دکوراسیون خانه

طراحی بینظیر و لاکچری آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک

آشپزخانه کلاسیک

در هر خانه ای یک سبک دکوراسیون از انواع سبک ها انتخاب میشود. در دیزاین منزل کلاسیک باید تمامی قسمت ها از جمله آشپزخانه کلاسیک، اتاق خواب کلاسیک، پذیرایی و… جداگانه طراحی و اجرا شود. آشپزخانه ی کلاسیک یک سبک خاص و لاکچری برای خانه ی شما است. که بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ انتخاب میشود. همچنین اجرای یک آشپزخانه ی کلاسیک بدون نقص هزینه ی نسبتا بالایی را برای شما دارد. در عوض زیبایی خیره کننده ای نیز برای محیط زندگی ما به جود می آورد.

ویژگی های آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک

مهم ترین وسیله برای آشپزخانه کلاسیک، کابینت کلاسیک می باشد. بیشتر از کابینت های چوبی با طرح ها و نقش های برجسته استفاده میکنند. بر خلاف کابینت های آشپزخانه مدرن که بدون دستگیره یا با دستگیره های بسیار ساده هستند. دستگیره ی کابینت کلاسیک تجملاتی و پر کار می باشد. رنگ کابینت ها سفید و یا پاستیلی استفاده میشود. اما محبوب ترین رنگ قهوه ای و طرح چوب می باشد.

آشپزخانه کلاسیک

نور پردازی آشپزخانه کلاسیک

سبک کلاسیک در طراحی داخلی به نور و روشنایی بسیار اهمیت میدهد. به همین دلیل در آشپزخانه کلاسیک از لوستر ها بزرگ کریستالی با روشنایی زیاد استفاده میکنند. که فضا را مجلل تر و درخشان تر کند.در این سبک از نور های مخفی مانند سبک مدرن استفاده نمیشود. به جای آن از لامپ های بزرگ بالای کانتر به کار میبرند.

استفاده از وسایل کلاسیک

برای نشان دادن هر سبکی از وسایل مربوط به همان سبک استفاده میکنند. علاوه بر کابینت ها و لوستر های مجلل میتوانید از کفپوش های چوبی یا طرح چوب استفاده کنید.برای تزئینات از وسایل مسی و فلزی روی کانتر به کار ببرید. گل و گیاه یا آبنمای کلاسیک لوتوس گزینه ی مناسبی برای افزایش جلوه ی آشپزخانه میباشد.

انواع آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک

استفاده از عناصر طبیعی

شما با استفاده از کابینت ها، ستون ها و سرستون های چوبی زیبایی خاصی به آشپزخانه میدهید. بهتر است از چوب های مستحکم مانند گردو،افرا و راش استفاده کنید. همچنین روی صفحه ی کابینت ها و کفپوش را میتوانید سنگ مرمر به کاببرید. آبنمای فلزی لوتوس با سنگ های مرمر و آب جاری وسیله ای زیبا برای آشپزخانه کلاسیک به سبک عناصر طبیعی می باشد.

 

جدیدترین مدل آبنمای خانگی

خطوط صاف

بیشتر از خطوط صاف و ترکیب با اشکال هندسی طراحی و اجرا میشود. در این سبک آشپزخانه سعی میشود قسمت های اضافی مانند هود داخل کار اجرا شود. که حالت یکدستی را به خود بگیرد. در این سبک توجه کنید از جزیره هم میتوانید استفاده کنید. جزیره به کابینتی جدا از مابقی کابینت ها گفته میشود که به صورت کانتر وسط آشپزخانه قرار میگیرد. که به عنوان میز ناهار خوری یا برای سینک ظرفشویی استفاده میشود.

توجه به جزئیات

روی جزئیات سقف، کابینت ، دستگیره ها و… بیشتر توجه میکنند. آشپز خانه را با سقفی از طرح های چوب و منبت کاری شده تزئین میکنند. ستون ها و سرستون های منبتکاری شده با نقش و طرح های شلوغ را طراحی و اجرا میکنند.

در آخر

این سبک را برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک میتوان اجرا کرد. ولی باید توجه داشته باشید. در آشپزخانه های کوچک از رنگ روشن استفاده کنید. همچنین بیش از اندازه سنگین و مجلل کار نکنید که باعث کوچکتر نشان دادن فضا شود.

2 دیدگاه در “طراحی بینظیر و لاکچری آشپزخانه کلاسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *