در محلی به دور از سروصدا قرار بگیرید. از صدا های آرامش بخش مانند صدای آب، صدای پرنده ها، موزیک ملایم و… استفاده کنید.

آبنماهای لوتوس با مهندسی دقیق دارای صدای بسیار مناسبی برای فضاهای بسته می باشند.برای مدیتیشن با صدای آب میتوانید استفاده کنید.صدای آب باعث آرامش ذهنی شما و تمرکز بیشتر روی اهداف و جملات مثبت میشود.

طریقه ی انجام

برای اینکه ذهنتان را از اتفاق های روز دور کنید. چند نفس عمیق بکشید. و حدود یک دقیقه روی دم و بازدم تنفس خود متمرکز شوید. حالا شروع به تصویرسازی ذهنی کنید. جایگاهی که میخواهید در آینده داشته باشید. شرکتی که آرزویش را دارید. با چیدمان مورد علاقه ی خودتان تصور کنید. جزئیترین خواسته های خود را به تصویر بکشید. ضمیر ناخودآگاه فرق واقعیت و خیال را نمیفهمد. پس با اینکار میتوانید ذهن خود را فریب دهید. و ذهن شما با انرژی کائنات تمام تلاشش را میکند که شمارا به خواستتان برساند.

تاثیر مدیتیشن در زندگی

وقتی برای مدتی اینکار را انجام میدهید. حس بهتری نسبت به زندگی پیدا میکنید. امیدوارتر از همیشه برای خواستهای خود تلاش میکنید. ارتباط شما با اطرافیانتان بهبود پیدا میکند. در خانواده صمیمیت و گرمی بیشتری احساس میشود. دیگر با افکار های پوچ و منفی دچار بیماری های افسردگی نمیشوید. و به زندگی پرشور و نشاط وارد میشوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *