وسایل دکوری

لاکچری ترین سفره ی شب یلدا

سفره ی شب یلدا

در شب یلدا خانواده ها دورهم جمع میشوند و سفره ای زیبا طبق رسم و رسوم میچینند. برای چیدمان جذاب سفره ی شب یلدا باید از وسایل و اکسسوری های زیبا و متفاوت استفاده کرد. آبنمای لوتوس با ظاهر لاکچری و لوکسی که دارد جلوه ای خاص به سفره ی شما میدهد. این آبنما یک اکسسوری دستساز و با ارزش است که چشم ها را به خود خیره میکند. آب در لابه لای آن جریان دارد و با نورپردازی اصولی سفره ی شما روشن و درخشان میکند. سنگ های مرمر در این اثر نور را از خود عبور میدهد و تصویر زیبایی از آب و نور و سنگ ایجاد میکنند. قرار دادن این اثر زیبا، سفره ی شما مجلل و شیک میشود که میتوانید در کنار آن بنشینید و شبی ماندگار را سپری کنید.

این آبنما فضایی گرم و صمیمی ایجاد میکند زیرا صدای دلنشین آب در سراسر خانه میپیچد و لحظه های این شب را لذت بخش تر میکند. آب نماد پاکی و روشنی است و اگر این آب در جریان باشد انرژی را در سراسر محیط به گردش در می آورد. همچنین ظاهر لوکس آن سفره ی شما را متفاوت میکند و میتوانید در کنار این سفره عکس های هنری و زیبا بگیرید که برای شما یادآور لحظات خوش در این شب باشد.

آبنمای فلزی در طرح، ابعاد و سبک های متنوعی ساخته میشود و شما میتوانید متناسب با فضای خود بهترین طرح را انتخاب کنید. مشاوران ما برای انتخاب طرح مناسب شما را یاری میکنند، در قسمت سفارش آبنما با همکاران ما در ارتباط باشید.

اهمیت آبنمای لوتوس در سفره ی یلدا

نکته ی مهمی که در این شب باید به آن دقت کنید ایجاد فضایی دنج و آرام است که افراد کمی از استرس و دغدغه ها دور باشند. آبنمایی که پیش تر به شما معرفی کردیم با طراحی دقیق مسیر جریان آب دارای صدای آب استاندارد برای فضای داخلی می باشد. این آبنما دوام و ماندگاری بالایی دارد و هر سال میتوانید از آن برای تزئین سفره استفاده کنید. جریان آب انرژی و پویایی را در فضا پخش میکند و حس شادابی را در افراد زنده میکند. در واقع این اکسسوری علاوه بر زیبایی به فضای شما روح میدهد که تازگی و سرزندگی را به خوبی حس کنید.

چیدمان سفره شب یلدا

تزئین سفره شب یلدا

به صورت کلی یلدا تم سنتی و باستانی ایرانی دارد. اگر می خواهید یک سفره یلدا سنتی داشته باشید، به سراغ ظروف پذیرایی مسی و فلزی و سفالی و یا ظروف خوشنویسی و حکاکی شده ایرانی بروید. این ظروف در کنار آبنمای فلزی دستساز هماهنگی و انسجام دارد در نتیجه بسیار خاص و جذاب میشود.

ظروف شب یلدا

اگر می‌خواهید شب یلدا را به صورت مدرن و در فضایی هماهنگ با خانه‌تان برگزار کنید. از انواع ترمه‌ها و رومیزی‌های حریر و ابریشمی به سلیقه‌ خودتان استفاده کنید. رومیزی‌ها را در وسط میز ناهارخوری و یا میزهای کوچک‌تر بگسترانید و به آرامی با دست قسمت‌هایی از رومیزی را چروک دهید و برآمده کنید و وسایل مورد نیاز و تزیین شده را در ظرف‌های سیلور یا کریستال قرار دهید.
می‌توانید مابین چروک‌های رومیزی، گل‌های تازه و یا گل‌های خشک معطر قراردهید. بهتر است وسط میز را با آباژور آبشار فلزی طرح مدرن مزین کنید، چرا که با این کار نور و روشنایی در این شب را دوچندان میکند و زیبایی خاصی به سفره میبخشد.

 مکان میز شب یلدا

یادتان باشد که اصل شب یلدا به دور هم نشینی آن است. پس میزی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید صمیمانه دور آن جمع شوید. انتخاب میز به سلیقه خودتان می تواند کرسی، میز جلو مبلی یا میز ناهارخوری باشد.

برای تزیین میز یلدایی می توانید یک اکسسوری که از همه جذاب تر است را به عنوان نقطه کانونی و مرکز میزتان قرار دهید باقی عناصر را دور آن بچینید. آبنمای فلزی اکسسوری مناسب برای نقطه ی کانونی میز می باشد. زیرا جریان آب در این اثر میز را از حالت یکنواختی در می آورد و ظاهر پرکار و درخشنده ی آن جلوه ای بینظیر به میز میدهد.

سخن آخر

با چیدمان خلاقانه در شب یلدا می توانید دکوراسیونی بسیار شیک و به یاد ماندنی داشته باشید و این شب را خاطره انگیز کنید.  در مقاله شما را با آبنمایی متفاوت برای تزئین سفره ی شب یلدا آشنا کردیم. باید به شما بگویم که این آبنما فقط مختص به سفره ی شب یلدا نیست. به خاطر ظاهر لاکچری و لوکسی که دارد میتوانید در نقطه ی کانونی منزل خود قرار دهید و از صدا ی دلنشین، نور پردازی جذاب و ظاهر زیبای آن لذت ببرید.

اکسسوری شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *