دکوراسیون خانه

کاملترین و جامع ترین نکات لازم برای طراحی یک اتاق خواب مدرن

اتاق خواب مدرن پسرونه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن

امروزه یکی از مهم ترین بخش های هر خانه اتاق خواب آن است. اتاق خواب مدرن علاوه بر زیبایی، آرامش و راحتی را با خودش به همراه می آورد.بیشتر افراد جامعه بعد از یک تایم طولانی که سرکار بوده اند. علاقمندند به اتاق خوابی وارد بشوند که حس تازگی و راحتی در آن بیشتر باشد. و کمتر به مجلل و لوکس بودن آن توجه میکنند.

رنگ اتاق خواب مدرن

بعد از اینکه سبک اتاق خوابتان را انتخاب کردید. باید به انتخاب رنگ مناسب برای آن دقت کنید. اصولاٌ رنگ سفید برای دکوراسیون مدرن بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. ولی در سبک مدرن شما حق انتخاب رنگ های متنوعی برای اتاق خواب خود دارید.که در ادامه به آن میپردازیم.

ترکیب رنگ سفید و چوبی

در اتاق خواب میتوانید از کف پوش های طرح چوب یا نیمکت های چوبی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. زیرا رنگ چوب به علت گرمایی که دارد سردی رنگ سفید را میپوشاند. فضای گرم و دنجی برای استراحت شما فراهم میکند.

اتاق خواب مدرن چوبی

آینه ی بزرگ

اگر اتاق خواب شما کوچک است. پیشنهاد میکنم که از آینه های بزرگ در اتاق خوابتان استفاده کنید.در این سبک اتاق خواب بیشتر آینه های ساده با قاب ظریف به کار ببرید. آینه هایی با قاب های پر کار و سلطنتی برای این سبک استفاده نمیشود.

روشنایی اتاق خواب مدرن

حتما اتاق خواب مدرن باید از روشنایی کافی برخوردار باشد. اگر اتاق شما پنجره برای ورود نور طبیعی به آن ندارد. از آباژور های زیبا در دو طرف تخت خود استفاده کنید. آبنماهای لوتوس علاوه بر صدای آب فوق العاده ای که دارند با نور پردازی بینظیری که دارند. میتوانید به عنوان آباژور روی پاتختی های خود بگذارید.

رنگ های جیغ در اتاق خواب

سبک دیگر اتاق خواب مدرن استفاده از رنگ های تند و جیغ برای ایجاد نشاط و شادابی در اتاق است. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید.رنگ آبی برای دیوار چشم ها را به خود خیره میکند. برای اینکه فضای اتاق دلگیر نشود. بهتر است یک دیوار را رنگ جیغ و تند استفاده کنید . مابقی دیوار ها را به رنگ های خنثی در آورید. استفاده از تابلو های هنری در اتاق خواب مدرن بسیار زیبا و هیجان انگیز ایست.

اتاق خواب دخترونه

وسایل اتاق خواب

تخت این سبک اتاق خواب بهتر است کوتاه و مینیمال باشد. همچنین از مبلمان راحتی و ساده میتوانید در اتاق خوابتان استفاده کنید. سعی کنید وسایل زیادی را در این سبک دور خودتان نچینید. در انتخاب اکسسوری ها دقت کنید. از اکسسوری و دکوری های ساده و در عین حال زیبا استفاده کنید.

ایده ی جدید

برای داشتن یک انتخاب متفاوت میتوانید از تناژ های مختلف یک رنگ استفاده کنید. مثلاً تناژ ها مختلف رنگ طوسی را در اتاق خوابتان استفاده کنید و فضای آرامش بخش و جدیدی را در خانه ی خود ایجاد کنید.

مقاله ی قوانین مهم در طراحی دکوراسیون به شما کمک میکند بهترین طرح را پیاده سازی کنید.

2 دیدگاه در “کاملترین و جامع ترین نکات لازم برای طراحی یک اتاق خواب مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *