وسایل دکوری

ایجاد دکوراسیون سبک ایرانی با لوازم دکوراتیو هنر دست

خرید وسایل دکوری

تفاوت اصلی لوازم تزئینی با لوازم دکوراتیو

در مقاله ی یکدست شدن خانه با لوازم تزئینی درباره ی کاربرد لوازم تزئینی توضیح داده شد. که وسایل تزئینی و اکسسوری ها بیشتر برای یکدست شدن و زیبایی یک خانه استفاده میشوند. در صورتی که لوازم دکوراتیو بیشتر روی کاربردی بودن آن تاکید میشود. از این رو تمامی وسایل یک خانه که در زیبایی خانه هم نقش داشته باشند مانند مبلمان، فرش، آباژور و… . در دسته ی لوازم دکوراتیو قرار می گیرند.

 

لوازم دکوراتیو چیست

چیدمان لوازم دکوراتیو در خانه

دکوراسیون خانه یا همان چیدمان خانه امروزه برای بسیاری از افراد موضوع مهمی است.علاوه براینکه شما چه سبک دکوراسیونی را برای خانه ی خود انتخاب میکنید. با توجه به نوع فرهنگ در هر جامعه چیدمان لوازم دکوراتیو متفاوت است. مثلا در فرهنگ ایرانی چون بسیار افراد مهمان نوازی هستند بیشتر سعی میشود مبلمان به صورت گرد هم قرار گرفته شود که راحت تر مهمانان همدیگر را ببینند.

در فرهنگ ایرانی بیشتر افراد علاقه دارند که صنایع دستی کشور خودشان را در دکوراسیون منزل خود به کار ببرند. البته نوع به کارگیری صنایع دستی هم بسیار مهم است که در ادامه توضیح داده میشود.

به کار گیری درست صنایع دستی در دکوراسیون خانه

به طور مثال شما میخواهید از آبنماهای دستساز لوتوس در خانه ی خود به عنوان یک صنایع دستی استفاده کنید. پس برای اینکه جلوه ی بیشتری داشته باشد . بهتر از یک میز کوچک با یک رو میزی متناسب با رنگ آبنما استفاده کنید. که اگر رومیزی هم کار دست باشد جذابیت بیشتری ایجاد میشود. همچنین میتوانید از یک مبل زیبا کنار میز با کوسن طرح دار در رنگ رومیزی استفاده کنید. و پشت دیوار یک دیوار کوب زیبای فلزی از جنس آبنما قرار دهید. دیوار کوب های لوتوس متناسب با سلیقه ی شما عزیزان هم ساخته میشود.

با این کار یک فضای زیبا با لوازم دکوراتیو دستساز ایجاد کردید. و میتوانید به عنوان نقطه ی کانونی خانه هم به آن اشاره کنید.

لوازم دکوراتیو یک خانه

پارتیشن های جذاب

امروزه استفاده از پارتیشن به خصوص در دکوراسیون های مدرن مطرح است. و در سبک و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد.اما هیچ نوعی به زیبایی پارتیشن آبشاری نیست. پارتیشن آبشاری علاوه بر زیبایی آرامشی را در خانه برقرار میکند. و در محل کار نیز علاوه بر جلب توجه مشتریان باعث افزایش تمرکز و خلاقیت میشود.

آینه

در هر خانه ای آینه نقش بسیار مهمی دارد. چون علاوه بر روشنایی باعث بزرگ تر نشان دادن خانه نیز میشود. آینه هایی با قاب های متنوع میتواند جوابگوی سلیقه ی شما در چیدمان منزلتان باشد.

 

لوازم دکوراتیو منزل

خرید اینترنتی لوازم دکوراتیو

با خرید اینترنتی شما میتوانید از بین طرح های بسیار متنوع بهترین و متناسب ترین لوازم دکوراتیو را برای خانه ی خود پیدا کنید.

همچنین هنگام خرید مطمعن باشید که محصولات دارای ضمانت باشند. و سالم به دستتان برسند. شرکت لوتوس برای کسب رضایت شما عزیزان از مرحله ی طراحی تا اجرا و تحویل محصول کنار شما عزیزان هست که فاصله را حس نکنید.و محصول را با ضمانت کامل به دست شما میرساند.

پس همین حالا محصول مورد نظرت را از این قسمت سفارش بده تا همکاران ما شمارا راهنمایی کنند.

 

 

 

2 دیدگاه در “ایجاد دکوراسیون سبک ایرانی با لوازم دکوراتیو هنر دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *