دکوراسیون خانه

بهترین دکوراسیون پاکسازی پوست

دکوراسیون پاکسازی پوست

برای طراحی بهترین دکوراسیون پاکسازی پوست باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید. دکور فشیال باید بسیار آرام بخش و صمیمی باشد که افراد احساس راحتی داشته باشند. از آنجایی که زمان پاکسازی پوست کمی طولانی است و حدوداً بین یک تا دو ساعت می باشد نباید محیط کسل کننده و یکنواخت باشد. بیشتر افراد برای خدمات پوستی محیط های شیک، خلوت و بدون سرو صدا را انتخاب میکنند که کمی ذهن خود را آرام کنند.

آبنما یکی از بهترین و خاص ترین دکوری ها برای دکوراسون پاکسازی می باشد. زیرا زمانی که فرد روی تخت دراز میکشد و خدمات روی پوست او انجام میشود، شنیدن صدای آب بسیار لذت بخش است. این صدا ذهن را به طبیعت میبرد و حس شادابی و آرامش در کلاینت شکل میگیرد. آبنمای لوتوس با طراحی دقیق دارای صدای آب دلنشین و استاندارد محیط داخلی می باشد به گونه ای که ساعت ها میتوانید به این صدا گوش دهید و خسته نشوید. ظاهر شیک و لاکچری این دکوری چشم ها را به خود خیره میکند و هنگام ورود مورد توجه افراد قرار میگیرد. یک دکوری منحصر به فرد و زیبا میتواند تغییر بزرگی در دکوراسیون شما ایجاد کند.

این آبنما در طرح و ابعاد متنوعی می باشد و شما میتوانید از قسمت سفارش آبنما با همکاران ما در ارتباط باشید.

نورپردازی دکوراسیون پاکسازی پوست

یکی از مهم ترین موضوعات طراحی دکوراسیون استفاده از نورپردازی مناسب می باشد. فضای اتاق نباید بیش از اندازه روشن یا تاریک باشد و بهتر است به صورت کنترل شده و اصولی انجام شود. اگر اتاق فشیال شما پنجره ی بزرگی دارد در روز از نور طبیعی و شب از نور مصنوعی بیشتر استفاده کنید.لامپ ها را روی دیوار نصب کنید و از لامپ های سقفی زیاد استفاده نکنید زیرا باعث آزار چشم کلاینت میشود. زمانی که کلاینت دراز کشیده چشمان او رو به سقف است و نور مصنوعی به چشم فرد آسیب میزند و آرامش او بهم میخورد.

آباژور آبشار لوتوس دارای نورپردازی دوازده رنگ کنترلی می باشد و شما میتوانید روی رنگ مورد نظر قرار دهید و فضایی رویایی ایجاد کنید. برای عکاسی و فیلم برداری در فضا نیز بسیار مناسب است و میتوانید به کمک این دکوری خاص محتواهای جذابی از کار خود تولید کنید.

دکوراسیون پاکسازی پوست

استفاده از آینه

آینه نقش بسیار مهمی در اتاق پاکسازی دارد زیرا افراد میخواهند تغییرات پوست خود را مشاهده کنند. همچنین آینه در دکوراسیون نیز بسیار اهمیت دارد و فضای شما را بزرگ تر و دلباز تر نشان میدهد. اگر اتاق کوچکی دارید از یک آینه قدی بزرگ استفاده کنید و مشکل کوچکی فضا را از بین ببرید. استفاده ی بیش از حد از آینه تاثیر مثبتی در فضای شما ندارد و حس نا امنی ایجاد میکند پس لازم نیست روی تمامی دیوار ها آینه قرار دهید.

رنگ اتاق پاکسازی پوست

انتخاب رنگ مناسب در زیبایی دکوراسیون پاکسازی پوست تاثیر زیادی دارد. رنگ ها روی مغز و روحیه ی افراد اثرات متفاوتی میگذارند و از این جهت بسیار با اهمیت هستند. اگر توجه کرده باشید بیشتر رستوران ها از رنگ های جیغ مانند قرمز و نارانجی استفاده میکنند زیرا این رنگ ها اشتها آور است و برای این فضا مناسب می باشد. در محیط پاکسازی به دنبال آرامش و شادابی افراد هستیم پس بهتر است از رنگ های روشن مانند صورتی، یاسی و طوسی استفاده کنید. هنگام انتخاب رنگ به نکات روانشناسی و سبک دکوراسیون خود دقت داشته باشید که بهترین رنگ را استفاده کنید.

چیدمان دکور پاکسازی پوست

از آنجایی که در اتاق پاکسازی از دستگاه و محصولات بسیار زیادی مثل ماسک ها، لایه بردار ها و .. استفاده میشود باید به گونه ای چیدمان شوند که فضا را شلوغ و بهم ریخته نشان ندهد.  یک قفسه نزدیک اسکین تراپیست قرار دهید که دسترسی راحت داشته باشد و از محصولات پوستی مورد نظر استفاده کند. حتما قسمتی را به رختکن اختصاص دهید و اگر فضای بزرگی ندارید یک کمد دیواری ایجاد کنید که وسایل شخصی فرد را در آن قسمت قرار دهید و محیط را شلوغ نکنید.

چیدمان دکور پاکسازی پوست

گل و گیاه در اتاق پوست

همانطور که میدانید گل و گیاه نماد آرامش و تازگی می باشند و در هر محیطی قرار بگیرند به آن فضا روح و انرژی زیادی میدهند. سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که به مراقبت زیادی احتیاج نداشته باشند و همیشه زیبا و تازه بمانند. استفاده از تابلو هایی از تصاویر جنگل و دریا برای اتاق فشیال بسیار مناسب است و حس حضور در طبیعت را القا میکند.

رنگ اتاق پاکسازی پوست

سقف اتاق پاکسازی

دیزاین سقف از موضوعات مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. کلاینت ساعت ها به سقف خیره میشود و اگر سفید ساده باشد بسیار خسته کننده می باشد. بهتر است از طرح ها و الگوهای زیبا مربوط به زیبایی و پاکسازی پوست استفاده کنید. یا اگر از آویز های تزئینی استفاده میکنید از ایمنی آن مطمئن باشید که روی زمین نیوفتد و باعث ایجاد استرس در افراد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *