مدیتیشن

شروع یک روز پر انرژی با مدیتیشن صبحگاهی

مدیتیشن صبحگاهی

مدیتیشن صبحگاهی می تواند به آرامی حس خواب آلودی را از بین ببرد و روزی پر از موفقیت برای شما ایجاد کند. در هر ساعتی که از خواب بیدار میشوید، با انجام مدیتیشن صبحگاهی روزانه باعث ایجاد موقعیت ها و اتفاقات عالی و غیر قابل پیش بینی در زندگیتان میشوید.

 بهترین مدیتیشن صبگاهی، مدیتیشن با صدای آب می باشد زیرا برای همه ی ما پیش آمده در شروع مدیتیشن افکار منفی بر ما غلبه کنند اما صدای آب، ذهن را از افکار منفی و دغدغه ها خالی میکند. جریان آب انرژی مثبت را در فضا پخش میکند در نتیجه وجود یک آبنما با صدای آب استاندارد به ساخت یک روز پر انرژی کمک میکند. آبنمایی که در تصویر زیر ملاحظه میکنید، علاوه بر ظاهر دکوری جذاب که به زیبایی هر فضایی می افزاید، دارای صدای آب دلنشین می باشد. شرکت ما با طراحی دقیق مسیر جریان آب به صدای آب استاندارد برای فضای داخلی دست پیدا کرده است. این صدای ملایم برای انجام مدیتیشن بسیار مناسب می باشد. شما میتوانید متناسب با فضای خود آبنمایی در طرح، رنگ و ابعاد مورد نظر تهیه کنید. برای ارتباط با پشتیبانی روی خرید آبنما کلیک کنید و از مشاوره ی رایگان ما بهره مند شوید.

این آبنما را روشن کنید، چشمان خود را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. اگر ذهن شما به سمت مسائل گذشته یا آینده منحرف شد سعی کنید به صدای آب توجه کنید و در زمان حال باقی بمانید. اینکار باعث افزایش تمرکز روی کار و زندگی روزمره ی شما میشود و شاهد نتایج فوق العاده ی آن خواهید بود.

فواید مدیتیشن صبحگاهی

مدیتیشن می تواند در هر ساعت از روز مفید باشد، اما مزایای غیرقابل انکاری وجود دارد که یک مدیتیشن صبحگاهی کوتاه به اندازه ی یک فنجان قهوه در برنامه روزانه ی شما گنجانده شود. صبح‌ها به دلیل ماهیت آرامی که دارند می‌توانند بهترین زمان برای مدیتیشن باشند. قبل از اینکه خانه را ترک کنیم، کار های بهداشتی برای سالم بودن را انجام میدهیم. زمانی را برای ورزش و حرکات کششی تخصیص میدهیم، یک صبحانه خوب درست میکنیم و… حالا با اضافه کردن یک مدیتیشن صبحگاهی 5 دقیقه ای علاوه بر سلامت جسمی به سلامت ذهنی توجه میکنیم. تقریباً می توانید مدیتیشن را به عنوان یک کشش صبحگاهی برای مغز خود در نظر بگیرید.

فواید مدیتیشن صبحگاهی

مدیتیشن صبحگاهی استرس و اضطراب را کاهش میدهد و همچنین مهارت تفکر را در شما تقویت میکند. در واقع مثل یک ورزش مغز می باشد که واکنش های شما را نسبت به موقعیت های مختلف در طول روز کنترل میکند. همچنین از مهمترین فواید مدیتیشن صبحگاهی میتوان به تاثیر آن روی رفتار انسان اشاره کرد زیرا شما را به فردی با سطح درک بالاتر و مهربان تر تبدیل میکند.

وقتی روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی شروع می کنیم، بهترین فرصت را به خود می دهیم تا قبل از انجام هر کاری کاملاً آگاه، بیدار و زنده باشیم. با یک تمرین منظم صبحگاهی، آرامش ذهنی و روابط شادتری خواهیم داشت.

مدیتیشن صبحگاهی جذب ثروت

بهترین زمان برای این نوع مدیتیشن صبح زود است. زمانی که از خواب بیدار شده اید ذهن شما آمادگی جذب اطلاعات را دارد و چه بهتر با اطلاعات مثبت و انگیزشی شروع شود. شما میتوانید با 2 الی 3 دقیقه انجام مدیتیشن جذب ثروت در صبح، زندگی خود را تغییر بدهید. زیرا ذهن شما اطلاعات مثبت را در ناخودآگاه شما ثبت میکند و در نتیجه موقعیت ها و فرصت های پولساز در مسیر شما قرار میگیرند.

مدیتیشن صبحگاهی جدید

برای جذب ثروت میتوانید از آبنمای فلزی لوتوس استفاده کنید. این آبنما به خاطر ظاهر لاکچری و رنگ درخشنده ای که دارد به جذب ثروت کمک میکند. همچنین با صدای آرامش بخش آن میتوانید مدیتیشن صبحگاهی ثروت انجام دهید و یک قدم به رویا های خود نزدیکتر شوید.

انجام مدیتیشن جذب ثروت

برای اینکه ذهنتان را از اتفاق های روز دور کنید. چند نفس عمیق بکشید و حدود یک دقیقه روی دم و بازدم تنفس خود متمرکز شوید. حالا شروع به تصویرسازی ذهنی در خصوص جایگاه آینده ی خود کنید. شرکتی که آرزویش را دارید، با چیدمان مورد علاقه ی خودتان تصور کنید. جزئی ترین خواسته های خود را به تصویر بکشید. ضمیر ناخودآگاه فرق واقعیت و خیال را نمیفهمد پس با اینکار میتوانید ذهن خود را فریب دهید و ذهن شما با انرژی کائنات تمام تلاشش را میکند که شما را به خواسته هایتان برساند.

مکان مناسب برای مدیتیشن صبح

بهترین جایگاه برای انجام مدیتیشن صبحگاهی، مکانی است که در آن احساس راحتی کنید. خیلی از افراد به محض بیدار شدن روی  تخت مینشینند و به انجام مدیتیشن میپردازند. میتوانید از انواع مدیتیشن هدایت شده، هدایت نشده و… برای شروع روز خود استفاده کنید.

سخن آخر

انجام مدیتیشن را در بخشی از برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. ساعت مشخصی را بعد از بیدار شدن به انجام مدیتیشن اختصاص دهید و باور داشته باشید که بعد از مدت کوتاهی شاهد نتایج آن در زندگی روزمره ی خود خواهید بود.

2 دیدگاه در “شروع یک روز پر انرژی با مدیتیشن صبحگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *