آباژور

تولیدات جدید و فروش آباژور در اصفهان

محبوب ترین آباژور بازار

فروش آباژور در اصفهان با کیفیت فوق العاده

مردم اصفهان همیشه به دنبال کیفیت عالی و جنس اصل هستند. فروش آباژور در اصفهان نیز از زمان های قدیم بوده است. مردم اصفهان به برند های قدیمی توجه بسیار زیادی دارند. اما وقت آن رسیده فرصتی به برند های جدید داده شود. زیرا محصولات جدید با خلاقیت بالاتری ساخته میشوند. آباژورهای شرکت لوتوس با تلفیق خلاقیت و هنر اصیل ایرانی به جذاب ترین آباژور های موجود در بازار شهرت پیدا کرد . نمونه ای از این اثر زیبا را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

اهمیت فروش آباژور در اصفهان

اصفهانی ها به خرید جهیزیه ی لوکس مشهورند. همیشه برای جهیزیه به دنبال محصولات خاص و لاکچری میگردند. آباژور ها یکی از وسایل دکوری چشمگیر در جهیزیه است. در کنار مبلمان و تلویزیون قرار میگیرد. فروش آباژور در اصفهان به همین دلیل رونق پیدا کرد. آباژور ایستاده یا آباژور رومیزی متناسب با فضای خانه و سبک دکوراسیون انتخاب میشود. اگر دنبال یک محصول با شکوه و خیره کنند هستید. آباژور ایستاده ی لوتوس در طرح و ابعاد متناسب با سلیقه ی مشتری، بهترین انتخاب است. بیشتر تازه عروس ها از رنگ طلایی برای جهیزیه استفاده میکنند. این رنگ زرق و برق متفاوتی نسبت به سایر رنگ ها دارد. آباژور طلایی رنگ برای خانه ی عروس یک فضای رمانتیک و مثال زدنی را ایجاد میکند.

مزیت خرید آباژور

آباژور با نور ملایمی که از خود پخش میکند. به فضای خانه احساس میدهد. خانه ی عروس و داماد باید دارای انرژی مثبت و حس صمیمیت باشد. تا پایه های خانواده مستحکم شود. خرید آباژور برای اتاق خواب باعث آرامش در خواب شما میشود. تاریکی مطلق باعث ایجاد ترس و اضطراب در انسان میشود. نور ملایم به رنگ آبی که از رنگ های آرامش بخش است. به خواب راحت و بدون کابوس کمک میکند.

آبنمای فلزی شرکت لوتوس علاوه بر نور ملایمی که دارد. صدای آرامش بخشی در خانه پخش میکند. در هنگام خواب آبنما را از برق بیرون بکشید. از نور زیبای آن استفاده کنید. صبح موقع بیدار شدن آبنما را به برق بزنید. با صدای آب، خواب از سرتان میپرد. احساس میکنید وسط طبیعت بکری هستید. با صدای دلنشین آب به پیشواز یک صبحانه ی عالی بروید.

معرفی شرکت فروش آباژور در اصفهان به صورت پیش ساخته و سفارشی

برای شما هم پیش آمده که برای قسمتی از خانه به دنبال محصولی خاص بگردید. مثلاً یک فرو رفتگی در محیط پذیرایی داخل دیوار وجود دارد. جلوه ی قشنگی ندارد. دکوری های آماده برای فضای شما مناسب نیست. یا اگر اندازه ی مناسبی داشته باشد. از لحاظ هارمونی با سایر وسایل خانه هماهنگ نیست. در چنین شرایطی خرید دکوری مورد نظر بسیار سخت است. اما یک راه حل برای این مشکل پیدا شد. کافیه یک عکس از محیط مورد نظر برای کارشناسان شرکت لوتوس ارسال کنید. مشاوران و طراحان ما متناسب با سبک خانه ی شما جذاب ترین طرح را پیشنهاد میدهند. در نتیجه در ابعاد مورد نظر میسازند. نمونه ای از آباژور های سفارشی را در تصاویر زیر میبینید.

آباژور آبشار جدید

نکات مهم هنگام خرید آباژور

نور آباژور باعث خستگی چشم شما نشود. قابلیت تنظیم نور داشته باشد. نور آباژور لوتوس از پایین میتابد. سنگ های مرمر روی لامپ آباژور چیده میشود. نور از سنگ مرمر عبور میکند. در نتیجه نوری ملایم به فضای اتاق میتابد. شما با جا به جا کردن سنگ ها نور آباژور را تنظیم میکنید. به میزان نور دلخواه خود دست پیدا میکنید. سنگ های مرمر برای تنظیم صدای آب هم استفاده میشوند. داخل گلبرگ ها در مسیر جریان آب قرار دهید. صدای آب را به میزان دلخواه تنظیم کنید. فروش آباژور در اصفهان انواع زیادی دارد. نمونه های کلاهکی که نور از بالا به پایین میتابد. رنگ کلاهک نقش تعیین کننده ای در تنظیم نور دارد. اگر کلاهک رنگ روشن داشته باشد. نور بیشتری به فضای شما میتابد.

انواع آباژور در اصفهان

در کل آباژور ها در دو نوع رومیزی و ایستاده نامیده میشوند. اما از نظر ظاهری انواع متنوعی دارند. خمیده، کلاهکی، آبشاری و… که متناسب با فضای شما بهترین آباژور انتخاب میشود. طرح آباژور لوتوس از جدیدترین آباژور های اصفهان و ایران می باشد. آباژوری که انتخاب میکنید. باید باعث دنجی و راحتی فضای شما شود. یک عنصر هماهنگ با سایر وسایل باشد. این عنصر گاهی برای اتصال دو وسیله ی بزرگ به یکدیگر استفاده میشود. اگر بین دو مبل فاصله ای نسبتاً زیاد باشد. آباژور این فاصله را پر میکند. و دو مبل را به هم متصل میکند. در نتیجه در نگاه ما یک انسجام کلی شکل میگیرد.

خرید و فروش آباژور در اصفهان
جدیدترین مدل آباژور در اصفهان

آباژور های سلطنتی

این آباژور ها با جزئیات و ظرافت ساخته میشوند. رنگ آن ها براق است. درخشنگی خاصی در محیط ایجاد میکنند. طرح و نقش این سبک آبازور خاص و پرکار است. برای فضایی لوکس و لاکچری استفاده میشود.

فروش آباژور مدرن در اصفهان

طرح ساده و چشمگیری دارند. در اندازه ی های ایستاده و رومیزی برای اکثر خانه ها استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *