آبنما

تازگی و طراوت با آبنمای مدرن

آباژور مدرن طلایی

در دنیای مدرن امروزی بیشتر افراد درگیر کارهای یکنواخت و خسته کننده هستند. این فشار کاری بهره وری ما را کاهش میدهد در صورتی که وجود یک آبنمای مدرن با صدای آب دلنشین، برای مدتی هم که شده ما را از این فضای تکراری و کسل کننده دور می کند. جلوه ی بصری و صدای آرامش بخش آن حس طراوت و سرزندگی را در ما زنده میکند، در نتیجه بهره وری ما در کار و زندگی بیشتر میشود.

آبنمای مدرن

انواع آبنمای مدرن

برای آبنما دسته بندی های مختلفی با توجه به متریال، طرح و ابعاد آن وجود دارد. به طور کلی دسته بندی به خصوصی برای آبنمای مدرن وجود ندارد، زیرا فرایند طراحی و ساخت آن را نمیتوان به اصول خاصی محدود کرد.  از این رو آبنما مدرن را به دو دسته فضای داخلی و فضای بیرونی تقسیم بندی میکنند.

در فضاهای بیرونی از آبنمای سنگی، سرامیکی، فلزی، رزین سبک استفاده میشود. برای فضاهای داخلی بیشتر از آبنمای فلزی یا فایبر گلاس استفاده میشود که میتوان با توجه به سبک و رنگ دکوراسیون  بهترین آبنما را انتخاب کرد.

آب نمای مدرن فضای بیرونی

دست طراحان برای انتخاب طرح در فضای بیرونی باز تر است. زیرا اندازه ی این آبنماها بزرگتر است و میتوان طرح و مدل مورد نظر را در آن پیاده سازی و اجرا کرد. اصولاً از آبنمای دیواری یا آبشاری برای فضای بیرونی استفاده میشود. این آبنماها را میتوان به صورت پیش ساخته و آماده تهیه کرد. شرکت لوتوس طرح های خاص و جدید به سبک مدرن برای فضای بیرونی شما اجرا میکند. بدون نیاز به لوله کشی و عایق بندی با یک آبنمای مدرن، محیط خود را دل انگیز و رویایی کنید. جریان آب در آبنما به طوری طراحی میشود که صدای دلنشین طبیعت در محیط  شبیه سازی شده که میتوان از این فضای طبیعی و آرامش بخش لذت برد.

مصرف آب در این آبنماها بسیار کم است. زیرا چرخه ی بسته ای از آب را دارند که فقط با تبخیر آب میزان آن کم میشود.

آبنمای باغی مدرن

آبنما مدرن دیواری

این سبک آبنما فضای کمی را اشغال میکند ولی جلوه ی بسیار زیادی در محیط ایجاد میکند. از انواع مختلف آبنما دیواری با توجه به سبک محیط استفاده میشود. آبنمای حبابی، شیشه ای، سنگی و آبشار طبقاتی به عنوان آبنمای مدرن دیواری در فضای مربوطه اجرا میشوند.

دیوار آبشار طبقاتی از جذابترین آبنما برای فضای داخلی و بیرونی می باشد. این آبنما با توجه به نوع متریال و طرح های خاصی که دارد بسیار پر طرفدار است. اصولاً از مصالح سبک در ساخت این آبنما استفاده میشود، در نتیجه هر چقدر هم بزرگ و عظیم باشد وزن خیلی زیادی ندارد و راحت جا به جا میشود. آبشار های طبقاتی لوتوس از یک یا چند نازل آب تشکیل شده اند و آب از بالاترین نقطه به صورت طبقاتی به پایین سرازیر میشود. شرکت لوتوس با تکیه بر متخصصین خود، آبنمایی متناسب با فضای شما طراحی و اجرا میکند. جهت مشاوره ی رایگان میتوانید از قسمت سفارش آبنما با طراحان ما در ارتباط باشید.

آبنمای مدرن خانگی

این آبنما باید از لحاظ ظاهری و صدای آب متناسب با فضای داخلی باشد. ظاهر آبنما موضوع بسیار مهمی است زیرا از آن به عنوان یک المان تزئینی در خانه استفاده میشود. طراحی آبنمای مدرن باید به گونه ای باشد که در عین سادگی باعث جلب توجه تمامی افراد شود. در طراحی این سبک از طرح گل، اشکال انتزاعی و هندسی استفاده میشود. صدای آب آبنمای خانگی باید استاندارد فضای داخلی باشد، به طوری که بتوان ساعت ها از صدای دلنشین آن لذت برد. طراحی آبنماهای لوتوس به گونه ای انجام شده که صدای آب آن برای فضای داخلی مناسب باشد.

اکثر آبنماهای خانگی پاشش آب دارند ولی آبنمای شرکت لوتوس با طراحی دقیق جریان آب هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد. شما میتوانید با خیال در کنار مبلمان خود قرار دهید.

آبنمای طرح نیلوفر که در تصویر زیر ملاحظه میکنید، یک آبنمای مدرن و خاص می باشد. از دو گل نیلوفر و شش گلبرگ گرد تشکیل شده است. جریان آب در این اثر هنری زیبا بسیار چشم نواز و جذاب است. نوری که از پایین به گلبرگ ها میتابد جلوه ی کار را بیشتر میکند. رنگ طلایی برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک طرفدار زیادی دارد.آبنمای ایستاده

آبنمای مدرن رومیزی

بعضی از آبنماها برای روی میز، کنسول و… طراحی و اجرا میشوند. این نوع آبنمای خانگی با اینکه ابعاد کوچکی دارند ولی تنوع چشمگیری در فضای شما ایجاد میکنند. موتور این آبنماها سایلنت می باشد و تنها صدای آرامش بخش آب به گوش میرسد.

آبنمای مدرن رومیزی

سخن آخر

با انواع آبنما مدرن در فضای داخلی و بیرونی آشنا شدید. هنگام خرید آبنما به مواردی چون صدای آب استاندارد، عدم پاشش آب به اطراف و پمپ سایلنت دقت کنید. شرکت لوتوس با ساخت آبنمای استاندارد تمامی موارد ذکر شده را رعایت کرده است.

4 دیدگاه در “تازگی و طراوت با آبنمای مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *