دکوراسیون خانه

دکوراسیون اتاق خواب شیک و جذاب

خرید دکوری اتاق خواب

طراحی و چیدمان اصولی دکوراسیون اتاق خواب موضوع بسیار مهمی است زیرا بیش از یک سوم عمر خود را در این فضا میگذرانید. اتاق خواب علاوه بر زیبایی بصری باید دنج و آرام باشد. فضایی به دور از استرس و هیجان که با خیال راحت استراحت کنید و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانید.

در اتاق خواب شیک و جذاب از وسایل خاص و منحصر به فرد استفاده میشود. آبنمای فلزی با صدای آب دلنشین و ظاهر خاصی که دارد برای فضای اتاق خواب بسیار مناسب است. آب از لابه لای یک اثر هنری ظریف جریان پیدا میکند و باعث پیوند شما به طبیعتی بکر و آرام بخش میشود. ذهن را از تمام مسائل و دغدغه های روزانه خالی میکند و ساعاتی حال خوب را برای شما به ارمغان می آورد. این آبنما در سبک و ابعاد متنوع متناسب با فضای شما می باشد و برای ارتباط با مشاوران ما میتوانید از قسمت سفارش آبنما اقدام کنید.

دیزاین اتاق خواب

در چیدمان اتاق خواب ابتدا جای وسایل بزرگ را مشخص کنید و سپس متناسب با آن به تزئین و دیزاین اتاق خواب با دکوریجات بپردازید. تخت خواب را به گونه ای قرار دهید که تاج تخت به سمت دیوار باشد با این کار هنگام خواب احساس امنیت بیشتری دارید. حتما از پرده های بلند در اتاق خواب استفاده کنید و جلوه ی لوکس و زیبا به فضا ببخشید. دیوار ها را با تصاویر یا قاب عکس های مورد علاقه تزئین کنید و فضایی کاملاً شخصی خلق کنید که در آن حس راحتی و آرامش داشته باشید.

دیزاین اتاق خواب

برای دیزاین اتاق خواب سعی کنید تصورات ذهنی خود را در دکوراسیون پیاده سازی کنید. وسایل را به گونه ای انتخاب کنید که نشان دهنده ی شخصیت شما باشد. مثلاً افرادی که به طبیعت علاقه ی زیادی دارند از گل و گیاه در اتاق خواب خود استفاده میکنند. برای تامین رطوبت مورد نیاز گیاهان میتوانید به جای استفاده از دستگاه های بخار سرد از آبنما استفاده کنید. آبنمای لوتوس علاوه بر تامین رطوبت باعث زیبایی و جذابیت فضای شما میشود و با صدای آرامش بخشی که دارد انرژی مثبت را در فضا پخش میکند.

ویژگی اتاق خواب لاکچری

برخی افراد از اتاق خواب ساده و مدرن آرامش میگیرند اما به زیبایی بصری اتاق خواب نیز اهمیت میدهند. از این جهت از وسایل لوکس و مجلل برای تزئین اتاق خواب استفاده میکنند. این وسایل را به گونه ای چیدمان میکنند که نظم و آرامش اتاق خواب را برهم نزنند. اتاق خواب لاکچری دارای سبک مشخص می باشد این سبک بیشتر مواقع با سبک کلی فضای خانه هماهنگ می باشد. وسایلی که برای اتاق خواب خریداری میکنید از لحاظ جنس، رنگ و سبک باید باهم تناسب داشته باشند.

دکوراسیون اتاق خواب

رنگ طلایی، قهوه ای، مشکی و سرمه ای برای اتاق خواب لاکچری بسیار مناسب می باشد. در کنار این رنگ ها میتوانید از رنگ های خنثی و پاستیلی استفاده کنید و با ایجاد کنتراست جذابیت خاصی به محیط ببخشید. از رنگ طلایی برای اکسسوری های اتاق خواب استفاده کنید. آبنمای طلایی رنگ با نورپردازی حرفه ای جلوه ی بینظیری در اتاق خواب ایجاد میکند. نورپردازی به فضای شما درخشنگی و ابهت بیشتری میدهد بنابراین برای تداعی حس شاهانه و مجلل از نور آباژور، لوستر و … استفاده میشود.

دکوری اتاق خواب

اتاق خواب دخترانه

فضایی که در آن زندگی میکنیم بر خلق و خو و روحیات ما تاثیر بسیار زیادی میگذارد. از این جهت دکوراسیون اتاق خواب باید کاملاً بر اساس سلیقه ی شما طراحی و چیدمان شود. دخترها به جزئیات توجه بسیار زیادی دارند و همیشه دوست دارند فضایی متفاوت و خاص را برای خود خلق کنند. استفاده از اکسسوری های هنری و زیبا باعث زیبایی دکوراسیون اتاق خواب میشود. رنگ اتاق خواب باید متناسب با سلیقه و سن فرد انتخاب شود. رنگ های روشن فضای اتاق خواب را بزرگ تر و دلباز تر نشان میدهد و رنگ های جیغ انرژی بیشتری به فضا تزریق میکند.

اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب عروس

با توجه به سبک اتاق عروس باید از وسایل خاص و زیبا استفاده شود. اگر فضای بزرگی دارید وجود آبنمای فلزی ایستاده با نورپردازی دوازده رنگ کنترلی برای جلوه بخشیدن به اتاق بسیار توصیه میشود. این آبنما دارای صدای آب استاندارد برای فضای داخلی می باشد و باعث افزایش تمرکز و آرامش شما میشود. این اثر هنری درخشنده و مجلل می باشد که میتوانید به عنوان نقطه ی کانونی در فضا استفاده کنید. اتاق خواب عروس را با دکوری های زیاد شلوغ نکنید با دکوری های کم ولی کاربردی و خاص، فضایی زیبا خلق کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که رنگ وسایل اتاق خواب با تم کلی خانه هماهنگی داشته باشد.

سخن آخر

اتاق خواب به عنوان امن ترین بخش خانه حساب میشود. شما باید گوشه ای دنج و آرام برای استراحت، مطالعه و تماشای فیلم خلق کنید. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب حتما مواردی که در بالا ذکر شد را رعایت کنید و فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *