آباژور

اکسسوری ناب به نام آباژور ایستاده فلزی

آباژور فلزی مدرن

چرا از آباژور ایستاده فلزی استفاده کنیم؟

در خانه ی خود متناسب با ابعادی که دارد از آباژور ایستاده یا رومیزی استفاده کنید. آباژور ایستاده فلزی یکی از محبوبترین نوع آباژور است. زیرا این آباژور به راحتی تمیز میشود. بعضی از افراد نسبت به آباژور فلزی نگرانی دارند. زیرا احتمال میدهند بعد از چند سال زنگ بزند. و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشد. آباژور فلزی شرکت لوتوس با پوشش دهی مخصوصی که دارد. شاهد هیچگونه زنگ زدگی یا تغییر رنگ نیستید.

آباژور ایستاده فلزی در کنار مبلمان

بهترین مکان برای آباژور ایستاده کنار مبلمان است. در فضای پذیرایی که جلوه ای خاص و توصیف نشدنی ایجاد شود. اکسسوری ها و دکوری های هر خانه باعث جان بخشی به آن فضا میشوند. خانه با این وسایل شخصیت و احساس پیدا میکند. آباژور ایستاده فلزی نیز تاثیر زیادی در یک دکوراسیون دارد. اتاقی معمولی را به یک اتاق متفاوت و خاص تبدیل میکند. طرح و رنگ و ابعاد آن نیز نقش مهمی در طراحی داخلی شما دارد. علاوه بر نقش زینتی، برای روشنایی فضای شما نیز کاربرد دارد. میزان نور و جهت روشنایی نیز به انتخاب شما بستگی دارد.

آباژور ایستاده شیک
آباژور ایستاده ی شیک طرح گل داهلیا

مکان مناسب برای آباژور ایستاده

اگر به ایجاد تعادل در خانه اهمیت میدهید. از دو آباژور ایستاده فلزی در کنار مبلمان استفاده کنید. در مقابل یکدیگر قرار دهید. همچنین آباژور ایستاده را کنار میز غذاخوری، ورودی خانه کنار کنسول، کنار تلویزیون، داخل اتاق خواب و… قرار میدهند. اگر فضای کافی برای آباژور ایستاده ندارید. از آباژور رومیزی استفاده کنید. هر دو زیبایی مخصوص خودش را دارد. آباژور ایستاده روشنایی بیشتری برای محیط شما فراهم میکند.

به محل قرارگیری آباژور توجه بیشتری داشته باشید. زیرا اگر آباژور در مکان اشتباهی قرار گیرد. باعث بهم ریختگی و بی نظمی در فضای شما میشود. اما اگر در فضای درستی قرار گیرد. نه تنها باعث کم شدن فضا نمیشود. میتواند باعث بزرگتر و باشکوه تر شدن فضای خانه شود.

قیمت آباژور ایستاده فلزی در بازار

حدود قیمت آباژور ایستاده و رومیزی به متریال آن، ابعادی و میزان نورپردازی بستگی دارد. آباژور آبشار های شرکت لوتوس در ابعاد و طرح های متنوعی اجرا میشود. شما طرح مورد نظر خود را انتخاب میکنید. ابعاد مناسب برای فضای خانه ی خود را نیز اعلام میکنید. با توجه به موارد گفته شده، قیمت آباژور تخمین زده میشود. اگر یک سرچ در اینترنت کنید. آباژور ایستاده فلزی تنوع زیادی دارد. قیمت آباژور ها متفاوت است. اما هنگام خرید به کیفیت محصول نیز دقت کنید. اگر آباژور خانه ی خود را آنلاین سفارش میدهید. از ضمانت کالا مطمئن شوید. از یک محصول با کیفیت، سال ها استفاده میکنید. اما محصول بی کیفیت ارزان را هرسال باید دوباره خریداری کنید.

سبک آباژور ایستاده

یک آباژور ایستاده مدرن در کنار مبلمان کلاسیک جلوه ی زیبایی ندارد. سبک آباژور را با سبک معماری داخلی خانه هماهنگ انتخاب کنید. گاهی از تداخل دو سبک در خانه استفاده میشود. مثلا در سبک مدرن و سنتی که مدرن بر فضای خانه تسلط بیشتری دارد. آباژور را سنتی انتخاب کنید. یا در سبک نئوکلاسیک اگر وسایل بزرگ خانه ی شما به سبک کلاسیک است. آباژور ایستاده را مدرن انتخاب کنید. اصولاً اکسسوری ها برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر فضا استفاده میشوند. آباژور لوتوس را در سبک مدرن یا کلاسیک سفارش دهید. انتخاب طرح مناسب با مشاوره ی رایگان برای شما عزیزان انجام میشود.

رنگ طلایی برای آباژور

این رنگ باعث درخشندگی در فضای خانه و محل کار میشود. یک رنگ لوکس و لاکچری که جلوه ای زیبا دارد. آباژور ایستاده فلزی لوتوس به رنگ طلایی در صورتی انتخاب موفق برای فضای خانه است. که با سایر وسایل هماهنگ و متناسب باشد. رنگ طلایی وقتی جلوه ی خوبی دارد. که از این رنگ در فضا زیاد استفاده نشود. اصولاً برای اکسسوری های باارزش از این رنگ استفاده میکنند. آباژور ایستاده ی لوتوس با گل های طلایی رنگی که دارد. چشم ها را به خود خیره میکند. نور پردازی در رنگ های متنوع انجام میشود. به سلیقه ی خود روی رنگ مورد نظر تنظیم کنید.

تفاوت اصلی آباژور های ما با آباژور های دیگر برند ها

اگر نگاهی به کاتالوگ های آباژور در بازار بیندازید. میبینید آباژور های ایستاده ی فلزی از یک پایه ی فلزی و کلاهک ساخته شدند. معنا و مفهوم خاصی ندارند. بیشتر برای روشنایی و پر کردن فضای خانه و محل کار استفاده میشوند. اما آباژور آبشار های ما یک اثر هنری زیبا می باشد. کاری دستساز و با ظرافت خاص است. جریان آب در لابه لای گلها باعث حس طراوت و تازگی در خانه میشود. نور پردازی ملایم آن به جریان آب میتابد. تصویر یک طبیعت زیبا از گل و آب و نور خورشید است. اگر طرحی با داستان خاصی مد نظر شما باشد. در صورتی که قابل اجرا باشد. توسط مهندسین و طراحان شرکت لوتوس طراحی و اجرا میشود.

دیوار آبشار لوتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *