دسته بندی نشده

سبک مدرن و مینیمال با دکوراسیون منزل سفید و مشکی

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون مدرن

تغییری اساسی برای ایجاد دکوراسیون منزل سفید و مشکی

دکوراسیون منزل سفید و مشکی ایده ای جذاب برای کسانی که میخواهند دکور خانه ی خود را تغییر دهند. جذابیت این رنگ در تضاد آن می باشد. ولی هنگام استفاده از رنگ سفید و مشکی باید حواسمان به روشنایی خانه نیز باشد. اگر یک خانه نور طبیعی نسبتاً کمتری دارد پس بهتر است رنگ سفید غالب بر رنگ مشکی باشد.

رنگ سفید برای امید و آرامش و روشنایی استفاده میشود. و رنگ مشکی جذابیت و اقتدار را در خانه ی ما ایجاد میکند. پس دکوراسیون منزل سفید و مشکی مناسب برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال می باشد.

پذیرایی سفید و مشکی

سفید و مشکی یکی از راحت ترین در عین حال لوکس ترین دکوراسیون ها می باشد.در خانه های ایرانی که بیشتر دیوار ها به رنگ سفید می باشند. شما با استفاده از مبلمان مشکی، اکسسوری های مشکی رنگ، قاب ها و از همه مهم تر آبنمایی مشکی رنگ، میتوانبد دکوراسیون منزل سفید و مشکی خود را ایجاد کنید.

 

اکسسوری مشکی

دکوراسیون سفید و مشکی

 

استفاده از رنگ سفید و مشکی در دکوراسیون به خاطر تضاد بین آن ها بسیار جذاب است. ولی برای ایجاد یک فضای گرم و صمیمی بهتر است از رنگ سومی استفاده کنیم که اثر این تضاد را کمتر کند. رنگ های قهوه ای و رنگ چوب باعث برقراری فضای گرم و دلنشین میشود.

شما همچنین میتوانید در دکوراسیون منزل سفید و مشکی از گل و گیاه نیز استفاده کنید و طراوت و زندگی را در خانه ی خود به جریان درآورید.

ایده های دکوراسیون سفید و مشکی

مانند عکسی که در پایین مشاهده میکنید. شما میتوانید یک دیوار شاخص به رنگ مشکی درخانه ی خود ایجاد کنید. برای اینکار از کاغذ دیواری هایی با طرح های متنوع میتوانید استفاده کنید.بقیه ی دیوار ها برای افزایش روشنایی از رنگ سفید استفاده شده است.

استفاده از یک مبل سفید و مشکی برای نمایش تضاد در دکوراسیون بسیار جذاب است. و برای ایجاد یک فضای صمیمی کاناپه ای به رنگ خردلی استفاده شده است. شما میتوانید این ایده را  برای خانه ی خود به کار بگیرید.

 

خانه سیاه سفید

 

در این عکس همانطور که مشاهده میکنید دیوارهای خانه سفید است. و با یک مبلمان مشکی ،تم سفید و مشکی خانه را تشکیل داده است.

استفاده از کوسن های سفید رنگ و میز سفید در کنار مبل مشکی باعث لوکس تر شدن فضای خانه میشود.و از همه مهمتر ترکیب این دو رنگ با کفپوش طرح چوب باعث زیبایی بیشتر این خانه شده است. استفاده از درختچه در سالن پذیرایی و گلدان های پر از گل حس و حال زنده بودن را در این خانه ایجاد کرده است. فقط جای یک آبنمای مشکی در این خانه خالی است. که وقتی از سرکار وارد منزلمان شدیم. خستگی به طور کامل از تن ما بیرون برود.

 

دکوراسیون مشکی

 

رنگ سفید یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در دکوراسیون می باشد. شما میتوانید در خصوص رنگ سفید و طلایی در دکوراسیون نیز اینجا کلیک کنید و مطالعه نمایید.

 

1 دیدگاه در “سبک مدرن و مینیمال با دکوراسیون منزل سفید و مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *