آباژور

زیباترین مدل آباژور پایه بلند برای دکوراسیون خانه و محل کار

آباژور پایه بلند فلزی

انواع آباژور پایه بلند

یکی از شیک ترین اجزا دکوراسیون داخلی آباژور پایه بلند است. در انواع سبک های دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد. این دکوراتیو جذاب به خاطر نورپردازی ملایم و کنترل شده، فضای ساده و بی روح را به فضایی زنده و پویا تبدیل میکند. آباژور ها به دو دسته ی کلی آباژور رومیزی و آباژور ایستاده تقسیم میشوند. اکثر آباژور های ایستاده از یک کلاهک و پایه تشکیل شده اند. اما اگر میخواهید با سبک جدید آباژورها آشنا شوید و کاربرد استفاده از آن را بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کاربرد آباژور پایه بلند در دکوراسیون

بلند نشان دادن سقف با آباژور

این نوع آباژور در واقع ارتفاع بیشتری نسبت به آباژور رومیزی دارد. از آباژور پایه بلند یا ایستاده برای تعادل و هماهنگی در دکوراسیون استفاده میشود. اگر سقف خانه ی شما کوتاه است، از آباژور پایه بلندی که نور آن به سمت بالا است استفاده کنید. در واقع با اینکار سقف را بلندتر جلوه میدهید. آباژور آبشار لوتوس گزینه ی مناسب برای شما می باشد. این آباژور نور را از پایین به بالا پخش میکند. نور از لابه لای سنگ های مرمر عبور میکند و بسیار ملایم است.

آباژور پایه بلند فلزی

ایجاد  تعادل در فضا

هر دکوراسیونی نیاز به نورپردازی مناسب و حرفه ای دارد. برای ایجاد تعادل و روشنایی محیط میتوانید از دو آباژور در دو طرف فضای مورد نظر استفاده کنید. آباژور آبشار لوتوس به خاطر ظاهر پرکار و جذابی که دارد تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون داخلی میگذارد. همچنین گردش آب در این دکوراتیو علاوه بر زیبایی باعث آرامش در فضا میشود. نور پردازی آباژور پایه بلند لوتوس به صورت 12 رنگ کنترلی اجرا شده است. در واقع میتوانید نور را متناسب با سلیقه و شرایط روی رنگ مناسب ثابت کنید.

تمرکز نور روی قسمتی از محیط

از آباژور به عنوان نورپردازی اصلی در فضای داخلی استفاده نمیشود. از نور آباژور برای تمرکز روی اشیای دیگر استفاده میشود. نور آن میتواند توجه افراد را به قسمتی از خانه جلب کند و آن قسمت از دکوراسیون را شاخص تر و مشخص تر کند. پس آباژور پایه دار را در مکان مناسبی قرار دهید. گاهی گوشه های خانه خالی و بی استفاده است. با قراردادن یک آباژور به آن قسمت از خانه جان دوباره میبخشید. یک آباژور شیک برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و محل کار انتخابی بینظیر است.

هنگام خرید آباژور پایه بلند به چه نکاتی دقت کنیم؟

آباژور پایه دار یک المان لوکس برای دکوراسیون داخلی می باشد. این المان باید با سایر وسایل محیط هماهنگی داشته باشد. این المان تزئینی بسیار کاربردی می باشد. آباژور پایه بلند تنوع بسیار زیادی دارد، در نتیجه پاسخگوی سلیقه ی افراد می باشد. اما مهم تر از سلیقه توجه به دکوراسیون داخلی است. در این خصوص شما میتوانید با مشاوران شرکت ما صحبت کنید، تا بهترین آباژور را برای فضای خود انتخاب کنید.

رنگ انتخابی

به ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی خود توجه کنید. اگر از رنگ های سرد استفاده کردید برای ایجاد تعادل، رنگ اکسسوری ها را گرم انتخاب کنید. و بلعکس اگر رنگ اصلی دکوراسیون شما گرم است از رنگ سرد برای دکوراتیوها استفاده کنید. با آباژور آبشار لوتوس میتوانید تضاد رنگی را هم در فضای خود ایجاد کنید. آباژور طلایی و سیلور با گلدان مشکی، تضاد رنگی مناسبی را ایجاد میکنند.

اندازه ی آباژور

انتخاب اندازه ی دکوری ها برای هر قسمتی از خانه، تاثیر بسیار زیادی در راندمان کاری و نمای دکوراتیو آن دارد.  یک دکوری بزرگ برای فضای کوچک باعث بهم ریختگی محیط میشود. همچنین یک دکوری کوچک برای فضای بزرگ اصلاً به چشم نمی آید. پس یکی از نکاتی که هنگام خرید آباژور پایه بلند باید بهش دقت کنید، ابعاد فضای مورد نظر می باشد. علاوه بر ابعاد فضا به ابعاد سایر وسایل نیز توجه کنید.

سبک آباژور

هر چقدر آشنایی بیشتری نسبت به اصول چیدمان داشته باشید، نتیجه ی بهتری از انتخاب خود میگیرید. بهترین آباژور در واقع هماهنگ ترین آباژور برای محیط شما است. در سبک مدرن بیشتر از طرح های ساده تر و بدون گوشه ی تیز استفاده میکنند. گلدان های استوانه ای برای سبک مدرن انتخاب بهتری است. در سبک کلاسیک از آباژور پایه بلند با طرح های شلوغ و پرکار استفاده کنید زیرا درخشش و جلوه ی بیشتری ایجاد میکند. تنوع طرح برای آباژورهای ایستاده بسیار زیاد است. شما میتوانید هماهنگ ترین طرح را برای فضای خود سفارش دهید.

آباژور پذیرایی جدید

خرید اینترنتی آباژور پایه بلند

امروزه به دلیل مشکلات و مشغله ی کاری افراد، آلودگی هوا و ویروس های واگیردار بیشتر مردم خرید اینترنتی را برای تهیه ی وسایل دکوراتیو انتخاب میکنند.

در این روش شما به مدل های متنوع زیادی دسترسی دارید. شرکت لوتوس با ضمانت کامل محصولات را به سراسر کشور ارسال میکند. آباژور آبشار کاملاً سالم به دست شما عزیزان میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *