آبنما

آشنایی با فواید آب نما

آباژور کنارسالنی

کجاها از آب نما استفاده میشود؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید. لوکس ترین آبنما را به شما معرفی خواهم کرد.آب نماها به خاطر ویژگی ها و خصوصیات مثبتی که دارند. بسیار مورد توجه شهرسازان و معماران قرار میگیرند. در شرایط فعلی که مردم دچار استرس ، فشار خون بالا و… هستند. صدای آب در سطح شهر، خانه و محل کار به آنها کمک میکند. که آرامش و سلامتی روانی خود را به دست آورند.

آب نما

مزیت استفاده از آب نما

کاهش استرس

مطالعات نشان می دهد که آب جاری استرس را از بین می برد و حتی فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد. آب نما ذهن را آرام می کند.در نتیجه احساس خوبی به ما می دهد.

آلودگی صوتی را کاهش میدهد

صدای آبشار به از بین بردن صداهای کمتر دلپذیر مانند ترافیک، وسایل نقلیه ساختمانی یا بلندگوهای پر سر و صدای مغازه دار ها و صدای بچه ها و.. کمک میکند. ، صداهای مزاحم می توانند فضای آرام بیرونی شما را مختل کنند. نصب یک آبنما می تواند به مبارزه با این امر کمک کند. صدای آب نما باعث ایجاد حس آرامش و آرامش می شود و در عین حال صداهای ناخوشایند را نیز از بین می برد.

آب نما در فضای باز مشتریان را جذب می کند

یک آب نما در فضای باز در مرکز خرده فروشی شما باعث می شود مشتریان بخواهند درنگ کنند. و هر چه بیشتر معطل بمانند، بیشتر خرید کنند.فرض کنید برای خوردن یک قهوه وارد یک کافی شاپ شدیم. بعد از یک روز کاری ذهن خسته ای داریم. و گارسون قهوه را دیر می آورد. در حالت طبیعی ممکن است اعصبانی شویم. ولی اگر یک آبنما با صدای آرامش بخش در آن فضا باشد، هنگامی که گارسون تاخیر میکند، برای ما زجر آور نمیشود. با صدای آرامش بخش آب ذهن ما نیز آرام میشود.

یکی دیگر از مزایای آب نما در فضای کاری

باعث جذب کارمندان خوبی میشود. اعضای تیم شما می توانند در کنار آبشار استراحت کنند. حس شادابی و طراوت را تجربه کنند، یا در زمان ناهار کنار جریان خنک و آرام آب لذت ببرند. کارمندان بیشتر زمان خود را در محیط کار میگذرانند. پس چه بهتر که محیط کار را برای آن ها دلپذیر تر کنیم. با این حرکت کارایی آن ها نیز بیشتر میشود. در نتیجه شرکت به سود بالاتری دست پیدامیکند.

افزایش خلاقیت در کودکان

در مهد کودک ها از آبنمایی با صدای مناسب استفاده کنید. اینکار باعث افزایش تمرکز کودکان و خلاقیت بیشتر آن ها میشود. به خصوص زمانی که بچها مشغول انجام بازی های فکری هستند. صدای آب به ذهن کودک آرامش میدهد. کودکان برای تفریح همیشه به دنبال فضاهایی در کنار آب هستند. اکثر کودکان، مسافرت شمال را به خاطر دریا دوست دارند. پس از این علاقه در فضاهای آموزشی استفاده کنید، نتیجه ی درخشانی از خلاقیت بچها میبینید.

ویلا با آب نما تکمیل میشود

اصولاً در کنار استخر ویلاها از آب نما به شکل فواره ای یا نازل استخری استفاده میکنند. با چراغ های رنگارنگ، جذابیت ویلا را چند برابر می کنند. اما چه بهتر که داخل ویلا نیز صدای آب به گوش برسد. صدایی استاندارد که ما را آزرده خاطر نکند. در هنگام تماشای تلویزیون و صحبت کردن با یکدیگر مزاحم نشود. بلکه صداهای مزاحم را فیلتر کند. اگر ویلای شخصی دارید، حتماً از آب نما خانگی داخل ویلا استفاده کنید. که اوقات فراغت خود را دلچسب بگذرانید. در صورتی که ویلایی جهت کسب درآمد دارید و در روزهای هفته آن را اجاره میدهید. برای جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بالاتر از آبنماهای داخلی استفاده کنید. تفاوت ویلای شما با سایر ویلاها باعث توجه بیشتر افراد میشود.

استفاده از آبنما در مطب و بیمارستان

بیمارستان ما را به یاد مکانی پر از استرس و انرژی منفی می اندازد. که فقط صدای آه و ناله ی بیمار در سراسر بیمارستان میپیچد. در صورتی که بیمار بیشتر از هر کسی به آرامش نیاز دارد. صدای آب برای بیماران خود یک داروی موثر است. اکثر بیمارستان ها در فضای باز آن، آب نما قرار داده اند. که بیمار برای قدم زدن از فضای بیرون لذت ببرد. اما بیمار بیشتر وقت خود را داخل اتاق های بیمارستان می گذراند. پس چه بهتر داخل بیمارستان از آبنماهای رومیزی یا ایستاده استفاده شود. صدای دلنشین آب، باعث کاهش اضطراب در بیمار میشود. و انرژی مثبت را در بیمارستان به جریان در می آورد. به این ترتیب احساس امید و انگیزه ی بیشتر برای زندگی در بیماران زنده میشود.

ملکی متمایز

شما در هر مجتمع آپارتمانی، رستوران، مرکز خرید، بیمارستان و… آب نمایی متناسب با دکوراسیون آن فضا قرار دهید. باعث گیرایی و دلپذیری آن می شوید.

آبنماهای لوتوس به خاطر ظاهر و کیفیت بالایی که دارد. بهترین گزینه برای ایجاد محیطی متمایز است. این شرکت از صفر تا صد محصولات را خودش میسازد. از بهترین متریال برای ساخت محصولات استفاده میکند. و برای هر فضایی صدای آب متناسب را در نظر میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *