دکوراسیون خانه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد و بیانگر سبک و هنر آرایشگر است. استفاده ی بهینه از فضای آرایشگاه و ایجاد محیطی دنج و صمیمی باعث رضایت مراجعه کنندگان میشود. در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه به سلیقه ی مشتریان توجه ویژه ای داشته باشید و فضایی راحت برای انجام خدمات و انتظار مشتریان فراهم کنید. گاهی با استفاده از یک اکسسوری خاص، تابلوی هنری و… میتوانید فضای خود را از حالت یکنواختی و کسل کننده خارج کنید و محیطی پر انرژی و زیبا خلق کنید. در ادامه ی مقاله به نکات مهم طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مردانه میپردازیم.

تقسیم بندی فضای دکوراسیون سالن آرایشی

برای ایجاد یک فضای شیک و راحت باید خدمات مختلف در بخش جداگانه انجام شود. برای اینکار میتوانید از انواع پارتیشن ها متناسب با سبک دکوراسیون خود استفاده کنید. آبنمای دیواری، دیوار سبز، پارتیشن های چوبی برای تقسیم بندی فضا بسیار مناسب می باشند و فضای بسیار کمی را اشغال میکنند.

تزئین دکور آرایشگاه

در دکوراسیون آرایشگاه از اکسسوری های خاص و منحصر به فرد استفاده کنید که مشتری انرژی خوبی دریافت کند. آبنمای فلزی با جریان آب زیبا و صدای دلنشین برای فضای آرایشگاه بسیار کاربردی می باشد. زیرا صدای آب آن صداهای مزاحم را فیلتر میکند و محیطی آرام و صمیمی ایجاد میکند. این دکوری هنری انرژی مثبت را در سراسر محیط به جریان می اندازد و باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در فضا میشود.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه

در دکوراسیون آرایشگاه قسمتی را به عنوان نقطه ی کانونی انتخاب کنید و از خاص ترین وسایل در این قسمت استفاده کنید که برای سلفی گرفتن مشتریان مناسب باشد. حتما لوگوی خود را در این قسمت نصب کنید از اکسسوری لوکس مانند آبنمای فلزی در کنار آن استفاده کنید. به نورپردازی این قسمت توجه ویژه ای داشته باشید که عکاسی مشتریان با حداکثر کیفیت انجام شود و نتیجه ی کار شما به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود. اشتراک این عکس ها یک روش عالی برای تبلیغ سالن آرایشی شما می باشد و میتوانید با دکوراسیون زیبا مردم را جذب آرایشگاه خود کنید.

 آبنمای فلزی لوتوس در طرح، ابعاد متنوع می باشد که میتوانید برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان از قسمت سفارش آبنما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رنگ دکوراسیون آرایشگاه

اگر میخواهید آرایشگاه شما همیشه در خاطر افراد باقی بماند از ترکیب رنگ مناسب و زیبا استفاده کنید. دو الی سه رنگ برای وسایل انتخاب کنید زیرا رنگ زیاد باعث شلوغی و بی نظمی در فضا میشود. در آرایشگاه های مردانه بیشتر از رنگ های متضاد مانند سفید و مشکی استفاده میشود و اما در آرایشگاه زنانه بیشتر رنگ های مکمل مانند صورتی، سفید و طوسی کاربرد دارد.

رنگ کفپوش را در فضای آرایشگاه تیره انتخاب کنید زیرا کثیفی را کمتر نشان میدهد و برای دیوارها رنگ روشن انتخاب کنید که فضای شما را بزرگ تر نشان دهد.

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

امروزه آرایشگاه های مردانه از ترندهای روز و عناصر لوکس در دکوراسیون داخلی بهره میبرند. با استفاده درست و اصولی از وسایل، تقسیم بندی فضا و نورپردازی حرفه ای توجه مشتریان را جلب میکنند. در آرایشگاه مردانه میز و صندلی قهوه خوری قرار دهید و روی میز نمونه کار ها و مجلات جذاب بگذارید که مشتری در زمان انتظار سرگرم شود. حتما از صندلی های چرخدار و راحت برای قسمت انجام خدمات استفاده کنید و آینه روبروی صندلی باشد که مشتری تغییرات خود را ببیند و نظر دهد. به تناسب و هماهنگی میان وسایل آرایشگاه دقت کنید که رنگ، طرح و متریال هارمونی یکسانی داشته باشند و نتیجه ی کار زیبا و گیرا باشد.

دکوراسیون آرایشگاه مردانه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

اگر فضای بزرگی دارید میتوانید از سبک کلاسیک برای دکوراسیون آرایشگاه استفاده کنید. در این سبک از وسایل فلزی و چوبی حکاکی شده استفاده کنید و رنگ های طلایی، کرم، قهوه ای و سبز به کار ببرید. بیشتر خانم ها از فضای لوکس و لاکچری لذت میبرند و حس خوبی دریافت میکنند. سعی کنید وسایل را به گونه ای قرار دهید که در رفت و آمد اختلال ایجاد نکند. وسایل آرایشگاه زنانه بسیار زیاد است برای جلوگیری از بی نظمی حتما روی دیوارها قفسه قرار دهید و وسیله ها را چیدمان کنید.

نورپردازی سالن آرایشی

در صورتی که آرایشگاه شما پنجره های بزرگی دارد از نور طبیعی استفاده کنید و با تابیدن نور خورشید حس زندگی در سالن شما پر میشود. اگر نور طبیعی کافی نیست از انواع لوستر، لامپ های حبابی و آباژور برای تامین روشنایی استفاده کنید. آباژور آبشار علاوه بر صدای آب دلنشین دارای نورپردازی حرفه ای می باشد و باعث گرمی فضای شما میشود. آباژور را در قسمتی قرار دهید که مشغول به کار هستید این کار موجب بهبود دید شما در حین کار می‌شود.

سخن آخر

برای اینکه کار و مهارت خود را حرفه ای نشان دهید نیاز به یک دکور خاص و زیبا متناسب با شغل و شخصیت خود دارید. با اینکار مشتریان شما بیشتر میشود و روز به روز شاهد پیشرفت خود خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *