دکوراسیون خانه

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون

رنگ نقره ای در دکوراسیون

رنگ نقره ای در دکوراسیون طرفدار بسیار زیادی دارد زیرا این رنگ علاوه بر لوکس و شیک بودن باعث ایجاد فضایی آرام و دلباز میشود. خانه ای درخشان که از هر نقطه ی آن زیبایی و جذابیت منعکس میشود. رنگ نقره ای فضای شما را بزرگتر و پرنور تر نشان میدهد و از نظر بصری درخشش متالیک و براقی دارد. این رنگ مانند رنگ طلایی نماد ثروت و ارزشمندی بوده است و در سبک مدرن و کلاسیک کاربرد دارد.

رنگ نقره ای در فلزات درخشش خود را بهتر نشان میدهد. آبنمای سیلور یکی از لوکس ترین اکسسوری ها می باشد. جریان آب در این دکوری زیبا چشم ها را به خود خیره میکند و میتواند نقش بسیار مهمی در تغییر دکوراسیون داشته باشد. برای تغییر دکوراسیون نیازی به خرید وسایل بزرگ و رنگ آمیزی دیوار ها نیست. با استفاده از یک دکوری خاص و متفاوت میتوانید تغییر بزرگی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

آبنمای سیلور لوتوس

این آبنما با ظرافت بسیار زیادی ساخته شده است و زمانی که خاموش است در زیباسازی محیط کاربرد دارد. صدای آب این آبنما کاملاً استاندارد برای فضای داخلی می باشد و شما میتوانید از این دکوری خاص در خانه و محل کار خود استفاده کنید. رنگ نقره ای آن باعث ایجاد حس آرامش و سکون میشود و فضایی راحت و به دور استرس و اضطراب خلق میکند. این آبنما همراه با نورپردازی می باشد در نتیجه نور به بدنه ی فلزی میتابد و درخشش بیشتری را در فضا منعکس میکند.

دکوری نقره ای

با توجه به فضایی که در اختیار دارید میتوانید از این آبنما در ابعاد متناسب استفاده کنید. برای ارتباط با مشاوران ما روی قسمت سفارش آبنما کلیک کنید.

مهم ترین مزیت رنگ نقره ای در دکوراسیون

از مهمترین مزایای رنگ نقره ای تطبق پذیری راحت آن با سایر رنگ های سرد و گرم می باشد. همانقدر که در کنار رنگ های زنده جذابیت بسیار زیادی دارد، در کنار رنگ های خنثی و پاستیلی هم ترکیب فوق العاده ای میسازد. این رنگ برای فضاهای مردانه و زنانه نیز بسیار مناسب است. در فضاهای دخترانه و زنانه از رنگ های صورتی و یاسی در کنار رنگ نقره ای استفاده کنید و حس تازگی و شادابی را به محیط ببخشید. در فضاهای مردانه از رنگ نقره ای در کنار رنگ مدادی و مشکی استفاده کنید، این ترکیب رنگ نشانه ی قدرت می باشد و فضایی شیک و لوکس خلق میشود.

مکمل رنگ نقره ای چه رنگی است؟

از مهترین مکمل های رنگ نقره ای در دکوراسیون، دکوراسیون نقره ای مشکی، دکوراسیون نقره ای طلایی، دکوراسیون نقره ای سفید و دکوراسیون نقره ای صورتی می باشد.

دکوراسیون نقره ای را می‌توان با بازی رنگ‌ها پیش برد. یعنی تنها کافی است که رنگ نقره ای را وارد پالت رنگی منزل کنید اما همین ‌که طیف‌های کم‌رنگ و پر رنگ آن را به کار ببرید یا رنگ‌های مکمل را در پالت آن استفاده کنید؛ دیزاین‌های زیبایی خلق می‌کنید. کافی است بدانید که کدام طیف را به کدام المان یا وسیله اختصاص دهید.

دکوراسیون نقره ای مشکی

از این دورنگ برای ایجاد کنتراست بالا در فضا استفاده میشود. دکوراسیون نقره ای و مشکی بسیار باشکوه و چشم نواز می باشد. بیشتر افراد از این ترکیب برای فضاهای اداری و تجاری استفاده میکنند. آبنمای سیلور با گلدان مشکی گزینه ی مناسبی برای تزئین محیط کار می باشد.

دکوراسیون نقره ای طلایی

رنگ های متالیک بسیار پویا هستند و فضایی پرانرژی و خاص را برای شما ایجاد میکنند. با استفاده ی متعادل از این دو رنگ خانه ی شما جلوه ی ویژه ای پیدا میکند. سعی کنید برای استفاده از این دو رنگ از وسایل فلزی استفاده کنید و ابتدا با آینه ی فلزی، آباژور فلزی، صندلی فلزی و… دکوراسیون نقره ای طلایی خود را خلق کنید. در ادامه میتوانید از مبلمان طلایی با پارچه ی نقره ای استفاده کنید. پرده ها، دیوارها و سایر وسایل را از ترکیب این دو رنگ انتخاب کنید و دکوراسیونی لوکس و شیک ایجاد کنید.

دکوراسیون نقره ای طلایی

دکوراسیون اتاق خواب نقره ای

این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که این رنگ باعث آرامش فضا میشود به خواب راحت تر کمک میکند. از رنگ نقره ای میتوانید برای رو تختی، میز آرایشی، ساعت، دیوارکوب های فلزی، آباژورآبشار فلزی و… استفاده کنید. یکی از ترکیب رنگ های فوق العاده برای اتاق خواب ترکیب نقره ای و کرمی است. اگر میکس این دو رنگ را به خوبی انجام دهید فضای شما گرم و تسکین دهنده به نظر میرسد.

دکوری نقره ای

سخن آخر

در این مقاله با یکی از پرطرفدار ترین رنگ های دکوراسیون و جذاب ترین دکوری سیلور آشنا شدید. آباژور آبشار سیلور لوتوس از جنس استیل خارجی ضد زنگ می باشد و با گذر زمان شاهد تغییر رنگ در آن نخواهید بود. این اثر هنری مناسب برای نقطه ی کانونی هر فضا می باشد زیرا تصویر زیبایی از رقص آب و نور را به نمایش میگذارد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *