دکوراسیون خانه

جذابیت خانه با دکوراسیون مشکی

دکوراسیون مشکی

یکی از دغدغه های اصلی ما در دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ می باشد. رنگ مشکی به بقیه ی رنگ ها جان می دهد و از این جهت دکوراسیون مشکی طرفدار بسیار زیادی دارد. کسانی که طراحی کار کرده باشند متوجه میشوند که رنگ مشکی چقدر در بولد کردن و زیبایی تاثیر فوق العاده ای دارد.

استفاده ی مقدار کمی از رنگ مشکی لازمه ی هر خانه می باشد. از این رنگ میتوانید در تمام سبک ها چه مدرن و چه کلاسیک استفاده کنید. رنگ مشکی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب میشود که در ادامه بهترین رنگ های مکمل مشکی را به شما معرفی می کنیم.

دکوراسیون مشکی و طلایی

این ترکیب رنگ برای سبک کلاسیک بسیار با شکوه و خاص می باشد. با این ترکیب رنگ میتوانید فضایی تجملی و لوکس را خلق کنید. تضاد رنگی بین طلایی و مشکی جلوه ی بسیار زیبایی به محیط میبخشد. آباژور آبشار طلایی مشکی برای ایجاد تغییر و تمایز در فضا بسیار مناسب می باشد. آباژور آبشار لوتوس به صورت دستساز در ابعاد مورد نظر شما طراحی و اجرا میشود. دارای ظاهری لوکس و خیره کننده مناسب برای قسمت کانونی می باشد. شما میتوانید از قسمت سفارش آبنما با همکاران ما در خصوص انتخاب بهترین آباژور آبشار برای فضای خود در ارتباط باشید.

شما میتوانید از رنگ های خنثی به عنوان رنگ اصلی خانه استفاده کنید و با رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای فضایی خاص و جذاب را خلق کنید. به عنوان مثال مبلمان مشکی رنگ و یا استفاده از میز های بزرگ مشکی رنگ در پذیرایی فضایی لوکس را ایجاد میکند. بهتر است برای ایجاد دکوراسیون مشکی رنگ در پذیرایی از ترکیب مشکی و رنگ های طلایی و نقره ای استفاده کنید. ترکیب رنگ نقره ای و مشکی جذابیت خیلی خاصی دارد که در این فضا مشکی قدرت خود را نشان میدهد. ترکیب طلایی و مشکی همراه با رنگ سفید یا رنگ های خنثی یک ترکیب فوق العاده برای تمام کسانی که میخواهند دکوراسیونی مدرن داشته باشند.

دکوراسیون مشکی و سفید

دکوراسیون منزل سفید و مشکی ایده ای جذاب برای کسانی است که میخواهند دکور خانه ی خود را تغییر دهند. جذابیت این رنگ در تضاد آن می باشد. ولی هنگام استفاده از رنگ سفید و مشکی باید حواستان به روشنایی خانه نیز باشد. اگر یک خانه نور طبیعی نسبتاً کمتری دارد پس بهتر است رنگ سفید غالب بر رنگ مشکی باشد.

رنگ سفید برای امید و آرامش و روشنایی استفاده میشود و رنگ مشکی جذابیت و اقتدار را در خانه ی ما ایجاد میکند. پس دکوراسیون منزل سفید و مشکی مناسب برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال می باشد.

سفید و مشکی یکی از راحت ترین در عین حال لوکس ترین دکوراسیون ها می باشد. در خانه های ایرانی که بیشتر دیوار ها به رنگ سفید می باشند. شما با استفاده از مبلمان مشکی، اکسسوری های مشکی رنگ، قاب ها و از همه مهم تر آبنمایی مشکی رنگ، میتوانید دکوراسیون سفید و مشکی خود را ایجاد کنید.

استفاده از رنگ سفید و مشکی در دکوراسیون به خاطر تضاد بین آن ها بسیار جذاب است. ولی برای ایجاد یک فضای گرم و صمیمی بهتر است از رنگ سومی استفاده کنیم که اثر این تضاد را کمتر کند. رنگ طلایی علاوه بر لوکس شدن باعث برقراری فضایی گرم و دلنشین میشود. رنگ طلایی در کنار رنگ مشکی حس خوبی از تجمل و زیبایی را به فضا میبخشد. هر چه سبک شما به سبک کلاسیک نزدیک تر باشد، دست شما در انتخاب رنگ طلایی باز تر است. اگر سبک خانه ی شما مدرن است میتوانید رنگ مشکی را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید و از رنگ طلایی در سایر اکسسوری ها استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب مشکی و طلایی

اگر فضای اتاق خواب دیگر برایتان دلپذیر و جذاب نیست زمان ایجاد تغییرات چشمگیر در آن فرا رسیده است. اغلب ما برای آنکه اتاق خواب گوشه ای دنج و آرامش بخش باشد رنگ دیوارها یا کاغذدیواری را از رنگ های خنثی انتخاب می کنیم که بعد از مدتی برایمان تکراری و خسته کننده می شود. بهترین جایگزین ترکیب مشکی و طلایی است. رنگ مشکی و طلایی را می توان در اتاق خواب به اندازه و در جای درستش استفاده کرد. رنگ مشکی اتاق خواب شما را پر رمز و راز نشان می دهد و رنگ طلایی هم حال و هوای فانتزی اتاق را تعدیل می کند. ترکیب رنگ دکوراسیون مشکی طلایی اتاق خوابی رمانتیک و شیک خلق میکند.

اتاق خواب مشکی و طلایی

دکوراسیون اتاق خواب مشکی و سفید

با ظهور سبک مینیمالیسم، دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی هم به اوج رسید. اتاق خواب سفید و مشکی می تواند به اندازه ی یک اتاق رنگارنگ، پویا باشد. به خصوص زمانی که بافت و شکل فراوانی وارد این ترکیب رنگ می شود. رنگ سفید و مشکی وقتی با هم استفاده می شوند به طور قابل توجهی آرام هستند و این تضاد رنگی فضایی مناسب برای خوابی راحت را ایجاد میکنند.

اتاق خواب مشکی و سفید

کلام آخر

استفاده از رنگ های مشکی، طلایی و سفید تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون دارد. آباژور آبشار لوتوس با گلبرگ های طلایی و استند سفید یا مشکی برای هر سبک دکوراسیونی خاص و متفاوت می باشد. صدای دلنشین آن فضای آرام و دنجی را برای شما ایجاد میکند. جنس گلبرگ ها از استیل خارجی ضد زنگ می باشد با پوشش دهی نانو که هیچ گونه تغییر رنگی ندارد و شما میتوانید سالیان سال از این دکوری استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

2 دیدگاه در “جذابیت خانه با دکوراسیون مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *