فنگ شویی خانه

خوشبختی و آرامش با فنگ شویی

آبنمای فنگ شویی

همه ی ما امروزه به دلیل زندگی آپارتمان نشینی از طبیعت و انرژی های طبیعی به دور هستیم. اما مهم ترین اصل در فنگ شویی ایجاد ارتباط بین طبیعت و انسان است. فنگشویی با حذف وسایل اضافی انرژی های منفی را کاهش میدهد و با اضافه کردن وسایل مناسب باعث حس آرامش و نشاط در فضا میشود. در فنگشویی هر وسیله جایگاه مخصوص خودش را دارد و با قرار گیری در جهت مناسب باعث تقویت انرژی مثبت میشود. در ادامه ی این مقاله شما را با دکوری معجزه گر در فنگشویی آشنا میکنیم که برای فضاهای بزرگ و کوچک مناسب می باشد.

فنگشویی چیست ؟

فنگشویی هنر ایجاد تعادل و هماهنگی بین انرژی های پیرامون ما می باشد. از نظر لغوی به معنای آب و باد است که این دو عنصر از عناصر حیاتی انسان و جهان می باشند. فنگشویی با ایجاد تعادل بین عناصر طبیعی، انرژی مثبت به نام انرژی چی را در فضا به جریان می اندازد. این علم از تکنیک ها و قوانین مشخصی پیروی میکند که باعث خوشبختی و آسایش شود.

اصول علم فنگ شویی

مهم ترین اصل در فنگشویی جریان انرژی مثبت می باشد. این انرژی مثبت باعث افزایش ثروت و بهبود روابط عاطفی میشود. برای جریان انرژی مثبت از وسایل متفاوتی استفاده میشود. جریان آب در آبنما بهترین راه برای توزیع انرژی می باشد. آبنمایی که از لحاط ظاهری و جنس طبق اصول فنگشویی ساخته شده باشد و باعث تقویت عنصر آب نیز شود.

آبنمای فلزی لوتوس با طراحی خاص و منحصر به فرد برای جریان انرژی مثبت بسیار مناسب است. این آبنما هیچگونه پاشش آبی به اطراف ندارد از این جهت باعث بهم ریختگی و هدر رفتن انرژی نمیشود. علاوه بر این ابعاد این آبنما متناسب با فضای شما به صورت رومیزی و ایستاده می باشد. میتوانید از قسمت سفارش آبنما با مشاوران ما در ارتباط باشید و آبنمایی متناسب با فضای خود در سبک و اندازه ی مورد نظر داشته باشید.

عناصر فنگشویی

در فنگشویی پنج عنصر آب، آتش، فلز، خاک و چوب وجود دارد. این عناصر نشانگر تغییر می باشند و برای خلق عنصر بعدی استفاده میشوند. در واقع با استفاده ی درست، این عناصر باعث تقویت یکدیگر میشوند. از آنجایی که فلز میتواند مانند آب جاری باشد پس تقویت کننده ی عنصر آب می باشد. همچنین آب، چوب را تغذیه میکند در نتیجه برای تقویت عنصر چوب نیز استفاده میشود.

همه ی وسایل با توجه به رنگ، جنس وظاهر در یکی از این دسته ها قرار میگیرند. اگر در هماهنگی با یکدیگر باشند باعث خلق فضایی شاد و پر انرژی میشوند.

عنصر آب در فنگ شویی

این عنصر حس آرامش را القا میکند. در واقع اگر شما ساعاتی را کنار رودخانه ای زیبا بگذرانید، آرامشی توصیف نشدنی را تجربه میکنید. این مثال درک خوبی از خاصیت عنصر آب در فنگ شویی است. برای تقویت عنصر آب در فضای خانه میتوانید از آبنما، آکواریوم یا تصاویر جریان آب استفاده کنید. رنگ های آبی و مشکی نیز از عنصر آب می باشند.

آبنمای لوتوس با جریان آب شگفت انگیز و خیره کننده برای فضای داخلی بسیار مناسب است. آب در لابه لای گلبرگ ها جریان پیدا میکند و حس طبیعت را در محیط داخلی شبیه سازی میکند. از عنصر آب در قسمت شمال استفاده میشود. تقویت عنصر آب در این قسمت باعث بهبود موقعیت شغلی و درآمد میشود. شما میتوانید این آبنما را در شمال و جنوب شرقی یا کنج ثروت خانه و محیط کار خود قرار دهید و تاثیر فوق العاده ی آن را در زندگی و موقعیت کاری خود ملاحظه کنید.

عنصر آب در فنگ شویی

عنصر فلز در فنگشویی

این عنصر یکی از سخت ترین عناصر پنج گانه ی فنگ شویی است، که نشانه ی استقامت و قدرت می باشد. فلز با وضوح، دقت، سادگی، شادی و صداقت همراه است.عنصر فلز در فنگ شویی به عنوان پدر عناصر فنگ شویی و عنصر آسمانی است. فلز درونگرایی را به همراه دارد و جهت عنصر فلز غرب و شمال غربی هست.

در محیط کار استفاده از عنصر فلز باعث افزایش تمرکز و موفقیت بیشتر میشود. شما میتوانید با استفاده از اکسسوری های فلزی مانند آباژور، آبنما، گلدان، آینه و… عنصر فلز را به فضای خانه و محیط کار خود اضافه کنید.

عنصر چوب در فنگ شویی

چوب باعث شکوفایی خلاقیت، رشد و قدرت میشود. رنگ این عنصر سبز، آبی و قهوه ای می باشد و جهت آن مشرق و جنوب شرقی است. میتوانید از گیاهان برای تقویت این عنصر استفاده کنید. وجود گل و گیاه در خانه باعث تازگی و طراوت میشود. این گیاهان برای سالم ماندن به هوایی تازه و مرطوب نیازمندند. شما میتوانید با استفاده از یک آبنمای مناسب این رطوبت را برای گیاهان تامین کنید.

عنصر چوب در فنگشویی

عنصر آتش در فنگ شویی

آتش عنصری فعال و متحرک باعث شور و اشتیاق در افراد میشود. جهت عنصر آتش جنوب است و رنگ آن قرمز، صورتی و بنفش می باشد.

عنصر خاک در فنگ شویی

خاک بر روی قدرت و نظم فیزیکی تاثیر میگذارد و باعث تعادل و ثبات میشود. رنگ این عنصر قهوه ای و سبز می باشد و جهت آن شمال شرق و جنوب غربی است.

سخن آخر

با استفاده از علم فنگشویی زندگی سالم تر، شادتر و بهتری را تجربه میکنید. این علم به ما آموخت که انرژی وسایل اطراف ما بر زندگی ما تاثیر بسیار زیادی دارد. همانطور که یک دوست خوب شما را به موفقیت می رساند استفاده از وسایل انرژی بخش نیز مسیر موفقیت را برای شما هموارتر میکند.

در این مقاله شما را با دکوری خاص و انرژی بخش لوتوس آشنا کردیم. این دکوری با رعایت اصول فنگشویی طراحی و اجرا شده است. دارای صدای آب استاندارد و گوش نواز می باشد که میتوان ساعت ها به آن گوش کرد و لذت برد. همچنین پمپ آبنما سایلنت می باشد و هنگامی که روشن است تنها صدای دلنشین آن به گوش میرسد.

2 دیدگاه در “خوشبختی و آرامش با فنگ شویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *