دکوراسیون خانه

طراحی اتاق خواب پسرانه

طراحی اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب محل استراحت است و یکی از خصوصی ترین قسمت های هر خانه می باشد. از این جهت اتاق خواب پسرانه بهتر است متناسب با سلیقه و روحیات شخصی فرد تزئین و چیدمان شود. طراحی اتاق خواب پسرانه و دخترانه تفاوت بسیار زیادی دارد زیرا پسر ها از همان کودکی هیجان و انرژی بالایی دارند. دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد که این هیجان زیاد را تا حدودی کنترل کند و باعث آرامش در فرد شود. چیدمان اتاق خواب و محیط اطراف تاثیر بسیار زیادی بر استعداد، رفتار و روحیات میگذارد. در این مقاله شما را با ایده های جذاب برای اتاق خواب پسرانه در سنین مختلف آشنا میکینم که بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای خود خلق کنید.

اتاق خواب پسرانه کودک

هنگام طراحی و چیدمان این اتاق خواب سعی کنید فضایی بسیار آرام و راحت برای کودک ایجاد کنید. کودکان بیشتر زمان را در اتاق خواب مشغول بازی هستند و از این جهت طراحی مناسب آن بسیار حائز اهمیت است. رنگ های آبی، سبز، سفید و شیری برای اتاق خواب پسرانه مناسب می باشد و حس آرامش را با خود به همراه دارد. ذهن نوزادان و کودکان با صدای آب آرام میشود و این صدای آرام بخش به بهبود خواب کودک کمک میکند. آبنمای فلزی دارای صدای آب استاندارد با محیط داخلی می باشد و ظاهری خاص و جذاب برای زیباسازی محیط اتاق خواب دارد. این آبنما به گونه ای طراحی و اجرا شده است که هیچ پاشش آبی به اطراف ندارد و کاملاً بی خطر برای کودکان می باشد. برای تزئین اتاق خواب کودکان میتوانید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی آنها استفاده کنید. اینکار حس امنیت به فرزند شما میدهد و محیطی پر از انرژی مثبت ایجاد میکند.

کفپوش اتاق خواب را پارکت لمینت انتخاب کنید که عایق سرما و گرما می باشد و به راحتی تمیز میشود. بر خلاف کفپوش های دیگر استحکام و مقاومت بالایی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

بیشتر پسرها از سبک مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده میکنند زیرا به دنبال راحتی و آرامش در این محیط هستند. برای دیوارها و وسایل بزرگ از رنگ های خنثی استفاده کنید و از رنگ مورد علاقه در اکسسوری ها و وسایل تزئینی بهره ببرید. در اتاق خواب بهتر است قسمتی برای مطالعه و انجام کارهای سیستمی طراحی شود. یک میز و صندلی برای لپتاب و یا کامپوتر در گوشه ای دنج قرار دهید. در کنار آن یا بالای میز قفسه ای طراحی کنید که کتاب ها و یا کنسول بازی را روی آن قرار دهید. پسرهای جوان و نوجوان به نورپردازی در اتاق اهمیت زیادی میدهند و از سیستم های RGB استفاده میکنند. علاوه بر وسایل جانبی کامپیوتر که دارای نورپردازی جذاب می باشد میتوانید از انواع دکوری ها با نورپردازی خاص در کنار آن بهره مند شوید.

اتاق خواب پسرانه

آبنمای ایستاده لوتوس دارای نورپردازی دوازده رنگ کنترلی می باشد که میتوانید روی حالت اتومات قرار دهید و از ترکیب رنگ آن لذت ببرید. ترکیب نور، آب و فلز درخشش خاصی ایجاد میکند و چشم ها را به خود خیره میکند. از این دکوری برای خلق نقطه ی کانونی در اتاق خواب نیز استفاده میشود. برای مشاهده ی انواع طرح و رنگ آبنمای فلزی میتوانید از قسمت سفارش آبنما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.

دکوراسیون پسرانه

از دیگر ایده های جذاب برای نورپردازی استفاده از آرم های نئونی هست که روی دیوار قرار دهید و زمانی که چراغ ها خاموش است جلوه ی اتاق را زیباتر کنید. همچنین نورپردازی های مخفی و لاینی روی دیوار و سقف بسیار محبوب می باشد و امروزه در دکوراسیون مدرن مورد توجه قرار گرفته است. این نور ها علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی می باشند و فضای شما را بزرگتر و دلباز تر نشان میدهند.

نکات مهم در اتاق خواب پسرانه

اتاق خواب پسرانه نسبت به اتاق خواب دخترانه به وسایل تزئینی کمتری نیاز دارد و بیشتر از وسایل اصلی و کاربردی استفاده میشود. هنگام خرید وسایل سن، سلیقه فرد و سبک کلی خانه را در نظر بگیرید که مجبور به دوباره کاری و هزینه های اضافی نشوید. بیشتر پسرها به رنگ های سرد و تیره علاقه مند می باشند و بهتر است به صورت متعادل از این رنگ ها استفاده شود. ایجاد تعادل در رنگ های سرد و گرم محیط شما را شاداب تر نشان میدهد. نکته دیگر استفاده از سرویس خواب مناسب است که خواب راحت را به شما هدیه دهد. در کنار تخت خواب از آباژور زیبا و شیک متناسب با فضای خود استفاده کنید. از دیگر ایده های جذاب استفاده از نورپردازی برای ایجاد سقف کهکشانی است که بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. این نورپردازی محیط اتاق خواب را رویایی میکند و به خواب آرام تر و بهتر کمک میکند. با کمی خلاقیت میتوانید فضایی خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *