وسایل دکوری

بایدها و نبایدها برای خرید دکوری

خرید دکوری منزل

لوازم دکوری بر کیفیت زندگی و ایجاد فضایی دنج و دلنشین بسیار موثر هستند. دکوریجات فضای خانه را از یکنواختی خارج میکند و از خستگی ذهنی و روحی افراد جلوگیری میکند. در واقع با چیدمان دکوری های مناسب، حس آرامش و توازن القا میشود. همچنین ظاهری لوکس و لاکچری به محیط میدهند و باعث تنوع و سرزندگی در محیط میشوند.

هر خانه ای به تناسب سبکی که دارد از لوازم دکوری برای زیبایی فضا استفاده میکند. وسایل تزئینی جلوه ی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی می دهند. گاهی یک وسیله به تنهایی نقطه ی کانونی خانه میشود از این جهت انتخاب اکسسوری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

آبنمای دکوری یک پیشنهاد متفاوت برای تزئین فضای داخلی می باشد. این آبنما علاوه بر زیبایی باعث آرامش و جریان انرژی مثبت در خانه میشود. علاوه بر این زمانی که آبنما خاموش است، ظاهر دکوری جذاب آن جلوه ی بینظیری در محیط ایجاد میکند.

ویژگی های اصلی لوازم دکوری منزل

دکوری ها وزن زیادی نداشته باشند که به راحتی جابه جا شوند. همچنین به جنس آنها دقت داشته باشید که قابل تمیز شدن باشند. بعضی از این اکسسوری ها در ابتدا ظاهر زیبایی دارند ولی با گذشت زمان کثیف میشوند و زیبایی اولیه ی خود را از دست می دهند.

از اکسسوری های کاربردی برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید. مثلاً آباژورها باعث روشنایی فضای شما میشوند. آبنما برای آرامش روان، آینه های دکوری برای بزرگ نشان دادن فضا و گلهای تزئینی برای ایجاد طراوت و تازگی مورد استفاده قرار میگیرند.

آبنمای دکوری لوتوس از کاربردی ترین دکوری های موجود در بازار می باشد. با طراحی حرفه ای دارای نورپردازی ملایم، صدای آب استاندارد و بدون هیچ گونه پاشش آبی مناسب برای فضای داخلی است. ظاهر زیبای آن نمای خاصی در محیط ایجاد میکند. این دکوری بسیار با ظرافت و به صورت کاملاً دستساز در ابعاد، طرح و سبک متنوع طراحی و ساخته شده است. این آبنماها به صورت پرتابل هستند و به راحتی جابه جا میشوند می باشد. مدل های کنار سالنی چرخدار هستند و به سادگی میتوانید هر قسمتی از فضا قرار میدهید.

جدیدترین دکوری منزل

دکوری شیک برای پذیرایی

اندازه ی لوازم دکوری منزل

لوازم دکوری برای ایجاد تعادل و هماهنگی در فضا استفاده میشوند. از این جهت ابعاد آنها باید به گونه ای باشد که مانع دید یا عدم تناسب در فضا نشود. سعی کنید اندازه ی لوازم دکوری را متناسب با سایر وسایل انتخاب کنید و جلوه ی بصری بینظیری در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. آبنمای دکوری لوتوس را میتوانید به صورت کاملاً سفارشی در سبک و ابعاد مورد نظر سفارش دهید. شما میتوانید از قسمت سفارش آبنما با همکاران ما در ارتباط باشید.

دکوری شیک برای پذیرایی

استفاده از وسایل تزئینی بهترین راه برای تغییر دکوراسیون داخلی می باشد. پذیرایی از قسمت های مهم هر خانه می باشد و زیباترین اکسسوری ها برای این قسمت انتخاب میشود. اگر سبک خانه ی شما مینیمال و مدرن است از وسایل پر نقش تری برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید که کمی از سادگی این سبک کم کند. همچنین هنگام خرید دکوری برای پذیرایی به رنگ آن دقت کنید که با سایر رنگ های فضای شما همخوانی داشته باشد. رنگ اکسسوری ها را متضاد با رنگ های اصلی انتخاب کنید. بعضی از رنگ ها مانند طلایی به خاطر درخششی که دارند، به فضای شما روح و جان دوباره میبخشند.

وجود آبنمای دکوری لوتوس روی میز و یا کنار مبلمان پذیرایی بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. جریان آب در لابه لای این اثر هنری حس طبیعت و تازگی در خانه ایجاد میکند. ساعت ها گفتگو در کنار این دکوری بسیار لذت بخش خواهد بود.

دکوری طلایی

لوازم دکوری برای اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و خواب می باشد. بعضی از افراد ساعاتی را در اتاق خواب به مطالعه ی کتاب میگذارانند. از این رو اکسسوری های آرامش بخش برای اتاق خواب مناسب تر می باشد. وجود یک آبنمای کوچک روی میز کنار تخت گزینه ی مناسبی است. ولی بعضی از آبنماها به خاطر پاشش آبی که دارند نه تنها باعث آرامش نمیشوند بلکه نظم اتاق را بهم میزنند. علاوه براین صدای آب آن باید متناسب با فضای داخلی باشد، تمرکز را بهم نزند و در صورت روشن بودن مداوم صدای خسته کننده و آزاردهنده نداشته باشد. وجود یک آباژور آبشار رومیزی در اتاق خواب علاوه بر روشنایی اتاق خواب، آرامش را برای شما مهیا میکند.

لوازم دکوراتیو برای آشپزخانه

قبل از خرید اکسسوری برای آشپزخانه، تمامی وسایل اضافه را جمع کنید و آن را مرتب کنید. روی کانتر، اپن و جزیره بهترین مکان برای قرارگیری لوازم دکوراتیو جهت زیبا سازی فضای آشپزخانه می باشد. وسایل دکوری را متناسب با سایر وسایل با رعایت قانون هدایت چشم توسط وسایل چیدمان کنید. در واقع از وسایلی با ابعاد متنوع در کنار هم استفاده کنید، طوری که تناسب و هماهنگی دکوراسیون بهم نخورد .

جدیدترین لوازم دکوری منزل

آبنمای لوتوس با ظاهری خاص و متفاوت از بهترین وسایل دکوری برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و… می باشد. جریان آب در این دکوری حس شادابی و نشاط را در فضا ایجاد میکند در صورت خاموش بودن آنها با نورپردازی مناسب به تنهایی جلوه ای زیبا به دکوراسیون میبخشد که به صورت کاملاً استاندارد برای فضای داخلی طراحی و اجرا شده است.

1 دیدگاه در “بایدها و نبایدها برای خرید دکوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *