آباژور

نکات مهم در خصوص خرید آباژور ایستاده

قیمت آباژور ایستاده

آباژور ایستاده یکی از شیک ترین عناصر دکوراسیون داخلی می باشد. این دکوری جذاب با نورپردازی ملایم و کنترل شده، فضای ساده و بی روح را به فضایی زنده و پویا تبدیل میکند. آباژورهای ایستاده ی موجود در بازار بسیار ساده می باشند و هیچ معنا و مفهومی ندارند. در واقع به عنوان یک اکسسوری برای پر کردن فضا و نورپردازی محیط استفاده میشوند. اما نوع دیگری از آباژور با طرح های جدید و متفاوت وارد بازار شده است.

آباژور آبشار  به عنوان یک اثر هنری، کاری دستساز و با ظرافت خاص می باشد. جریان آب در لابه لای گلها باعث حس طراوت و تازگی در فضا میشود. نوری ملایم از پایین به جریان آب میتابد و تصویر زیبایی از طبیعت را خلق میکند. آباژور ایستاده ی لوتوس با طراحی دقیق دارای صدای آب استاندارد و نورپردازی ملایم و مناسب برای فضای داخلی می باشد. همچنین به خاطر ظاهر دکوری و خاصی که دارد، هنگامی که خاموش است جلوه ی زیبایی دارد.

خرید آباژور کنارسالنی

هنگام انتخاب آباژور ایستاده به ابعاد و سبک فضای خود دقت کنید. اگر فضای کوچکی دارید از آباژور ایستاده ی حجیم و بلند استفاده نکنید، زیرا باعث عدم هماهنگی و بی نظمی در فضا میشود. همچنین برای فضای بزرگ، انتخاب آباژور کوچک مناسب نیست. شما میتوانید ارتفاع آباژور ایستاده را متناسب با فضا و سلیقه ی خود انتخاب کنید. اما اگر برای کنار مبلمان میخواهید، ارتفاع استاندارد آن بین 140 تا 160 سانتی متر می باشد.

سبک آباژور کنار مبلی را هم طوری انتخاب کنید که مکمل سبک دکوراسیون داخلی باشد. همچنین به ترکیب رنگ دکوراسیون و سایر اکسسوری ها دقت کنید. اگر از رنگ های سرد استفاده کردید برای ایجاد تعادل، رنگ اکسسوری ها را گرم انتخاب کنید. انتخاب آباژور متناسب با فضا کمی سخت تر شد ولی مشاوران لوتوس به صورت کاملاً رایگان شما را در انتخاب بهترین طرح از آباژور ایستاده راهنمایی میکنند. شما میتوانید از قسمت سفارش آباژور با همکاران ما در ارتباط باشید و آباژوری کاملاً منحصر به فرد در سبک و ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید.

خرید آباژور کنارسالنی

کاربرد آباژور پایه بلند

از آباژور پایه بلند یا ایستاده برای تعادل و هماهنگی در دکوراسیون استفاده میشود. اگر سقف خانه ی شما کوتاه است، از آباژور پایه بلندی که نور آن به سمت بالا است استفاده کنید. در واقع با اینکار سقف را بلندتر جلوه میدهید. آباژور آبشار لوتوس گزینه ی مناسب برای شما می باشد. این آباژور نور را از پایین به بالا پخش میکند و نور از لابه لای سنگ های مرمر عبور میکند که بسیار ملایم است.

هر دکوراسیونی نیاز به نورپردازی مناسب و حرفه ای دارد. برای ایجاد تعادل و روشنایی محیط میتوانید از دو آباژور در دو طرف فضای مورد نظر استفاده کنید. آباژور آبشار لوتوس به خاطر ظاهر پرکار و جذابی که دارد تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون داخلی میگذارد. همچنین گردش آب در این دکوری علاوه بر زیبایی باعث آرامش در فضا میشود. نور پردازی آباژور پایه بلند لوتوس به صورت 12 رنگ کنترلی اجرا شده است. در واقع میتوانید نور را متناسب با سلیقه و شرایط روی رنگ مناسب ثابت کنید.

آباژور پایه بلند

از آباژور به عنوان نورپردازی اصلی در فضای داخلی استفاده نمیشود. از نور آباژور برای تمرکز روی اشیای دیگر استفاده میشود. نور آن میتواند توجه افراد را به قسمتی از فضا جلب کند و آن قسمت از دکوراسیون را شاخص تر و مشخص تر کند. پس آباژور پایه دار را در مکان مناسبی قرار دهید. گاهی گوشه های خانه خالی و بی استفاده است. با قراردادن یک آباژور به آن قسمت از خانه جان دوباره میبخشید.

بهترین آباژور ایستاده کنار مبلی

آباژورهای ایستاده از متریال های متنوعی ساخته میشوند. همانطور که پیش تر گفته شد، آباژورها از سه قسمت کلاهک، پایه و لامپ تشکیل شده اند. کلاهک هایی که از جنس پارچه می باشند بعد از مدتی گردو غبار را به خود جذب میکنند و کثیف میشوند. با شست وشوی آن جلوه ی روز اول را از دست می دهند. آباژور های چوبی و کریستالی نیز مقاومت و استحکام کمی دربرابر ضربه و شرایط آب و هوایی دارند. آباژور ایستاده ی فلزی بهترین نوع از آباژور می باشد. هنگام خرید آباژور فلزی نیز از کیفیت فلز و مواد اولیه ی آن مطمئن شوید.

بعضی از افراد هنگام خرید آباژور فلزی نگران زنگ زدگی و تغییر رنگ فلز به مرور زمان هستند. آباژور ایستاده لوتوس با استفاده از مواد استیل خارجی ضد زنگ و پوشش دهی نانو هیچگونه تغییر رنگی ندارد.

آباژور ایستاده کنار مبلی

قیمت آباژور ایستاده

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی به آیتم های مختلفی بستگی دارد. آباژور های کلاسیک همیشه قیمت بالاتری نسبت به آباژور مدرن دارند. زیرا مدل های کلاسیک همیشه پرکار تر و مجلل تر هستند و طرح این سبک از آباژور ها شلوغ تر و پر کار تر از سایر سبک ها می باشد. به طور کلی طرح، سبک و ابعاد آباژور در قیمت آن موثر می باشد.

هنگام خرید وسایل جدید برای خانه و محل کار خود قبل از قیمت به کیفیت محصول توجه کنید. زیرا محصولات کم کیفیت طول عمر کمی دارند و شما هر سال باید به خرید مجدد آن اقدام کنید. در صورتی که یک محصول با کیفیت را میتوانید سالها از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *