دکوراسیون خانه

مزیت رنگ سفید در دکوراسیون

دکوری سفید

رنگ سفید نماد پاکی و پاکیزگی می باشد و حس آرامش را منتقل میکند. بیشتر طراحان به این رنگ علاقمند می باشند و از طیف های مختلف آن برای دیوار ها و وسایل بزرگ خانه استفاده میکنند. رنگ سفید فضا را بزرگتر نشان میدهد و برای خانه های کوچک بسیار توصیه میشود. بعضی از افراد اعتقاد دارند که رنگ سفید فضا را سرد و بی روح نشان میدهد و این باور کاملاً درست است. برای ایجاد یک محیط گرم و صمیمی باید از دیگر رنگ ها در کنار سفید استفاده کنید و تعادل خوبی بین رنگ ها ایجاد کنید. این رنگ بازتاب دهنده ی رنگ های دیگر می باشد و از این جهت با همه ی رنگ ها ترکیب میشود. به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های متعدد روی زمینه ی سفید چشم را خسته میکند و نهایتاً از سه رنگ در دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

رنگ سفید در دکوراسیون

یک قانون نانوشته در طراحی داخلی وجود دارد که دکوراسیون خانه حداقل برای پنج سال از مد نیوفتد و به روز باشد. برای اجرای این قانون اصولاً از رنگ سفید و رنگ های خنثی برای وسایل بزرگ استفاده میشود و برای اکسسوری ها از رنگ سال استفاده میشود. با اینکار نیازی نیست هر سال دکوراسیون داخلی را تغییر دهید و با هزینه ی نسبتاً کم تغییر بزرگی در فضا ایجاد میکنید.

افزایش تمرکز با رنگ سفید

این رنگ روی روان بیننده تاثیر زیادی میگذارد و یکی از مزیت های آن بهبود تمرکز می باشد. در دنیای امروز که پیر و جوان درگیر مسائل زندگی هستند و حواس پرتی به شدت افزایش یافته است. رنگ سفید در خانه و محیط کار به بهبود تمرکز کمک میکند و فضا را تمیز و مرتب نشان میدهد.

نگهداری آسان رنگ سفید در دکوراسیون

بعضی از افراد ترجیح میدهند از رنگ های تیره برای دیوار و وسایل بزرگ استفاده کنند که دیر تر کثیف شود. این باور اشتباه است زیرا رنگ های تیره رطوبت بیشتری را جذب میکنند و محل رشد باکتری ها می باشند. در صورتی که رنگ سفید همیشه تازه و روشن می باشد و به طور شگفت انگیزی نگهداری از آن آسان است. برای نظافت آن فقط به یک دستمال خشک نیاز دارید که گرد و غبار را از روی آن پاک کنید.

بهترین رنگ پس زمینه

از رنگ سفید برای پس زمینه اکسسوری و عناصر تزئینی استفاده میشود. دیوار سفید مانند بوم نقاشی می باشد که با طراحی و چیدمان جذاب روی آن تصویری خیره کننده خلق میشود. وسایل تزئینی را متناسب با سبک دکوراسیون و سلیقه ی خود انتخاب کنید. میتوانید از آبنمای دیواری برای جلوه ی بیشتر بهره ببرید و آن دیوار را به اکسنت وال تبدیل کنید. آبنمای دیواری لوتوس یکی از جذاب ترین ترین ایده های تزئین دیوار می باشد. طراحی خاص و منحصر به فرد آن چشم ها را به خود خیره میکند و با ظرافت بسیاری که دارد مورد توجه همه قرار میگیرد. این آبنما در طرح و ابعاد متنوعی می باشد و مناسب برای افراد سخت سلیقه است که به دنبال کاری متفاوت هستند. برای ارتباط با کارشناسان ما میتوانید از قسمت سفارش آبنما اقدام کنید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

طراحی دکوراسیون ورودی

رنگ سفید در دکوراسیون مینیمال

از رنگ سفید و طیف رنگی آن برای ایجاد دکوراسیون مینیمال و مدرن استفاده میشود. این رنگ را در بافت های مختلف استفاده میکنند که فضا یکنواخت و بی روح نشود. فضای نشیمن دکوراسیون مینیمال بیشتر به رنگ سفید می باشد و از رنگهای دیگر در اکسسوری ها برای ایجاد کنتراست استفاده میشود. این رنگ فضا را جادار، تمیز و روشن نشان میدهد و برای هر سبکی کاربردی می باشد.

رنگ سفید در دکوراسیون مینیمال

طیف رنگ سفید

رنگ سفید ساده به صورت مات و براق می باشد و رایج ترین نوع آن است. رنگ استخوانی نسبت به رنگ سفید فضا را گرم تر نشان میدهد و کمی رنگ زرد به آن اضافه میشود. سفید صدفی با مخلوط رنگ صورتی ایجاد میشود و بیشتر برای فضای اتاق خواب کاربرد دارد. سفید کاپوچینو از ترکیب رنگ سفید و قهوه ای می باشد و این رنگ برای دکوراسیون کلاسیک در کنار رنگ طلایی و نقره ای بسیار زیبا می باشد.

رنگ سفید در فنگشویی

از رنگ سفید برای برقراری صلح و آرامش استفاده میشود. این رنگ به تنهایی زیبایی خاصی ندارد و با ترکیب درست فضایی گرم و صمیمی ایجاد میکند. از نگاه فنگشویی نیز این رنگ برای تقویت انرژی استفاده میشود. در واقع رنگ سفید نماد عنصر فلز است و این عنصر را تقویت میکند. مناسب برای فضایی است که میخواهید در آن خلاق باشید و مسائل و کارهای خود را برنامه ریزی کنید. اگر احساس می‌کنید در حال شروع فصل جدیدی در زندگی شخصی یا شغلی خود هستید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید رنگ سفید بیشتری را به محیط اطراف خود بیاورید تا از نظر ذهنی و عاطفی به شما کمک کند که از نو شروع کنید و نیروی تازه‌ای به زند‌گیتان بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *