مدیتیشن

آموزش هنر شاد زیستن فقط با رعایت چند نکته ی طلایی

شاد زیستن

همه چیز درباره ی شاد زیستن

در زمانی که ما زندگی میکنیم. شاد زیستن شاید اتفاق عجیبی باشد. مردم بیشتر به سمت دخانیات و دود رو آورده اند. برای شادی بیشتر در دورهمی ها از قلیان برای سرگرمی و حال خوب استفاده میکنند. اما چقدر با این کار به روان و اعصابمان آسیب وارد میکنیم. به جای اینکه زمانی را به تفریح در دل طبیعت اختصاص دهیم. فقط با تفریحات ناسالم، سلامتی خود را به خطر می اندازیم.

تخلیه افکار منفی برای شاد زیستن

افکار منفی همیشه با ما هست. ولی باید کنترل آنها را یاد بگیریم. ذهن ما به صدا های آرامش بخش، موسیقی ها مورد علاقه واکنش نشان میدهد. و در آن زمان دیگر به افکار منفی و مشغله های روزانه فکر نمیکند. اگر مدت طولانی آهنگ بگذاریم. ممکن است صدای موزیک باعث سردرد و عدم تمرکز شما روی کار شود. پس بهتر است از صداهای خنثی در محیط خود استفاده کنید. صدای آبنما از بهترین انتخاب ها برای دوری از افکار منفی است. نه تنها آرامش شمارا در حین کار یا مطالعه بهم نمیزند. بلکه باعث افزایش تمرکز شما نیز میشود.

زن شاد

آدم هایی که دوستشان دارید

نباید با آدم هایی که احساس راحتی نمیکنید. به زور در رفت و آمد باشید. با اینکار انرژی خود را به مرور از دست میدهید. و زندگی برای شما غمگین و غیرقابل تحمل میشود. پس زمانی را به آدم هایی که دوستشان دارید اختصاص دهید. برای قهوه خوردن یا پیاده روی با آن ها همراه شوید. بعد از این زمان حس خوبی در شما ایجاد میشود. و با یک قرار ساده، شاد زیستن را تجربه میکنید.

برای شاد زیستن کتاب بخوانید

بعضی وقتها از زندگی سیر میشویم. همه ی اتفاقات بد پشت سر هم برای ما می افتد. دوست یا آشنایی نداریم که با او درد و دل کنیم. و احساس بیچارگی و تنهایی همراه ما است. اما شما میتوانید کتاب های انگیزشی و رمان زندگی نامه ی آدم های موفق را مطالعه کنید. کم کم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا میکنید. از تجربه های دیگران درس میگیرید. ذهن خود را آماده ی شروعی دوباره میکنید.

با تهیه ی یک آبنمای خانگی زیبا میتوانید تاثیر مطالعه را چند برابر کنید. صدای آرامشبخش آب همراه با جملات آموزنده ی کتاب قشنگ ترین ترکیب دنیا می شود.

جدیدترین مدل آبنمای خانگی

پیدا کردن کار آنلاین یا حضوری

حتما برای خود یک کاری متناسب با سلیقه ی خود پیدا کنید. حتی اگر خانه دار هستید خود را مشغول آموزش های آشپزی و خانه داری کنید. وقتی ذهن شما مشغول به انجام کاری باشد. وقتی برای فکر کردن به موضوعات منفی ندارد. شادزیستن فقط به خندیدن و تفریح کردن نیست. بلکه گاهی انجام یک کار مفید و دیدن نتیجه ی آن به معنای شاد زیستن است.

چیدمان خانه متناسب با سلیقه ی شما

یکی دیگر از روش های شاد زیستن تغییر دکوراسیون است. گاهی دکوراسیون خانه ی شما باعث افسردگی و دلزدگی میشود. پس میتوانید با مطالعه ی سبک های متنوع در قسمت سبک دکوراسیون، سبک مورد علاقه ی خود را پیدا کنید. و با مطالعه ی چیدمان مربوطه در این بخش به راحتی خانه ی خود را بچینید. و حس و حال تازگی را تجربه کنید.

1 دیدگاه در “آموزش هنر شاد زیستن فقط با رعایت چند نکته ی طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *