فنگ شویی خانه

6 اصل مهم در فنگشویی محل کار

دکوراسیون تجاری

ما بیشتر زمان خود را درمحیط کار میگذرانیم از این رو چیدمان و انرژی محل کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.  فنگشویی محل کار باعث سرزندگی و حال خوب میشود در واقع انرژی مثبت را در محیط به جریان می اندازد. زمانی که انرژی در جریان باشد، بهره وری و کیفیت کار افراد بالا تر میرود در نتیجه کسب و کار ما رونق بیشتری پیدا میکند. علاوه بر این فنگ شویی محل کار باعث خلاقیت، نظم در کارها و صرفه جویی در وقت میشود. زمانی که مشتری یا ارباب رجوع به دفتر شما مراجعه میکند حس خوبی دریافت میکند و باعث ماندگاری شخص و موفقیت شما در پروژه های کاری میشود. در ادامه شما را با اصول فنگشویی در محیط کار بیشتر آشنا میکنیم.

فنگ شویی محل کار با آبنما

برای موفقیت های بیشتر در کسب و کار از آبنما استفاده میشود. این آبنما باید متناسب با علم فنگشویی باشد و در قسمت شمال دفتر کار قرار بگیرد. آبنمای فلزی برای پیشرفت در کسب و کار مناسب تر می باشد زیرا عنصر فلز تقویت کننده ی عنصر آب می باشد و تاثیر آن را چند برابر میکند. آبنمای فلزی لوتوس با ظاهر دکوری و جذاب در زیباسازی محیط نقش مهمی دارد. جریان آب در این اثر هنری حس نشاط و سرزندگی را در کارمندان ایجاد میکند. صدای دلنشین و استاندارد آن فضا را از یکنواختی و کسالت نجات میدهد. این آبنما با طراحی دقیق صدایی استاندارد و گوشنواز دارد به گونه ای که باعث افزایش تمرکز و خلاقیت کارمندان میشود.

فنگشویی محل کار

محل قرار گیری میز

برای فنگشویی محل کار میز خود را در موقعیت فرماندهی قرار دهید به گونه ای که بر تمام زوایا تسلط داشته باشید. حتما صندلی را پشت به دیوار قرار دهید که در وضعیت قدرت و امنیت قرار بگیرید و بدون استرس به کار خود مشغول شوید. علاوه بر این میز کار را روبروی درب ورودی قرار ندهید زیرا این قسمت محل ورود انرژی می باشد و تمرکز شما را بهم میزند. بهترین مکان برای میز کار نقطه مورب درب ورودی می باشد.

هوای تازه در محیط کار

جریان هوای تازه انرژی خوبی در محیط ایجاد میکند. زمانی که هوا تمیز است درب و پنجره را کمی باز کنید که هوا داخل محیط راکد نماند. از گیاهان و آبنما برای بهبود کیفیت هوای محیط استفاده کنید. آبنما باعث افزایش رطوبت در فضا میشود و طراوت و تازگی را با خود به همراه دارد. همچنین وجود یک آبنما در محیط کارمندان باعث رفع خستگی و افزایش انرژی در آنها میشود.

فنگشویی دفتر کار

رنگ مناسب برای فنگ شویی محل کار

از رنگ های ملایم و مکمل در محیط کار استفاده کنید. سعی کنید برای دیوار ها و وسایل بزرگ از رنگ های روشن مانند آبی آسمانی، سبز روشن و… استفاده کنید که فضا دلبازتر و زیباتر باشد. اگر میخواهید دکوراسیونی لاکچری و لوکس ایجاد کنید برای تزئین محیط، دکوریجات طلایی و نقره ای رنگ انتخاب کنید. این دو رنگ به خاطر درخششی که دارند برای قسمت های کانونی مورد استفاده قرار میگیرند.

نورپردازی مناسب

اگر دفتر کار شما پنجره دارد، پرده ها را کنار بزنید و از نور طبیعی خورشید استفاده کنید. اجازه دهید نور طبیعی وارد اتاق شود و انرژی مثبت را به شما منتقل کند. اگر پنجره ی بزرگی برای ورود نور طبیعی به اتاق کار خود ندارید از انواع نورهای مصنوعی برای ایجاد فضایی روشن و پر انرژی استفاده کنید. سعی کنید از یک رنگ نور در محیط استفاده نکنید زیرا در مدت طولانی باعث خستگی چشم میشود. آباژورهای ایستاده ی لوتوس با نورپردازی دوازده رنگ کنترلی برای اتاق کار بسیار مناسب است در طی روز میتوانید نور آن را روی رنگ مورد علاقه ی خود تنظیم کنید.

فنگ شویی شغل

انرژی منفی را وارد محل کار خود نکنید

وسایل خرابی که در محیط کار شما وجود دارد را جمع آوری کنید و دور بریزید و اگر قابلیت تعمیر شدن را دارند هر چه سریع تر تعمیر کنید. همانطور که میدانید آب نماد ثروت در فنگشویی می باشد پس اگر شیر آب چکه کند یا آبنمای شما پاشش آب داشته باشد، نشانه ی هدر رفتن انرژی می باشد. بنابراین باید همیشه از سالم بودن شیر آب و استاندارد بودن آبنما اطمینان داشته باشید. آبنمای ما با طراحی دقیق هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد از این جهت میتوانید با خیال آسوده روی میز یا کنار دیوار قرار دهید.

فنگشویی شغل

در این مقاله با 6 اصل مهم در فنگشویی محل کار آشنا شدیم ولی گاهی ما به دنبال شغل جدید و مناسب تر هستیم در این مواقع شما میتوانید بخش شمال که همان بخش شغل می باشد را تقویت کنید. این قسمت را مرتب و منظم کنید که انرژی چی به خوبی در جریان باشد و از عنصر آب مانند آبنما، اکواریوم و… استفاده کنید. از دکوری های لوکس و ارزشمند در این قسمت استفاده کنید. آبنمای لوتوس هنگامی که خاموش است نیز ظاهری لوکس و زیبا دارد و جلوه ی خاصی به محیط شما میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *