آباژور

قیمت آباژور رومیزی و کنار سالنی

دکوری منزل عروس

جنس آباژور نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت آباژور رومیزی و کنارسالنی دارد. آباژور های فلزی و چوبی مورد استقبال مردم هستند. زیرا دوام بیشتری نسبت به سایر جنس ها دارد. آباژور کریستالی نیز زیبایی خاصی دارد. ولی به خاطر خطر شکستن، کمتر مورد توجه قرار میگیرد. علاوه بر جنس آباژور، میزان پیچیدگی ساخت، اندازه ی آن و… بر قیمت آباژور تاثیر میگذارد. آباژور ها انواع مختلفی دارند. از قیمت کم تا زیاد در بازار عرضه میشوند. آباژور گران قیمت همیشه کیفیت عالی ندارد. پس هنگام خرید آباژور به برند آن و ضمانت محصول توجه کنید.

قیمت آباژور رومیزی
خرید آباژور رومیزی-قیمت آباژور رومیزی و کنار سالنی

چرا قیمت آباژور رومیزی کلاسیک زیاد است؟

آباژور رومیزی کلاسیک و سنتی بسیار پر کار و مجلل است. با ظرافت بالایی ساخته میشود. اکسسوری های کلاسیک ظاهری شکیل و درخشنده داردند. به همین دلیل قیمت این نوع آباژور نسبت به سایر آنها بیشتر است. آباژور طرح فلورا نمونه ای از این نوع می باشد. با گل های جذاب و برگ های قلمکاری شده برای دکوراسیون کلاسیک مناسب است. این آباژور همراه با جریان آب زیبایی خیره کننده ای پیدا میکند. رنگ طلایی آن باعث درخشش خانه میشود. در کنار مبلمان سلطنتی خود را بیشتر نشان میدهد. در صورت امکان از میزی با پایه های طلایی استفاده کنید. با رنگ های مکمل مثل رنگ مشکی و سفید تعادل رنگی را در خانه اجرا کنید. اگر از رنگ طلایی بیش از اندازه استفاده کنید. آباژور طلایی رنگ دیگر مورد توجه افراد قرار نمیگیرد.

فروش انلاین آبنما و خرید آبنما

آباژور رومیزی مدرن چه قیمت است؟

در دکوراسیون مدرن از آباژور های ساده تر استفاده میشود. قیمت آباژور رومیزی مدرن نیز با توجه به اندازه و جنس محاسبه میشود. متناسب ترین اندازه برای آباژور رومیزی 55 سانتی متر است. آباژور رومیزی نباید نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشد. چون تناسب خانه را بهم میزند. اگر خانه ی بزرگی دارید. میتوانید از چند آباژور استفاده کنید. مثلاً مشتریان ما علاوه بر نور به صدای آب آباژور آبشار ها بسیار اهمیت میدهند. در خانه های بزرگ، دو یا سه عدد آباژور خریداری میکنند. که در قسمت های مختلف خانه از صدای آب لذت ببرند.

سبک آباژور و رنگ آن

متناسب با سبک خانه ی خود مدرن یا کلاسیک آباژور را خریداری کنید. قیمت آباژور رومیزی در سبک های متفاوت، متنوع است. رنگ آباژور نقش خیلی مهمی در زیبایی خانه ی شما دارد. اگر قصد نمایش به آباژور در خانه را دارید. طوری که بعد از ورود به خانه توجه همه را جلب کند. از رنگ های سرزنده و درخشنده استفاده کنید. سعی کنید رنگی را برای آباژور انتخاب کنید. که آن را از پس زمینه جدا کند. مثلاً اگر کاغذ دیواری به رنگ سفید با نقش های طلایی باشد. آباژور طلایی رنگ جلوه ای پیدا نمیکند. در این جا آباژور مشکی رنگ بیشتر توجه را به خود جلب میکند. اگر قصد جلب توجه را ندارید. از رنگ های خنثی و پاستیلی استفاده کنید. مانند طرح آنتوریوم به رنگ مسی که در تصویر زیر میبینید.

آبنما مسی رنگ

میزان قیمت آباژور رومیزی لوتوس

شرکت لوتوس آباژوری با کیفیت عالی تولید میکند. از بهترین متریال برای ساخت آباژور استفاده میکند. لامپ و پمپ آن نیز کم مصرف است. روی گلبرگ ها پوشش دهی مخصوصی انجام شده است. آباژور آبشار لوتوس یک اثر هنری است. طراحان ما متناسب با سبک های مختلف طرحی ناب و خاص را اجرا میکنند. تمامی مدل ها به امضای هنرمند ثبت میشود. قیمت محصولات در کنار کاربرد و کیفیت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

برای ثبت سفارش محصولات سفارشی از این قسمت اقدام کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس میگیرند.

آباژور چوبی یا فلزی

در دکوراسیون کلاسیک از آباژور چوبی یا فلزی استفاده میکنند. جنس چوب و جنس فلز در هردو بسیار مهم است. قیمت آباژور رومیزی چوبی و فلزی نیز بر اساس نوع چوب و فلز آن نیز سنجیده میشود. هر دو زیبایی خاص خودش را دارد. سلیقه و نوع دکوراسیون در انتخاب بین این دو نقش مهمی دارد. اگر از وسایل چوبی در پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کردید. استفاده از آباژور فلزی باعث ناهماهنگی در در دکوراسیون میشود. پس تمامی وسایل باید باهم هماهنگ باشند.

قیمت آباژور رومیزی یا کیفیت آن

گاهی برای تغییر خانه فقط به دنبال یک آباژور کوچک و ارزان قیمت هستید. اما غافل از اینکه بعد از یک مدت دیگر زیبایی اولیه را ندارند. حتی بعضی از آباژور های ارزان قیمت در بعضی از سایت ها عکس زیبایی دارند. اما در واقعیت به خاطر جنس نا مطلوب درخشش و جذابیت تصویر را ندارند. کیفیت اکسسوری ها از هر چیزی مهم تر است. اکسسوری در کنار کوچکی نقش بزرگی در خانه ایفا میکند. پس به کیفیت اکسسوری ها کم توجه نباشید.

آباژور آبشار های لوتوس با کیفیت عالی ساخته و با ایمنی کامل برای شما عزیزان ارسال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *