دکوراسیون خانه

طراحی تی وی وال در دکوراسیون

تی وی وال خاص

به دیوار پشت تلویزیون تی وی وال میگویند که در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی دارد. تلویزیون روی دیوار نصب میشود و از این دیوار برای ایجاد نقطه ی کانونی در محیط نیز استفاده میشود. روش های متنوعی برای تزئین این دیوار و محیط اطراف تلویزیون وجود دارد که در ادامه به جذاب ترین آن ها میپردازیم.

نکات مهمی که در طراحی تی وی وال باید به آن دقت داشته باشید این است که روبروی پنجره قرار نگیرد زیرا بازتاب نور مانع تماشای تلویزیون میشود. از شلوغی بیش از حد دیوار جلوگیری کنید زیرا حواس شما را پرت میکند و جلوه ی زیبایی ندارد. از اکسسوری و دکوریجات با کیفیت و هنری برای تزئین این فضا استفاده کنید.

تی وی وال شیک با شلف

یکی از ایده های جذاب برای دیوار پشت تلویزیون استفاده از شلف دیواری می باشد. شما میتوانید دکوریجات و آثار هنری زیبا را روی این شلف ها قرار دهید و محیطی خاص و جذاب را خلق کنید. آبنمای فلزی لوتوس یک دکوری مناسب برای تزئین محیط اطراف تلویزیون می باشد. این آبنما در ابعاد رومیزی و ایستاده طراحی و اجرا شده است که از مدل رومیزی برای روی شلف و از مدل ایستاده برای کنار دیوار استفاده میشود. با توجه به نورپردازی حرفه ای که دارد تصویر زیبایی از تلفیق آب، نور و فلز را ایجاد میکند. برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان و ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از قسمت سفارش آبنما اقدام کنید.

طراحی تی وی وال

تی وی وال

تی وی وال هنری

استفاده از تابلو های هنری روی دیوار ایده ی بسیار خوبی برای تزئین تی وی وال می باشد. هنگام چیدمان تابلوها به هماهنگی آن ها توجه داشته باشید زیرا اگر از نظر رنگ و ابعاد هماهنگ نباشند باعث بهم ریختگی فضا میشوند. از تصاویر خاطره انگیز و مورد علاقه ی خود استفاده کنید که حس خوبی به شما انتقال دهد.

تی وی وال لاکچری

در طراحی و ساخت دیوار لاکچری به جزئیات طراحی و کیفیت مصالح توجه بیشتری میشود. طرح بندی دیوار باید با سایر قسمت های دکوراسیون هماهنگ باشد و با جزئیات دقیق و ویژگی های خاص به نمادی لوکس و لاکچری تبدیل شود. بیشتر افراد از رنگ های مشکی و قهوه ای برای این دیوار استفاده میکنند و با تزئینات طلایی فضایی لاکچری و خیره کننده ایجاد میکنند. آبنمای فلزی طلایی با ظرافت بسیار زیادی که دارد برای طراحی تی وی وال لاکچری بسیار مناسب است. رقص آب در لابه لای این اثر هنری چشم همه را به خود خیره میکند. 

دیزاین دیوار تلویزیون

تزئین دیوار با پنل نوری

نورپردازی پشت دیوار تلویزیون از ایده های جذاب برای سبک مدرن و کلاسیک می باشد. میتونید از نورهای ال ای دی و دیوارکوب های نوری استفاده کنید. هنگام شب لوسترها و لامپ ها را خاموش کنید و در فضایی دنج و رویایی به تماشای فیلم خود بنشینید.

طراحی دیوار با سنگ مرمر

استفاده از سنگ مرمر برای تزئین دیوار هزینه ی نسبتاً بالایی دارد ولی زیبایی خانه را چندین برابر میکند. رنگ سنگ را متناسب با سایر وسایل دکوراسیون انتخاب میکنند که معمولاً سنگ روشن با رگه های تیره طرفدار بیشتری دارد. این تزئین بسیار شیک و خاص می باشد و در سبک کلاسیک جایگاه ویژه ای دارد.   

طراحی دیوار با سنگ مرمر

تزئین دیوار با کاغذ دیواری

یکی از راه های مقرون به صرفه استفاده از کاغذ دیواری می باشد و دست شما در انتخاب طرح باز است. از مزیت های اصلی کاغذ دیواری تنوع بالا در طرح و رنگ می باشد. افرادی به کاغذ دیواری طرح دار علاقه ای ندارند میتوانند از کاغذ دیواری بافت دار استفاده کنند و روی آن تابلویی هنری قرار دهند.

استفاده از گل و گیاه

افرادی که به طبیعت علاقه دارند میتوانند اطراف تلویزیون را با گل و گیاه و آبنما تزئین کنند. با اینکار حس طراوت و تازگی در فضا ایجاد میشود و انرژی مثبت به جریان در می آید. تماشای تلویزیون در این محیط خستگی را از تن شما بیرون می آورد و ذهن شما را آرام و خالی از دغدغه های روزمره میکند. وجود آبنما در کنار گل و گیاه بسیار ضروری می باشد و باعث افزایش طول عمر گیاهان میشود زیرا رطوبت لازم را برای گیاهان تامین میکند. جریان آب باعث بهبود هوای داخل اتاق میشود و صدای بینظیر آن به برقراری آرامش در محیط کمک میکند. 

محل قرارگیری تلویزیون

تلویزیون را میتوانید در اتاق خواب، پذیرایی و حتی محل کار خود قرار دهید. هر چقدر فضای بزرگتری داشته باشید دست شما در ایجاد تغییرات باز تر است. نکته ی مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، زاویه دید مناسب است که از همه ی قسمت ها دید کافی برای تماشای تلویزیون وجود داشته باشد. از لحاظ ارگونومی در ارتفاعی نصب شود که کمترین فشار به چشم افراد وارد شود و چشمان شما در مقابل تلویزیون هم تراز با آن باشد.

سخن آخر

در این مقاله با جدیدترین طراحی دیوار پشت تلویزیون آشنا شدید و از آنجایی که از این دیوار به عنوان نقطه ی کانونی دکوراسیون استفاده میشود باید بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. انتخاب نوع متریال برای طراحی دیوار کاملاً به سلیقه و سبک دکوراسیون شما وابسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *