آبنما

نمای برجسته ی آب در آبنمای شیشه ای

آبنمای شیشه ای

وقتی صحبت از آبنمای شیشه ای میشود طرح های ساده از این سبک آبنما در ذهن شما می آید که آب روی شیشه در جریان می باشد. اما در آبنمای شیشه ای لوتوس موج های آب به خوبی نمایش داده میشوند که بسیار الهام بخش بوده و حس دلنشینی را برای شما به ارمغان می اورد. تصویری که از جریان آب روی شیشه خلق میشود بسیار دیدنی و جذاب است و برای فضای داخلی و بیرونی کاربرد دارد.

اگر فضایی در خانه، محل کار، ویلا و… دارید که میخواهید به آن جلوه دهید و از حالت سادگی و یکنواختی آن را خارج کنید. میتوانید از این آبنما برای روح بخشیدن به فضا استفاده کنید. شرکت ما آبنمای شیشه ای به صورت پیش ساخته و سفارشی طراحی و اجرا میکند برای ارتباط با مشاوران ما میتوانید از قسمت سفارش آبنما اقدام کنید.

آبنما شیشه ای خانگی در دکوراسیون داخلی

اهمیت به دکوراسیون داخلی خانه و محل کار از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. برای ایجاد محیطی شیک و خاص ایده های متفاوتی وجود دارد. آبنمای شیشه ای یکی از بهترین ایده ها برای تغییر و زیبایی دکوراسیون داخلی می باشد. این آبنما هیچ پاشش آبی به اطراف ندارد و به صورت پرتابل می باشد که به راحتی میتوانید در قسمت های مختلف خانه قرار دهید. جریان آب در این آبنما به وضوح قابل مشاهده است و حس متفاوتی را در حضار ایجاد میکند. با این ایده میتوانید محیطی آرام و دلنشین  ایجاد کنید.

استفاده از آبنما شیشه ای در محیط کاری به خصوص در ورودی یا لابی شرکت مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا هنگام ورود با دیدن تصویر زیبایی از جریان آب انرژی خوبی دریافت میکنند. صدای آب این آبنما بسیار دلنشین و آرام بخش است که به عنوان صدای سفید در فضا استفاده میشود. در واقع صداهای مزاحم در اطراف را فیلتر و محیطی دنج و آرام ایجاد میکند.

خرید آبنمای شیشه ای

ساخت آبنما شیشه ای

این آبنما برای فضای داخلی و بیرونی طراحی و اجرا میشود. البته طراحی و کارشناسی آن کار بسیار دقیق و با اهمیتی می باشد. شرکت ما با بهره مندی از بهترین طراحان و مهندسین، آبنمایی را برای شما طراحی و اجرا میکنند که سالیان سال بتوانید از آن استفاده کنید. به کارگیری متریال با کیفیت در ماندگاری آن تاثیر بسیار زیادی دارد. جنس شیشه ی آن سیکوریت نشکن و جنس مخزن و کاور آن استیل خارجی ضد زنگ می باشد.

امکان نورپردازی در این آبنما وجود دارد و انعکاس نور از شیشه و جریان آب زیبایی این اثر را چند برابر میکند. ترکیب آب، نور و شیشه باعث ایجاد حس نوستالژیک و زیبایی میشود. با نورپردازی جذاب در طرح و رنگ مختلف، فضایی خاص و رویایی به خصوص برای شب های خود ایجاد میکنید.

این سبک آبنما متناسب با متراژ خانه های بزرگ و کوچک می باشد. انتخاب ابعاد آبنما بسته به سلیقه و نوع چیدمان و فضای شما متغایر است.

آبنمای بارانی

مزایای استفاده از آبنما شیشه ای

آبنمای شیشه ای فضای بسیار کمی را اشغال میکند و برای محیط های کوچک نیز گزینه ی مناسبی می باشد. از آبنما شیشه ای به عنوان پارتیشن برای جدا سازی فضا استفاده میشود. مثلاً میتوانید با یک آبنما شیشه ای ایستاده دو فضای کاری در شرکت را از هم جدا کنید و در عین حال چیدمانی خاص و زیبا داشته باشید. این نوع آبنما در شرکت ها، مطب ها و فضاهای اداری تجاری بسیار کاربردی می باشد.

از دیگر مزایای این آبنما این است که به راحتی با سایر سبک ها ترکیب می شود و فضایی هماهنگ و متعادل ایجاد میکند.

انواع آبنمای شیشه ای

این آبنما مدلهای متنوعی دارد که به صورت کلی به دو دسته ی آبنمای دیواری و پرتابل تقسیم میشوند. آبنمای دیواری این سبک مانند تابلوای زنده بر روی دیوار نصب میشود و ظاهر دیوار را جذاب میکند. آبنما شیشه ای پرتابل به صورت ایستاده می باشد که فضای کمی را اشغال میکند و در قسمت های مختلف میتوانید آن را قرار دهید. این آبنما به خاطر ظاهر و صدای دلنشینی که دارد به فضای مرده، پویایی میبخشد و باعث حال خوب میشود.

سخن آخر

آبنماهای شرکت ما به صورت کاملاً سفارشی ساخته میشود و تلاش ما بر این است با به کارگیری خلاقیت خاص ترین و جذاب ترین آبنماهای شیشه ای را متناسب با فضای شما طراحی و اجرا کنیم. این آبنما برای محیط های مختلف مانند، رستوران ها، هتل ها، روف گاردن، باغ ویلا، آپارتمان و مراکز مسکونی و تجاری مناسب است و باعث شادابی و نشاط محیط میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *