آبنما

مزیت های آبنمای دیواری در خانه و محل کار

دیوار آبشار جدید لوتوس

دیوار شاخص با آبنمای دیواری

اگر به تابلو های نصب شده روی دیوار ها توجه کرده باشید. میبینید یک تابلوی نقاشی یا اثر هنری چقدر بر زیبایی دیوار می افزاید. آبنمای دیواری با طرح های هنری مانند یک نقاشی متحرک در فضا است. با نگاه به جریان آب تمامی خستگی ها، دلواپسی ها و نگرانی ها از بین می رود و شادابی ، نشاط و هیجان جای آن ها را میگیرند.

از آبنمای دیواری برای ایجاد دیوار شاخص یا اکسنت وال استفاده میشود. این دیوار ریتم کلی و یکنواختی فضا را از بین میبرد و در نمای کلی خانه تاثیر مثبتی میگذارد. آب نما دیواری لوتوس با ظاهری جذاب و خیره کننده برای ایجاد دیوار شاخص در خانه، محل کار و لابی توصیه میشود. شما هر طرح مدرن یا کلاسیک را میتوانید در قالب آبنمای دیواری سفارش دهید. شرکت لوتوس متناسب با فضای تجاری یا مسکونی شما انواع طرح ها را با متریال فلزی به صورت کاملاً دستساز اجرا و با رقص آب همراه میکند.از مهم ترین مزایایی که این آبنما دارد،  فضای بسیار کمی را اشغال میکند. ولی در عوض نمای بسیار زیبا و با شکوهی را در فضا خلق میکند. صدای آب استانداردی دارد و هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد.

برای مشاوره ی رایگان در خصوص انتخاب بهترین طرح برای فضای شما، روی سفارش آبنما کلیک کنید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

انواع آبنمای دیواری

وقتی صحبت از آبنمای دیواری میشود. آبنماهای دیواری حبابی، شیشه ای و سنگی در ذهن شما تصویر سازی میشود. اما نوع دیگری از آبنما دیواری هم وجود دارد، به صورت آبشاری با متریال فلز است. جریان آب از لابه لای یک اثر هنری به شکل کلاسیک یا مدرن گذر میکند. این آبنما ها بسته به محیط دارای یک یا چندین چشمه ی آب هستند و مسیر آب با جزئیات کامل طراحی و اجرا میشود. این طراحی متناسب با محیط اجرا میشود.

آبنمای دیواری

آبنمای شیشه ای

این نوع آبنما از شیشه و مخزن آب تشکیل شده است که آب با استفاده از یک پمپاژ قوی روی شیشه سکوریتی ریخته میشود. آبنماهای شیشه ای دو نوع هستند، بعضی از آن ها از دو شیشه ساخته میشوند و آب از میان دو شیشه عبور میکند. این آبنما با گذر زمان رسوب و جرم میگیرد که تمیز کردن آن کار بسیار دشواری است. آبنمای یک شیشه ای نوع دیگری از این آبنما می باشد. تمیز کردن این آبنما راحت تر از آبنمای دو شیشه است ولی از معایب این سبک، پاشش آب به اطراف می باشد.

این آبنماها زمانی که روشن هستند جلوه ی بسیار خوبی دارند ولی هنگامی که آن را خاموش کنیم، هیچ جذابیتی ندارند. آبنما زمانی که روشن نیست هم باید جلوه ی خوبی داشته باشد. هنگام خرید آبنمای دیواری این نکته را در نظر داشته باشید.

آبنمای دیواری

آبنمای حبابی

آبنمای دیواری مدرن حبابی شامل یک موتور ساخت حباب می باشد. حرکت حباب ها را داخل یک محفظه ی شفاف نشان میدهد. با گذر زمان رسوبات آب روی شیشه باقی میماند و نمیتوان آن را تمیز کرد. در نتیجه زیبایی اولیه ی خود را از دست میدهند. این آبنما صدای آب هم ندارد و فقط جنبه ی تزئینی دارد.

آبنمای حبابی

آبنما دیواری سنگی

معمولاً آبنماهای سنگی از سنگ مرمر، سنگ های سرامیکی و سیمان ساخته میشوند. این آبنما ها به صورت آبشاری یا صخره ای می باشند. بیشتر برای فضای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرند.

از معایب آبنمای سنگی ایجاد جلبک روی سنگ ها می باشد. این جلبک ها از زیبایی اولیه ی آبنما میکاهد و نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد.

آبنمای سنگی

آبشار طبقاتی فلزی

در این آبشار آب به صورت طبقاتی از بالا به پایین سرازیر میشود. بیشتر آبشار های طبقاتی برای فضای داخلی و بیرونی از جنس سنگ، کامپوزیت و سرامیک ساخته میشوند و تنوع زیادی در طرح و رنگ ندارند. اما آبشار طبقاتی فلزی به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در طرح های متنوع ساخته میشود. شرکت هنرپویان خلاق لوتوس با در نظر گرفتن سبک و ابعاد محیط بهترین طرح را پیاده سازی میکند. آبشارهای فلزی این شرکت با پوشش دهی قوی در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت نیز مقاوم است و هیچ گونه تغییر رنگی در آن مشاهده نخواهید کرد.

آبنمای دیواری سفارشی

دیگر برای اجرای آبنمای دیواری نیازی به زیرساخت ها، کندن دیوارها و عایق کاری نیست و به صورت پیش ساخته برای شما ارسال میشود. هیچ نگرانی بابت پاشش آب و خیس شدن دیوارها نیز نداشته باشید. آبنماهای شرکت لوتوس به صورت کاملاً استاندارد و تست شده می باشد و با قابلیت راه اندازی بسیار آسان و بسته بندی کاملاً ایمن ارسال می شوند.

آبنمای دیواری

کاربرد آبنما دیواری

آبنما در محل کار

وقتی مشتری وارد دفتر یا شرکت شما میشود، با وجود آبنمای دیواری علاوه بر اینکه حس تازگی و شادابی به طرف مقابل القا میشود. احتمال موفقیت در قرارداد ها هم افزایش میابد. همچنین کارمندان شما کمتر احساس خستگی میکنند و کارایی کارمندان بسیار افزایش میابد و در نتیجه سود و درآمد شرکت نیز بیشتر میشود.

آبنما دیواری خانگی

یک ابنمای دیواری در خانه با صدای آب آرامش بخش باعث کاهش استرس و اضطراب در افراد خانواده میشود. شما میتوانید یک آبنمای زیبا در نقطه ی کانونی خانه قرار دهید و جلوه ی زیادی به دکوراسیون خود ببخشید.

آب نمای دیواری در بیمارستان ها

به افرادی که دچار بیماری های روانی یا سرطانی هستند بسیار توصیه میشود که ساعاتی را در طبیعت بگذرانند. وجود آبنما دیواری با رطوبتی که در فضا ایجاد میکند و یون های منفی که در فضا پخش میکند، باعث کاهش آلودگی و تنفس راحت تر میشود. گویی بیمار زمانی را در طبیعت سپری کرده است.

آبنما دیواری در لابی ساختمان

در لابی ساختمان ها دیوار ها نقش بسیار مهمی دارند و اصولاً با قاب عکس های هنری زیبا تزئین میشوند. بهترین انتخاب برای جلوه دادن به فضای لابی استفاده از آبنمای دیواری با طرح های هنری است. این ترکیب فضای لابی بسیار درخشنده و زیبا میشود.

آب نما دیواری در هتل

هتل محل اقامت و استراحت مسافران می باشد، به همین دلیل دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت بسیار بالایی دارد. لابی هتل، مکان مشترکی است که تمامی افراد در بدو ورود آن را مشاهده میکنند. در واقع لابی هتل، نمادی از کل هتل می باشد. استفاده از یک آبنمای دیواری در لابی هتل باعث ایجاد خاطره و حس تعلق افراد میشود. آبنما دیواری لوتوس به دلیل ظاهر جذابی که دارد، لوکیشن مناسبی برای عکاسی می باشد، از این جهت افراد زیادی جذب هتل میشوند. صدای آرامش بخش آن نیز یک فضای دنج و صمیمی را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت ایجاد میکند.

سخن آخر

هنگام خرید آبنمای دیواری به نکاتی که در مقاله گفته شد توجه ویژه ای داشته باشید. آبنمای دیواری قابلیت جابه جایی راحت داشته باشد به طوری که بتوانید برای تنوع در قسمت های مختلف محیط قرار دهید. صدای آب گوشنواز و آرامی داشته باشد و پاشش آب به اطراف نداشته باشد. همچنین به راحتی تمیز شود و زیبایی اولیه ی خود را از دست ندهد. شرکت لوتوس در ساخت آب نمای دیواری تمامی موارد بالا را رعایت کرده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “مزیت های آبنمای دیواری در خانه و محل کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *