دکوراسیون خانه

ایده های ناب برای طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی دکوراسیون مدرن با آشپزخانه مدرن

آشپزخانه مهم ترین قسمت هرخانه که ملقب به قلب خانه است. آشپزخانه مدرن از پر طرفدارترین سبک های طراحی می باشد. چراکه با گسترش آپارتمان نشینی، خانه ها کوچک شدند. و سبک مدرن به بزرگ تر دیده شدن خانه کمک میکند. رنگ ها، وسایل و الگوهای به کاررفته در سبک مدرن باعث ایجاد فضایی آرام و دلباز می شود.

سبک مدرن یکی از سبک های دکوراسیون می باشد. که در مقاله ی انواع سبک دکوراسیون میتوانید با دیگر سبک ها نیز آشنا شوید.

مفهوم آشپزخانه ی مدرن

خیلی ها سبک مدرن را فقط در سادگی و راحتی میبینند. درسته در این سبک از وسایل لوکس و شلوغ و پرکار استفاده نمیکنند. که فضایی خلوت تر و دلباز تر داشته باشند. اما مهم ترین ویژگی این سبک ، خلاقیت و نوآوری است. شما باید با ترکیب رنگ و الگو های هندسی فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید. در این سبک از وسایل مدرن با حسگرها و کنترل های هوشمندانه برای راحتی شما استفاده میشود.

رنگ آشپز خانه ی مدرن

ترکیب رنگ در آشپزخانه مدرن انواع مختلفی دارد. بعضی ها علاقه به رنگ های روشن و ترکیب با تناژ های مختلفی از همان رنگ دارند. عده ای به تضاد رنگی و ایجاد کنتراست در آشپزخانه علاقمند هستند. دسته ی دگر این افراد بیشتر از رنگ های جیغ قرمز، آبی، زرد و نارنجی همراه با مکمل رنگی استفاده میکنند.

کابینت آشپزخانه مدرن

در آشپزخانه های مدرن بیشتر از کابینت های ساده و مسطح استفاده میشود.بیشتر آن ها به صورت کشو های بدون دستگیره هستند. و با داشتن رنگ براق باعث ایجاد عمق و دلبازی فضا میشوند. در کنار کابینت بهتر است از لامپ های کوچک مخفی با تابش بالا به پایین نیز استفاده کنیم. فضای روشنی در روز برای شادابی و طراوت در خانه ایجاد میکند. باعث افزایش اشتهای اعضای خانواده نیز میشود. همچنین در شب محیطی رومانتیک و آرامش بخش را به وجود می آورد.

نور پردازی آشپزخانه

علاوه بر نور های مخفی در کابینت ها که پیش تر گفته شد. بهتر است در بالای گاز، ظرفشور و کانتر نیز از آویز های روشنایی استفاده کنید. کانتر برای جدا کردن فضای نشیمن از آشپزخانه استفاده میشود. در سبک مدرن با گذاشتن وسایل زیبا روی آن که سادگی فضا را از بین نبرد. باعث زیبایی و جذابیت آشپزخانه میشود. شما میتوانید از آبنمای فلزی لوتوس همراه با نور پردازی فوق العاده زیبایی که دارد. روشنایی و آرامش فضا را تامین کنید.

پیشنهاد ما برای شما

در این سبک آشپزخانه ی مدرن ترکیب رنگ قرمز و سبز باعث جذابیت و شادابی فضای آشپزخانه میشود.کابینت ها بدون دسته و صاف و یکدست هستند. همین باعث میشود فضای بزرگتری را در آشپزخانه ایجاد کنید. استفاده از گلدان، آبنما و… روی کانتر آشپزخانه زیبایی خاصی را ایجاد میکند.

آشپزخانه مدرن قرمز

رنگ سفید ابتدا در آشپزخانه های کلاسیک بسیار کاربرد داشت. ولی با ترکیب یک رنگ دیگر در آشپزخانه های مدرن نیز ترند شد. در این آشپزخانه ترکیب سفید و آبی و کمی طلایی باعث ایجاد فضایی روشن و زیبا شده است. آویز های بالای کانتر باعث روشنایی بیشتر فضا میشود.

3 دیدگاه در “ایده های ناب برای طراحی آشپزخانه مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *