هدیه

خاص ترین هدیه ی روز مادر

هدیه روز مادر

روز مادر فرصت مناسبی برای ابراز قدردانی و دوست داشتن است. خرید هدیه برای خانم ها کار سختی است زیرا میخواهیم هدیه ای متفاوت و خاص و در عین حال کاربردی باشد. هدیه ای برای خانم ها جذاب است که تکراری نباشد و ماندگار باشد.  آبنمای لوکس لوتوس یکی از خاص ترین و لاکچری ترین هدیه ها می باشد، که برای خانم های خانه دار و شاغل بسیار مناسب است. این آبنما دارای ظاهری زیبا و جذاب است که چشم ها را به خود خیره می کند. آب لابه لای این اثر هنری در جریان می باشد و به این اثر روح میدهد و انرژی مثبت را در سراسر خانه به جریان می اندازد.

این هدیه بسیار خاص و کاربردی می باشد. زیرا زمانی که مادر یا همسر شما آن را روشن کند از صدای آرام بخش و دلنشین این آبنما لذت میبرد و تمام خستگی روز را از بین میبرد. دارای صدای آب استاندارد برای محیط داخلی است و به صورت پرتابل می باشد که به راحتی آن را جا به جا کنید. در واقع همسر شما میتواند آن را در پذیرایی خانه قرار دهد یا با خود به محل کار ببرد و تمام روز به صدای لذت بخش آن گوش دهد.

آبنمای لاکچری لوتوس هدیه ای متفاوت

این آبنما در طرح، سبک و ابعاد متنوعی ساخته میشود. شما میتوانید با توجه به سلیقه ی مادر یا همسر خود سبک مدرن یا کلاسیک را در رنگ و ابعاد مورد نظر سفارش دهید. در تصاویر زیر نمونه هایی از سبک مدرن و کلاسیک را مشاهده میکنید. این آبنما علاوه بر صدای آب گوشنواز دارای نورپردازی حرفه ای نیز  می باشد و روشنایی آن درخشش کار چند برابر میکند.

هدیه لاکچری

هدیه خاص

این هدیه برای مادرانی که اهل آرامش و دوستدار طبیعت هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. زیرا طرح های این آبنما برگرفته از گل های طبیعی می باشد و همراه با جریان آب و نور، طبیعتی بکر را شبیه سازی میکند. در کنار آن میتوان مدیتیشن انجام داد و ذهن را از افکار گوناگون خالی کرد. در نتیجه تمرکز روی کار و زندگی شخصی بیشتر میشود.

انتخاب هوشمندانه ی هدیه روز مادر

در خرید هدیه بسیار به سلیقه و نیاز همسر خود دقت داشته باشید زیرا خانم ها متوجه می‌شوند که شما برای خرید یک هدیه آیا زمان گذاشته‌اید و آن را با صبر و دقت خریداری کرده‌اید یا صرفا برای دست خالی به منزل نرفتن چیزی را تهیه کرده‌اید.

این دقت در نگاه همسران نیز وجود دارد. پس اگر اولین سالی است که در کنار همسرتان روز زن و مادر را تجربه می‌کنید، خرید هدیه کار مهم تری خواهد بود، یک انتخاب هوشمندانه می‌تواند خوشحالی شما در چنین شب بزرگی چندین برابر کند.

چرا هدیه دهیم؟

خانم‌ها علاوه بر اینکه هدیه گرفتن را دوست دارند، دوست دارند در دورهمی‌های دوستانه‌ی خود، با نشان دادن هدایایی که از همسر، دوست یا فرزندانشان گرفته‌اند، رابطه‌ی صمیمی خود را به دیگران ثابت کنند.

هدیه دادن به همسر یا مادر باعث می‌شود ارزشتان در نظر آن‌ها بیشتر شود، چون از این طریق آن‌ها متوجه می‌شوند که شما برای قدردانی از زحمات و همراهی‌‌شان در روزهای سخت، این هدیه را برایشان گرفته‌اید. هدیه ‌دادن را محدود به مناسبت ها نکنید. در روزهای عادی هم می‌توانید با دادن هدیه به خانم‌ها، آن‌ها را غافلگیر و خوشحال کنید.

باید و نباید ها در هدیه روز مادر

1-حتما هدیه ای که خریداری کرده اید را کادو پیچ کنید.

2- کاغذ کادو را با توجه به مناسبت هدیه خریداری کنید.

3-یک کارت کوچک روی هدیه قرار دهید و جملات محبت آمیز روی آن بنویسید.

4-هدیه را به محل کار یا خانه ی همسر یا مادر خود پست کنید، با این کار بیشتر سوپرایز میشود.

5- از دادن کادو های تکراری خودداری کنید.

6- سعی کنید هدیه ای بگیرید که برای شخص چالش برانگیز باشد و نتواند آن را حدس بزند.

هدیه روز مادر

روز مادر در  سال 1402 چه روزی است؟

روز مادر در سال 1402، چهارشنبه 13 دی 1402 مصادف با 3 ژانویه 2024 میلادی و یا 20 جمادی الثانی سال 1445 قمری است.

بزرگداشت روز مادر تنها بهانه ای برای یک دورهمی گرم وصمیمانه میان اعضای خانواده است. شما می‌توانید در تمام طول سال به بهانه مختلف قدردان زحمات مادر و همسر خود باشید. خرید هدیه ای متفاوت و خاص متناسب با سلیقه ی همسر و مادرتان میتواند گویای عشق و علاقه ی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *