دکوراسیون خانه

نکات مهم دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن با جلوه ی ساده ای که دارد، یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون می باشد. در این سبک بیشتر از وسایل کاربردی استفاده میشود که انتخاب و چیدمان آنها هدفمند باشد. با این ویژگی فضایی منظم، شیک و دلنشین خلق میشود.

طراحی داخلی به سبک مدرن با تاکید بر عملکرد گرایی و اجتناب از تزیینات زیاد و حذف عناصر تزیینی غیر ضروری محیطی زیبا، ساده و آرامش بخشی را در فضای داخلی ایجاد می‌کند. بافت‌های مینیمالیستی، فرمهای هندسی جسورانه، استفاده از یک رنگ ملایم و مات در کنار رنگ های خنثی و ترکیب بندی های نامتقارن از شاخصه های اصلی این سبک است.

با استفاده از سبک مدرن میتوانید با نهایت بهره گیری از فضا و رعایت تمام اصول طراحی سبک مدرن و نور پردازی حرفه‌ای، فضای ایجاد کنید که بزرگ‌تر به نظر برسد. به همین دلیل این سبک برای آپارتمان‌ها و فضاهای کوچک انتخاب مناسبی است.

در ادامه ی مقاله شما را با یک دکوری کاربردی و زیبا مناسب برای دکوراسیون مدرن آشنا میکنیم. این دکوری با ظاهر جذاب و متفاوتی که دارد، فضای شما را از یکنواختی و کسالت خارج میکند و فضایی دنج و رویایی ایجاد میکند.

پذیرایی مدرن

سالن پذیرایی علاوه بر اینکه باید دیزاین داخلی بی نظیر و زیبایی داشته باشد بهتر است به گونه ای طراحی شود که برای استراحت افراد دارای محیط مناسبی نیز باشد. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن به صورت کاربردی باید به فاکتورهایی نظیر نور مناسب، چیدمان صحیح مبلمان، کاربرد مناسب رنگ ها و استفاده از وسایل تزیینی زیبا نظیر پرده و تابلوهای هنری و … توجه داشته باشید تا بتوانید فضایی متفاوت را برای پذیرایی منزل تان خلق کنید.

در این سبک از از بافت های طبیعی مانند چوب و الیاف و فلزات حتما در فضای خانه استفاده کنید. پارکت های طرح چوب برای پذیرایی انتخاب بسیار بینظیری است. جهت زیبایی و تزئین خانه در دکوراسیون مدرن از آویز های فلزی، گلدان های فلزی، آبنمای فلزی و… استفاده کنید. دکوری های فلزی علاوه بر درخشش و زیبایی، باعث دلباز تر شدن فضا میشوند.

پذیرایی مدرن

دکوری مدرن و متفاوت

اکسسوری های متنوعی برای تزئین دکوراسیون مدرن وجود دارند. آباژور آبشار لوتوس علاوه بر جنبه ی تزئینی، بسیار کاربردی نیز می باشد. با طراحی دقیق مسیر جریان آب دارای صدای آب استاندارد می باشد. این صدای دلنشین در هرفضایی مثل خانه، محل کار و… باعث آرامش افراد میشود. این اثر هنری به خاطر ظاهر جذابی که دارد، برای نقاط کانونی بسیار مناسب است. علاوه بر صدای آب دلنشین و ظاهر زیبا دارای نورپردازی حرفه ای می باشد. نورپردازی مناسب اتاق نشیمن می تواند تاثیر بسزایی در آرامش روحی و روانی یک فرد داشته باشد و این امکان را فراهم می کند تا دیزاین خانه خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید.

رنگ دکوراسیون مدرن

اگر به دنبال این هستید که تغییرات اساسی بر روی دکوراسیون مدرن خانه اعمال کنید بهتر است به سمت رنگ های مکمل بروید  وسایل را متناسب با رنگ هایی که انتخاب نموده اید خریداری کنید اما اگر علاقه ای به رنگ های مکمل ندارید می توانید به سراغ رنگ هایی بروید که شبیه به هم هستند.

رنگ های گرم و خنثی بهترین انتخاب برای دکوراسیون مدرن هستند که می توانید با انتخاب بهترین رنگ های خنثی یا گرم زیبایی بی نظیری به فضای خانه ببخشید و گرما و صمیمیت خانه را افزایش دهید.

آشپزخانه مدرن

محیط آشپزخانه پر رفت و آمد ترین محیط هر خانه ای است و همه افراد خانواده مدت زمان زیادی را جهت پخت و پز و صرف وعده های غذایی در آشپزخانه سپری می کنند، از طرفی معمولا آشپزخانه های امروزی مشرف به سالن پذیرایی و در دید مهمانان قرار دارد از این رو اهمیت بسیاری دارد تا این محیط دارای طراحی کاربردی و شکل ظاهری زیبایی باشد.

آبنمای مدرن لوتوس برای فضای آشپزخانه کاربرد زیادی دارد، زیرا جریان آب باعث شادابی و تازگی محیط میشود. میتوانید این دکوری زیبا را روی کانتر قرار دهید و بدون نگرانی از پاشش آب، محو تماشای آن شوید.

اشپزخانه مدرن

اتاق خواب مدرن

اگر به دنبال یک اتاق خواب ساده اما شیک و جدید هستید باید به سمت سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود بروید زیرا این نوع اتاق خواب ها علاوه بر اینکه ساده و کاربردی هستند به عنوان بهترین طراحی روز دنیا هم شناخته شده اند.

اتاق خواب مدرن

سبک دکوراسیون مدرن برای اتاق خواب پیرو سادگی و خلوتی است به همین خاطر طراحی و اجرای این سبک به افرادی توصیه می شود که فضای خلوت و ساده را دوست دارند، این نکته را یادآور شویم که اتاق خواب شما نیاز به راحتی و آرامش فراوان دارد که با طراحی سبک مدرن به راحتی می توانید به آن دست یابید.

برای خلق فضایی دنج و آرامش بخش میتوانید از آباژور آبشار ایستاده یا رومیزی لوتوس در کنار تخت استفاده کنید. از نور و صدای آب آن به صورت مجزا در زمانی که احتیاج دارید استفاده کنید. زمانی این آباژور آبشار خاموش می باشد، ظاهر زیبای آن جلوه ی بصری فوق العاده ای در محیط ایجاد میکند.

4 دیدگاه در “نکات مهم دکوراسیون مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *