آباژور

خلق دکوراسیونی لاکچری با آباژور شیک

سبک دکوراسیون لاکچری به دنبال وسایل منحصر به فرد و چشمگیر می باشد. برای خلق این دکوراسیون باید از ایده آل ترین، با کیفیت ترین و خاص ترین دکوریجات استفاده شود. آباژور شیک تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی دارد زیرا با نورپردازی حرفه ای جلوه ی خاصی به محیط میبخشد. یک خانه ی لوکس خصوصیاتی دارد که آن را از دیگر دکوراسیون ها متمایز میکند. در ادامه شما را با این خصوصیات برای چیدمان یک دکوراسیون لاکچری و لوکس آشنا میکنیم.

در تصویر زیر آباژوری با ظاهر پرکار و لوکس را میبینید. هنگامی که این آباژور خاموش است، ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد که میتوانید به عنوان یک دکوری دست ساز و خاص در شاخص ترین نقاط خانه قرار دهید. به خاطر درخشش و ظرافتی که دارد برای نقاط کانونی خانه بسیار مناسب است و هنگام ورود افراد چشم ها را به خود خیره میکند. این آباژور علاوه بر نورپردازی دارای جریان آب زیبا و صدای آب دلنشین می باشد. نور از پایین به گلبرگ های فلزی میتابد و درخشش اینکار را چند برابر میکند. سنگ های مرمر در اینکار نور را از خود عبور میدهند و شتاب نور را میگیرند که نوری ملایم به اطراف ساطع شود.

آباژور شیک

نکات مهم هنگام خرید آباژور شیک

برای اینکه آباژور جلوه ی زیبایی در خانه ی شما داشته باشد باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد. در صورتی که آباژور با سایر وسایل مانند مبلمان، پرده ها و… همخوانی داشته باشد میتواند تکمیل کننده ی چیدمان خانه به شمار آید. برای یک دکوراسیون لاکچری از آباژور شیک و خیره کننده استفاده کنید. هنگام خرید آباژور علاوه بر ظاهر به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. زیرا اگر کیفیت خوبی نداشته باشد بعد از مدت کوتاهی زیبایی اولیه ی خود را از دست میدهند. آباژور لوتوس با استفاده از بهترین متریال در طی سالیان سال، هیچ گونه تغییر شکل و تغییر رنگی ندارد. طراحان ما متناسب با سبک دکوراسیون شما آباژوری خاص و منحصر به فرد را طراحی و اجرا میکنند. برای ارتباط با مشاوران ما میتوانید از قسمت سفارش آباژور اقدام کنید.

چیدمان اصولی آباژور در دکوراسیون

گاهی یک دکوری داخل ویترین مغازه یا گالری فروشگاه زیبایی بسیار زیادی دارد. برق خاص محصول، چشمان شما را می گیرد و سریع تصمیم به خرید آن می گیرید. ولی وقتی آن را داخل منزل خود می آورید. زیبایی که داخل فروشگاه داشت، دیگر به چشمان شما نمی آید. دلیل این اتفاق چی هست؟ با چیدمان اشتباهی، زیبایی دکوریجات را نیز ازبین می برید. مثلاً یک آباژور جدید و خاص را خریداری کردید اما آن را در گوشه ای از خانه کنار یک دیوار ساده قرار می دهید. در صورتی که اگر در کنار مبلمان خود قرار دهید، ارتباط چشمی که از مبلمان به آباژور می رسد باعث جلوه ی بیشتر محصول میشود. مشاوران ما هنگام خرید برای چیدمان اصولی شما را راهنمایی میکنند که آباژوری متناسب با فضای خود خریداری کنید.

نقش آباژور لوکس ایستاده

برای جلوه ی بیشتر و بزرگی فضا از خطوط عمودی استفاده میکنند. وسایل عمودی در دکوراسیون کلاسیک بسیار محبوبیت دارد زیرا ارتفاع سقف را بیشتر نشان می دهد. آباژور لوکس ایستاده با نور پردازی مناسب برای افزایش ارتفاع سقف کاربرد دارد. علاوه بر این با ظاهر شکیل و زیبایی که دارند به مجلل شدن فضا کمک میکنند.

آباژور لوکس

آباژور دست ساز

تزئینات خانه برای همه ی افراد اهمیت دارد.آباژور دست ساز به عنوان یک دکوری تزئینی و کاربردی استفاده میشود. استفاده از محصول دست ساز در خانه، اصالت ایرانی شما را نشان می دهد. مردم ایران به هنر دست توجه ویژه ای دارند زیرا هنر دست واقعاً ارزشمند است. آباژور دست ساز شرکت ما با تلفیق هنر دواتگری و قلمزنی، شاهکاری خیره کننده را به نمایش می گذارد. افرادی که به کار های هنری و اصیل علاقمند هستند، آباژور دست ساز و با ظرافت تهیه میکنند. بعضی از افراد به دنبال اکسسوری هایی با معنا و مفهوم خاص می باشند. این افراد از قراردادن هر وسیله ای در خانه خودداری میکنند و خانه ی خود را مثل آلبوم شخصی خود، چیدمان میکنند، طوری که انرژی خوبی را از تک تک وسایل دریافت کنند.

آباژور رومیزی

فروش آباژور در اصفهان

اصفهان به شهر هنر معروف می باشد از این جهت صنایع دستی و هنر دست در این شهر بسیار مورد توجه می باشد. شرکت لوتوس با تولید آباژور شیک و دست ساز در سراسر کشور محبوبیت پیدا کرده است. این آباژورها از جنس استیل خارجی ضد زنگ می باشند و در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت بسیار مقاوم می باشند. همانطور که دیدید این آباژور همراه با جریان آب می باشد، با طراحی دقیق مسیر جریان آب هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد. علاوه براین دارای صدای آب استاندارد برای فضای داخلی می باشد. نور پردازی به صورت ملایم و اصولی انجام میشود. این نور ملایم به فضای خانه ی شما احساس میبخشد و انرژی مثبت را در محیط به جریان می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *