دکوراسیون خانه

6 ایده پر کردن گوشه های خالی خانه

ورود انرژی در خانه

در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی، ابتدا به فضاهای اصلی مانند اتاق خواب، آشپزخانه و پذیرایی توجه میشود. در ادامه گوشه های خالی خانه نمایان میشوند که جلوه ی ناشایستی دارند. فضاهایی مانند فرورفتگی در پذیرایی، فاصله بین دو ستون، یک دیوار صاف بین دو اتاق، زیر پله ها و … فضای پرت و بی استفاده به حساب می آیند. برای پر کردن این گوشه ها ایده های متنوع و راه های خلاقانه ی بسیاری وجود دارد که از این فضای خالی به بهترین شکل ممکن استفاده شود. در این فضا شما نمیتوانید از وسایل اصلی استفاده کنید و باید به فکر ایده های خلاقانه باشید که این محیط را از یک فضای بی استفاده و مرده به نقطه ی کانونی خانه تبدیل کنید.

اگر تزئین و چیدمان دکوراسیون گوشه های خالی خانه به خوبی انجام شود میتواند کل خانه را تحت تاثیر قرار دهد. سعی کنید علاوه بر زیبایی بصری، فضایی کاربردی خلق کنید که مشکل کمبود فضا را نیز حل کنید.

آبنما برای گوشه های خالی خانه

یکی از بهترین ایده ها استفاده از آبنمایی خاص و زیبا متناسب با فضای شما می باشد. آبنمای فلزی لوتوس به صورت کاملاً سفارشی سازی برای محیط شما طراحی و اجرا میشود. یک فضای دل انگیز و رویایی با صدای دلنشین آب که میتواند ذهن شما را از تمام دغدغه ها خالی کند. صدای آب این آبنما کاملاً استاندارد محیط داخلی است و با طراحی حرفه ای و اصولی که دارد هیچ گونه پاشش آبی به اطراف ندارد. ظاهر لوکس و جذاب آن میتواند جلوه ی ویژه ای به فضای شما دهد و توجه ها را به خود جلب کند. ترکیب آب، نور و فلز به درخشش بیشتر محیط کمک میکند.

از این آبنما میتوانید در ابعاد رومیزی، ایستاده و دیواری استفاده کنید که در تصاویر زیر نمونه های متنوع آن را میبینید. برای ارتباط با کارشناسان ما و بهره مندی از مشاوره ی رایگان میتوایند روی کلمه ی سفارش آبنما کلیک کنید.

آبنما برای گوشه های خالی خانه
دکوری سفید

استفاده از گل و گیاه

پر کردن فضای خالی با گل و گیاه از ایده های ساده و در عین حال کاربردی می باشد. گل و گیاه، آبنما و تمام عناصر طبیعی باعث تازگی و طراوت در محیط میشوند. این دکوری های زیبا محیط را از حالت یکنواخت و کسل کننده خارج میکنند و شور و نشاط را با خود به همراه دارند. میتوانید از شلف های دیواری استفاده کنید و روی آن را با عناصر طبیعی تزئین کنید. همچنین میتوانید از گلدان های ایستاده و بلند برای گوشه های خانه بهره ببرید.

گالری دیواری

از گوشه های خالی و بی استفاده در اتاق خواب به عنوان گالری دیواری استفاده کنید. در این قسمت قاب عکس های مورد نظر خود را قرار دهید که با نگاه به آن یاد و خاطره ی لحظات خوش برای شما زنده شود. یک صندلی راحتی در این قسمت قرار دهید که برای استراحت روزانه از آن استفاده کنید.

میز قهوه برای گوشه های خالی خانه

در گوشه های پرت آشپزخانه از میز قهوه استفاده کنید و آن را به فضایی کاربردی تبدیل کنید. یک شلف دیواری قرار دهید و فنجان ها را از آن آویزان کنید. دستگاه قهوه ساز را روی میز کوچکی قرار دهید و کنار آن از یک دکوری تزئینی مانند آباژور استفاده کنید. در هنگام شب آباژور را روشن کنید و در یک محیط آرام و رمانتیک از نوشیدن قهوه ی خود لذت ببرید.

استفاده از آینه دیواری

دیوار پشت درب ورودی یکی از فضاهای پرت در خانه می باشد که با قرارگیری آینه بسیار کاربردی میشود. هنگام ورود و خروج میتوانید خود را در آینه ببینید و ظاهری مرتب داشته باشید. همچنین آینه باعث میشود که فضای شما بزرگتر و دلباز تر نشان داده شود و به جریان انرژی مثبت در خانه کمک میکند. در کنار آینه میتوانید از رخت آویز و جا کفشی برای وسایل خود استفاده کنید.

آینه دیواری

قفسه های جذاب

از قفسه های جذاب میتوانید در اتاق خواب، پذیرایی و … با توجه به نیاز خود استفاده کنید. میتوانید یک قفسه ی کتاب برای خود طراحی کنید و کتاب های مورد علاقه ی خود را قرار دهید. بهتر است یک صندلی یا مبل راحتی کوچک در کنار آن داشته باشید که فضایی دنج برای مطالعه ی خود خلق کنید. از قفسه ها برای قرار گرفتن وسایل تزئینی نیز استفاده میشود و با توجه به سبکی که دارید میتوانید از انواع چوبی، فلزی و… در اشکال مختلف تهیه کنید.

قفسه های جذاب

جمع بندی

شاید فضا های خالی در نگاه اول جلوه ی خوبی نداشته باشند و تعادل خانه را بهم بزنند. با پر کردن این فضا به روش های خلاقانه میتوانید دکوراسیون خود را کامل و شکیل کنید. نیازی نیست همه ی فضاهای خالی را با دکوریجات پر کنید و خانه را شلوغ جلوه دهید. فقط قسمت هایی که تناسب خانه را بهم میزنند، با تزئینات مناسب و جذاب کاور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *