وسایل دکوری

تزئین خانه با وسایل دکوری مسی درخشش را در دکوراسیون شما ایجاد میکند

دکوری مسی

چیدمانی لوکس با وسایل دکوری مسی

از آن جایی که وسایل دکوری مسی درخشش بسیار زیادی دارد. برای دلبازی و روشن شدن خانه استفاده میشود. این رنگ از سال 2016 مد شد. و مورد توجه طراحان داخلی و افراد برای تزئین خانه قرار گرفت.رنگ مسی هم در دکوراسیون مدرن و هم دکوراسیون کلاسیک بسیار کاربرد دارد. ولی در دکوراسیون مدرن باید با دقت بیشتری از این رنگ استفاده کرد.

وسایل دکوری مسی در دکوراسیون کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک یا سنتی بیشتر سعی میشود از رنگ مسی در ابعاد بزرگ استفاده شود. تا حالت سلطنتی و درخشندگی در خانه ایجاد شود. به همین دلیل پیشنهاد میشود که از مبلمان مسی رنگ، کاغذ دیواری مسی رنگ به خصوص برای دیوار پشت تلویزیون و… استفاده شود.

رنگ مسی در دکوراسیون مدرن

تزئین خانه با وسایل دکوری مسی در دکوراسیون مدرن با حساسیت بیشتری انجام میشود. زیرا باید به صورت نقاطی پرت از هم از این وسایل استفاده کرد طوری که جذابیت زیادی در دیزاین منزل ایجاد شود. به همین خاطر از رنگ مسی در منسوجات به خصوص کوسن های مبلمان استفاده میشود. کوسن هایی با فویل های مسی رنگ که بهتر است به صورت رگه ای استفاده شده باشد. دیگر وسایل دکوری مسی مانند آباژور های مسی ، آبنمای مسی،دیوارکوب مسی و میزهایی با پایه های مسی و … را میتوان اشاره کرد. که در چیدمان خانه ی مدرن استفاده شود.

اگر میخواهید از خواص مس در دکوراسیون و دیزاین مناسب با رنگ مسی را نیز بدانید کلیک کنید و مقاله هایی که در این زمینه برایتان آوردیم را مطالعه کنید.

پیشنهاد هایی برای وسایل دکوری مسی در خانه

جا شمعی مسی

شما میتوانید از کاسه ی مسی کوچک به عنوان جاشمعی استفاده کنید و داخل آن را با پارافین پر کنید و فیتیله را درون آن قرار دهید. حالا یک جا شمعی مسی زیبا دارید. که میتوانید روی میز آرایشی اتاق خواب یا روی اپن آشپزخانه در کنار ظروف مسی قرار دهید.

گلدان مسی

برای داشتن یک گلدان مسی لازم نیست خریداری کنید. خودتان میتوانید. با کمترین هزینه بسازید. یک ظرف شیشه ای که برای گلدان مناسب است را بردارید و روی آن را به صورت تکه ای با ورق های مسی بپوشانید حالا چند گل زیبا درون آن قراردهید.

دکوری مسی جدید

ساعت مسی

اگر ساعت چوبی یا فلزی در منزل دارید میتوانید با یک اسپری مسی رنگ یا ورق مسی آن را به رنگ مسی در بیاورید. و در دیزاین خانه ی خود از آن استفاده کنید.

 

دکوری شیک مسی

آبنمای مسی

یکی از مهمترین اکسسوری های هر خانه آبنمای مسی است. شرکت لوتوس آبنمای مسی در ابعاد و طرح های متنوعی برای شما عزیزان تولید میکند. که رنگ مسی یا رزگلد از پرفروش ترین رنگ های آبنمای این شرکت می باشد.

 

خرید آبنمای خانگی

از این قسمت میتوانید آبنماهای مارا مشاهده کنید . و از این قسمت میتوانید کار سفارشی خود را به اطلاع همکاران ما برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *