آباژور

انتخاب آباژور مدرن در دکوراسیون

آباژور

سبک مدرن در دکوراسیون طرفدار بسیار زیادی دارد. چیدمان این سبک طوری انجام میشود که در عین سادگی بسیار زیبا و چشم نواز باشد. موضوعی که در دکوراسیون مدرن اهمیت بسیار بالایی دارد، ایجاد فضایی دنج و راحت برای استراحت است و بیشتر از دکوری های کاربردی استفاده میشود. آباژور مدرن با نورپردازی ملایم از دکوری های پر طرفدار این سبک می باشد. در ادامه شما را با آباژوری خاص و متفاوت آشنا میکنیم.

آباژور مدرن لوتوس با ظاهری متفاوت، توجه همه را به خود جلب کرده است. طراحی این آباژور طوری انجام شده که همراه با جریان آب می باشد. ترکیب آب، نور و هنر شاهکاری متفاوت را خلق کرده است. از این اثر هنری برای ایجاد نقطه ی کانونی در دکوراسیون مدرن استفاده میشود. صدای آب دلنشین آن باعث آرامش در فضا میشود و شما میتوانید در کنار این دکوری زیبا استراحت کنید و ذهن خود را از دغدغه های روزانه خالی کنید.  حرکت آب انرژی و پویایی را در محیط شما به جریان می اندازد. نور پردازی ملایم آن فضایی دنج و رویایی برای شما ایجاد میکند.

در تصویر زیر نمونه ای از آباژور مدرن بسیار خاص را ملاحظه میکنید. اگر شما هم میخواهید این آباژور زیبا را در دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. کافیست از قسمت سفارش آباژور با همکاران ما در ارتباط باشید.

آباژور مدرن

آباژور مدرن رومیزی

مدل رومیزی را میتوانید روی میز در کنار مبلمان، روی کنسول در ورودی یا روی اپن آشپزخانه قرار دهید. کسانی که کودک در خانه دارند از قرار دادن آباژور روی میز خودداری میکنند. چون ممکن است با یک ضربه کوچک بشکند و یا به دلیل عدم ایمنی برای کودک خطراتی به همراه داشته باشد. از این جهت آباژور فلزی نسبت به سایر آباژور ها طرفدار بیشتری دارند. زیرا در برابر ضربه، رطوبت و نور دوام و مقاومت بسیار بالایی دارند.

آباژور رومیزی مدرن

آباژور مدرن فلزی

از ویژگی های اصلی آباژور فلزی لوکس بودن، شیک بودن، جلوه ی بیشتر و دوام و ماندگاری بالا می باشد. آباژورهای فلزی و البته استیل به خاطر درخشش و جلوه ی خاصی که دارند، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. مدل آباژور مدرن فلزی به صورت مینیمال و ساده است و در آن از اشکال منحنی و خمیده استفاده میشود. آباژورهای مدرن فلزی در ابعاد رومیزی و ایستاده ساخته میشوند. به عنوان یک نورپرداز فرعی فضای جذابی را خلق میکنند.

آباژور مدرن فلزی لوتوس از جنس استیل می باشد. این آباژور در طرح و ابعاد متنوع طراحی و اجرا میشود. علاوه بر ظاهر زیبا، استحکام بسیار بالایی دارد و گلدان های این نوع آباژور به صورت چرخدار طراحی شده است که به راحتی میتوانید هر کجا میخواهید آن را قرار دهید. میزان نور در این آباژور طوری طراحی شده که جلوه ی خاصی به محیط میبخشد. نور از قسمت پایینی به بالا ساطع میشود و به بدنه ی فلزی آباژور میتابد در نتیجه درخشش کار چند برابر میشود. این دکوری زیبا برای نقاط کانونی خانه بسیار مناسب است. یک کار خاص و لاکچری با زیبایی خود به شدت چیدمان و دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار میدهد.

آباژور ایستاده مدرن

این سبک به خاطر سادگی در نظر بیننده موجب آرامش و هماهنگی بین وسایل میشود. آباژور مدرن ایستاده یکی از عوامل روح بخش و جذابیت در محیط می باشد. از این دکوری زیبا میتوانید برای پر کردن فضاهای خالی استفاده کنید. آباژور ایستاده مدرن در کنار مبلمان جلوه ی ویژه ای دارد. هنگام خرید آباژور ایستاده به اندازه و نور آن دقت کنید. ارتفاع آن با سایر وسایل باید هماهنگی داشته باشد و میزان نور آن به اندازه ای باشد که فضای شما را روشن و خوش منظر کند. نکته دیگر اینکه ظاهر آن هنگامی که آباژور خاموش است، همچنان زیبا و چشنواز باشد در واقع علاوه بر روشنایی فضا به عنوان یک دکوری تزئینی نیز در زیباسازی محیط کاربرد داشته باشد.

آباژور مدرن ایستاده

آباژور مدرن اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب برای استراحت و ریلکس کردن بسیار مهم است. از این رو انتخاب وسایل و چیدمان باید به صورت اصولی و استاندارد با فضای اتاق خواب انجام شود. اصولاً در کنار تخت، روی میز های عسلی از آباژور رومیزی استفاده میشود. نور این آباژور باید به گونه ای باشد که مزاحم خواب افراد نشود بلکه باعث آرامش شود. در آباژور مدرن رومیزی لوتوس شما میتوانید با جابه جایی سنگ مرمر میزان نور را کنترل کنید. سنگ مرمر نور را از خود عبور میدهد و شتاب نور کم میشود. همچنین صدای آب دلنشین اینکار به آرامش قبل از خواب کمک میکند. این پکیج فوق العاده باعث خوابی راحت و بدون دغدغه میشود. از این جهت هر روز سرحال به زندگی و کار خود ادامه میدهید.

قیمت آباژور مدرن

با توجه به طرح، ابعاد و متریال قیمت آباژور مدرن متفاوت است. آباژور های رومیزی نسبت به ایستاده قیمت مناسب تری دارند. با توجه به فضایی که در اختیار دارید و توان مالی خود، بهترین آباژور را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *