آباژور

دسته گل یا آباژور رومیزی مدرن در طرح گل

آباژور مدرن طلایی

آباژور رومیزی مدرن یک هدیه ی ارزشمند

مردم برای ابراز عشق و علاقه ی خود به دیگران گل هدیه میدهند. آباژور رومیزی مدرن، هدیه ای جذاب برای کسانی که دوستشان دارید. گل ها بعد از یک مدت پژمرده میشوند. اما این آباژور رومیزی در طرح گل، برای همیشه با شما میماند. گل های مصنوعی هم طرفدار خاص خودشان را دارند. ولی کاربردی در خانه ی شما به جز زیبایی ندارند. اما آباژور لوتوس با کاربرد روشنایی و صدای آب بینظیر از سایر اکسسوری ها برتر است.

آباژور رومیزی مدرن را به چه کسی هدیه دهیم؟

آدمی که در زندگی شما ارزش زیادی دارد. باید هدیه ای متفاوت و لایق برای ایشان خریداری شود. گاهی برای ابراز علاقه به دنبال یک هدیه ی خاص میگردیم. گلی از جنس استیل که با جریان آب چشم ها را به خود خیره میکند. هر بار که در خانه روشن میکند. با صدای آرامش بخش آن به یاد شما می افتد.

هدیه برای مادر

مادر نقش خیلی مهمی در زندگی ما دارد. کسی که زحماتش را با هیچ کاری نمیتوان جبران کرد. برای خوشحالی مادر خود یک آباژور رومیزی با طرح گل آنتوریوم خریداری کنید. این گل عشق مادرانه را نشان میدهد. نماد قلب پاک، خوشرویی و مهمان نوازی است. طرح گل آنتوریوم را در رنگ های طلایی، سیلور، مشکی و مسی متناسب با رنگ خانه ی خود انتخاب کنید. مادر شما بعد از دیدن این هدیه ی جذاب و کاربردی خوشحال میشود. باعث درمان سردرد و اضطراب میشود. در سنین بالاتر خرید آبنما برای خانه ی شما از واجبات است.

آبنمای خانگی طرح آنتوریوم

نماد گل ها در هنگام خرید آباژور رومیزی مدرن

هر گلی نمادی دارد. تاریخچه ای پشت نام هر گلی نهفته است. در نتیجه با بعضی از گل ها ارتباط بهتری میگیریم. طرح گل های این آباژور رومیزی مدرن از قبیل گل نیلوفر، آنتوریوم، ژربرا، لوتوس و… است. تیم طراحی شرکت لوتوس،  طرح گل هایی که نماد خوشبختی، شادی و پاکی است را برای آباژور ها انتخاب میکنند. این طرح ها از نظر فنگشویی، مهندسی اجرایی، زیبایی و… مورد بررسی قرار میگیرند. تا بهترین طرح برای شما عزیزان ساخته شود.

آباژور رومیزی مدرن گل نیلوفر

گل نیلوفر نماد پاکی و توانایی است. در واقع این گل از میان مرداب شکوفا میشود. ریشه ی آن در مرداب و لجن است. گلبرگ های آن رو به روشنایی و نور است. در ضمیرناخودآگاه هندی ها این گل نماد پیشرفت و موفقیت است. از این گل در سبک های مختلف به صورت طبیعی، مجسمه، مصنوعی استفاده میکنند. از نظر معنوی نیز برایشان قابل ستایش است. در ایران باستان نیز این طرح گل نماد صلح و شادی است. روی دیوار های تخت جمشید، نقوش برجسته از طرح گل نیلوفر را میبینید.

آبنما خانگی دست ساز

در علم فنگشویی نیز استفاده از طرح این گل توصیه میشود. به عنوان گل 4 عنصره نامیده میشود. زیرا این گل در خاک رشد میکند و روبه آفتاب رشد میکند. آباژور رومیزی مدرن با طرح گل نیلوفر به خاطر جریان آب زیبا و نور زرد رنگی که دارد. باعث تقویت عنصرهای این گل میشود. صلح و آرامش را در خانه ی شما به وجود می آورد. نام دیگر گل نیلوفر، گل لوتوس است. اکسسوری های زیادی با طرح گل لوتوس ساخته میشود. اما آباژور لوتوس جذاب ترین اکسسوری است. ارزش آن به خاطر هنر دست، هنرمند است.

هدیه ی مناسب برای معلم و استاد

گاهی برای تشکر از زحمات استاد یا معلم خود به دنبال هدیه ای زیبا هستیم. اصولاً از گل لیلیوم برای تشکر استفاده میکنند. اما پیشنهاد ما به شما آبنمای مدرن طرح گل لیلیوم است. این طرح گل نماد اعتماد و افتخار است. مناسب برای کسی که به او افتخار میکنید. با این هدیه ی ارزشمند همیشه در یاد و خاطره ی استاد خود می مانید.

ساخت آبنمای فلزی

خداحافظی با افسردگی فقط با یک آباژور رومیزی مدرن

دلایل مختلفی برای افسردگی وجود دارد. گاهی شکست در کار و گاهی شکست در عشق باعث افسردگی میشود. اما وظیفه ی ما این است که به فرد افسرده کمک کینم. با هدیه ای زیبا کمی حال او را بهتر کنیم. گل ژربرا نماد مثبت اندیشی و حال خوب است. این گل انرژی مثبت را به فرد افسرده منتقل میکند. آباژور طرح گل ژربرا نیز با صدای آب شگفت انگیزی که دارد. باعث سرحالی و شادی میشود.

آباژور طرح گل لیلیوم
آباژور رومیزی با طرح گل لیلیوم مناسب برای هدیه

کلام آخر

برای هدیه دادن به دنبال مناسبت نباشیم. بدون هیچ مناسبتی بهم دیگر کادو دهیم. مهربانی را تکثیر کنیم. باعث حال خوب خودمون و هم نوع های خود شویم. حتی مهم تر از دیگران خودمان هستیم. گاهی باید برای خود هدیه بخریم. به روحیه و درون خود توجه کنیم.

آباژور های شرکت لوتوس با طرح گل های متنوع برای هر سلیقه ای جذاب به نظر میرسد. یک محصول لوکس و لاکچری که سفارشی ساخته میشود. اگر طرح گل خاصی را دوست دارید. فقط کافیه به طراحان ما اطلاع دهید. از نظر اجرایی بررسی میشود. در صورت تایید برای شما عزیزان ساخته میشود. شما چه طرح گلی را دوست دارید؟ داخل دیدگاه برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *