دکوراسیون خانه

جدید ترین مطالب در خصوص دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

دکورسیون

بهترین سبک با دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

با ظهور سبک مینیمالیسم، دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی هم به اوج رسید.از آنجایی اغلب از اتاق خواب برای استراحت استفاده میشود. استفاده از رنگ سیاه بسیار مناسب است زیرا انعکاس نور ندارد و باعث خوابی راحت در اتاق خواب میشود.در واقع، ما دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی را به عنوان یک ترکیب رنگ ایده آل برای اتاق خواب می بینیم.

اگرچه ممکن است درخشش و گرمی را که سایر سایه های رنگی مانند قهوه ای، بژ یا چوب به اتاق می دهند، ارائه نکند، اما بی دردسر بودن این ترکیب، ظاهری ساده، کلاسیک و آرام را ایجاد می کند.یک اتاق خواب سیاه سفید به طریق مختلف اثر خود را می گذارد. اتاق خواب جایی است که شما اغلب، روز خود را در آن شروع می کنید و شب خود را به پایان می رسانید. به همین دلیل است که نحوه احساس و ارتباط شما با آن بر نحوه انجام تعهداتتان در ابتدای روز و نحوه استراحت و آرامش شما در شب تأثیر میگذارد.

چرا دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

تعداد کمی از پالت های رنگی به راحتی سیاه و سفید کنار هم قرار می گیرند. این بدان معنا نیست که این ترکیب کسل کننده است. در واقع، یک اتاق سیاه و سفید می تواند به همان اندازه اتاقی که پر از رنگ است پویا باشد، به خصوص زمانی که بافت و شکل فراوانی وارد این ترکیب می شود. به عنوان یک امتیاز، سیاه و سفید وقتی با هم استفاده می شوند به طور قابل توجهی آرام هستند و این تضاد رنگی فضای مناسبی برای اتاق خواب ایجاد میکند.

حال و هوای یک اتاق خواب سیاه و سفید بستگی به سبک شما دارد. انتخاب دیوارهای مشکی رنگ می‌تواند لحنی فوق‌العاده دراماتیک ایجاد کند، در حالی که دیوارهای سفید همراه با ملافه‌های سفید می‌توانند فضایی احساسی ایجاد کند. همچنین دیده می‌شود که دکوراسیون اتاق‌ خواب‌ سفید مشکی که از رنگ‌های کلاسیک دیگری مانند خاکستری، نقره‌ای یا بژ استفاده میکنند، بسیار رایج تر هستند. رنگ های مکمل می توانند فاکتور پیچیدگی را افزایش دهند و یک مزیت غیرمنتظره ایجاد کنند.

نکته ی مهم در دکوراسیون اتاق سفید مشکی

هنگامی که از این دو رنگ در اتاق خواب خود استفاده میکنید. بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید. اگر نور به قسمتی از اتاق میتابد آن قسمت را رنگ سفید استفاده کنید. و قسمتی که سایه در اتاق می افتد را از رنگ سیاه استفاده کنید.با این تکنیک تضاد را به خوبی در محیط ایجاد میکنید.

ایده های دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

در این اتاق خواب علاوه بر رنگ های سفید و مشکی از طیف رنگی مشکی یعنی طوسی هم استفاده شده است.دیوار های طوسی رنگ جذابیت خاصی را در این اتاق خواب ایجاد کرده اند.علاوه بر آن استفاده از کفپوش چوبی باعث ایجاد فضای گرم و پر نشاطی میشود.از رنگ قهوه ای در طیف های مختلف به عنوان رنگ سوم بهره برده اند. که تضاد رنگی تم سیاه و سفید را کمتر میکند.

دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

ایده ی دوم برای اتاق خواب

رنگ غالب دکوراسیون این اتاق خواب سفید می باشد. و رنگ مشکی کمتر به چشم می آید. همچنین فضای اتاق بسیار روشن است. تکنیک خلاقانه ای که در این طرح میبینید، رنگ مشکی به صورت متقارن است. دو میز مشکی در دو طرف تخت و دو کوسن مشکی و سفید باعث ایجاد دکوراسیون خلاقانه میشود.

در این تصویر نیز رنگ قهوه ای به عنوان رنگ سوم و رنگی بسیار مناسب برای دکوراسیون سفید مشکی می باشد. برای مطالعه ی بیشتر در خصوص دکوراسیون منزل سفید و مشکی و دکوراسیون مشکی کلیک کنید.

اتاق خواب سفید مشکی

ایده ی سوم برای اتاق خواب

از دیوارکوب های مشکی رنگ روی دیوار سفید در ابعاد بزرگ و کوچک استفاده کنید.شما میتوانید در هر طرح و ابعادی دیوار کوبی مناسب سبک مدرن یا کلاسیک سفارش دهید.

1 دیدگاه در “جدید ترین مطالب در خصوص دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *