آباژور

استفاده از آباژور دست ساز برای تزئین خانه

دکوراسیون کلاسیک

نقش آباژور دست ساز در دکوراسیون

خانه ی ما کاشانه ی ما است. تزئینات خانه برای همه ی افراد اهمیت دارد. آباژور دست ساز به عنوان یک دکوری تزئینی و کاربردی استفاده میشود. استفاده از محصول دست ساز در خانه، اصالت ایرانی شما را نشان می دهد. مردم ایران به هنر دست توجه ویژه ای دارند. چراکه هنر دست واقعاً ارزشمند است. آباژور دست ساز لوتوس با تلفیق هنر دواتگری و قلمزنی، شاهکاری خیره کننده را به نمایش می گذارد. جریان آب روان و صدای دلنشین آن حس زندگی را در خانه ایجاد میکند.

چیدمان اصولی آباژور دست ساز

گاهی یک دکوری یا اکسسوری، زیبایی بسیار زیادی دارد. وقتی داخل ویترین مغازه یا گالری فروشگاه ها نگاه میکنید. برق خاص محصول، چشمان شمارا می گیرد. سریع تصمیم به خرید آن می گیرید. ولی وقتی آن را داخل منزل خود می آورید. زیبایی که داخل عکس یا فروشگاه داشت، دیگر به چشمان شما نمی آید. دلیل این اتفاق چی هست؟ با چیدمان اشتباهی، زیبایی دکوریجات را نیز ازبین می برید. مثلاً یک آباژور دست ساز از شرکت لوتوس خریداری کردید. این آباژور با طرح ظریف و گلبرگ های جذابی که دارد. می تواند دکوراسیون شما را خاص تر کند. اما شما این آباژور را در گوشه ای از خانه کنار یک دیوار ساده قرار می دهید. در صورتی که اگر در کنار مبلمان خود قرار دهید. ارتباط چشمی که از مبلمان به آباژور می رسد. باعث جلوه ی بیشتر محصول میشود.

نکات اصلی در چیدمان خانه ی کوچک

در خانه های کوچک از وسایل اضافی استفاده نکنید. سعی بر این است که با وسایل کمتر، فضایی دنج تر و بزرگتر را طراحی کنید. اولین نکته، استفاده از رنگ های روشن است. وسایل بزرگ را به رنگ روشن انتخاب کنید. برای اکسسوری ها، رنگ های متضاد به کار ببرید. یک آینه ی بزرگ روی دیوار نصب کنید. این ترفند قدیمی ولی همچنان کاربردی است. نورپردازی مناسب، نقش مهمی در بزرگ نشان دادن فضای خانه دارد. برای نور پردازی از انواع آباژورها و لوسترها استفاده کنید. آباژور دست ساز شرکت ما نور را از پایین به بالا هدایت میکند. زاویه ی نور پایین به بالا، فضا را بزرگتر نشان میدهد. رنگ گلدان و استند زیر آن را برای فضاهای کوچک، حتما روشن انتخاب کنید.

چه کسانی از آباژور دست ساز میخرند

افرادی که به کار های هنری و اصیل علاقمند هستند. بعضی از افراد به دنبال اکسسوری هایی با تاریخچه ی جذاب هستند. برای آن ها انتخاب هر اکسسوری معنا و مفهوم خاصی دارد. این افراد از قراردادن هر وسیله ای در خانه خودداری میکنند. خانه ی خود را مثل آلبوم شخصی خود، چیدمان میکنند. طوری که انرژی خوبی را از تک تک وسایل دریافت کنند.

نماد آباژور در خانه

گل ها انواع متنوعی دارند. اما هر گلی نماد مخصوص به خودش را دارد. مثلاً گل لاله بسیار زیباست. ولی سمبل شهادت آن را می دانند. در نتیجه خیلی از افراد انرژی مثبتی از این گل نمیگیرند. طراحان ما از طرح گل هایی برای آباژور دست ساز استفاده میکنند. که نماد شادی، زندگی، آرامش، پول، سلامتی، دوستی، همدلی و… باشد. در هر قسمتی از خانه یخود قرار دهید، انرژی خوبی از آن میگیرید. این آباژور با انرژی مثبتی که دارد. هدیه ای مناسب برای افراد مورد علاقه ی شما می باشد. چه بهتر که خاطره ی شما با یک هدیه ی آرامش بخش در خانه ی شخص مورد نظر شما زنده بماند.

یک آباژور دست ساز محشر برای خانه ی خاص شما

طرح گل نیلوفر برای کسانی که هدفمند هستند. این گل نماد توانایی و موفقیت است. گلبرگ های گردی که در این مدل اجرا شده است. انرژی مثبتی را ایجاد میکند. گلدان کار استوانه ای و همراه با نورپردازی به صورت رینگ لایت می باشد. یک کار شکیل و خیره کننده که شاید شما هم به دنبال آن میگشتید. این آباژور را بین دو مبل میزبان و روی گلدانی گرد مانند تصویر زیر قرار دهید. ارتباط چشمی از مبل به آباژور رومیزی توجه همه را به خود جلب میکند. صحبت کردن در کنار این محصول جذاب بسیار دلنشین تر و خاطره انگیز تر می شود.

مشخصات آباژور

گلبرگ ها با ظرافت بسیاری قلمزنی شده است. گل های لوتوس کاملاً دستساز و با هنر دواتگری ساخته می شود. ارتفاع کار 65 سانتی متر و عرض آن 32 سانتی متر می باشد. با توجه به اینکه از جنس فلز است. اما به خاطر پوشش دهی قوی، هیچگونه تغییر رنگی ندارد. رنگ طلایی براق آن باعث لوکس تر شدن فضای خانه میشود. با ریزش آب ملایم در لا به لای این گلبرگ ها زیبایی محصول چند برابر میشود.

داخل فیلم به صدای آب دلنشین این کار گوش دهید. چشمان خود را ببندید و چند لحظه ای را در آرامش سپری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *