آبنما

خاص ترین آبنما در اصفهان

آبنما یکی از بهترین عناصری است که میتواند تاثیر مثبتی در دکوراسیون داشته باشد. تماشای جریان آب باعث حال خوب افراد میشود. در این مقاله شما را با خاص ترین آبنما آشنا میکینم که علاوه بر صدای آب دلنشین ظاهری هنری و متفاوت دارد.

آبنمای لوتوس یک اثر هنری جذاب می باشد که در ساخت آن از هنر دواتگری و قلمزنی استفاده شده است. اصفهان به شهر هنر معروف می باشد از این جهت صنایع دستی با ارزشی در این شهر ساخته میشود که مورد توجه کل دنیا قرار گرفته است. آبنمای دستساز و زیبایی که در تصویر زیر مشاهده میکنید، نمونه ای از صنایع دستی پر کار و باظرافت می باشد که جلوه ی بسیار زیادی به فضای شما میبخشد.

آبنما در اصفهان

اهمیت آبنما در اصفهان

اصفهان دارای آب و هوای خشک و آلوده می باشد. این آلودگی می تواند تاثیرات منفی بر روی سلامت شما بگذارد. برای این که بتوانید هوای داخل خانه را پاکسازی کنید، از آبنما در محیط خود استفاده کنید. آبنما علاوه بر بهبود هوا باعث افزایش رطوبت نیز میشود و با وجود آن حس طراوت و تازگی را تجربه میکنید.

طبق آمار مردم اصفهان دارای استرس بسیار زیادی هستند. زیرا بیشتر آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و کمال گرایی در کار و تجارت باعث افزایش استرس میشود. این استرس علاوه بر اینکه برای سلامتی بسیار خطرناک است، تمرکز افراد را در حین کار بهم میزند. اما داروی استرس صدای آرام و ملایم آب می باشد. این صدا ذهن شما را از دغدغه های روزانه دور میکند و زندگی آرامش بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر مردم اصفهان، مردم کل دنیا به آبنما در خانه و محیط کارشان نیاز دارند. زیرا یک اکسسوری ضروری برای حفظ سلامت روانی و جسمی می باشد. صدای آب برای انسان مفید است، به همین دلیل توصیه ی همه ی شهرداری ها در سراسر دنیا اجرای آبنمایی جذاب در میادین شهری می باشد. حتی بعضی از شهرها هزینه ی بسیار بالایی را برای ساخت آبنمایی منحصر به فرد اختصاص میدهند. وجود آبنمایی جذاب باعث افزایش گردشگر در آن شهر میشود. گردشگر برای ما در محیط کار، مشتری است. با آبنمایی منحصر به فرد مشتریان خود را افزایش دهید.

مزیت خرید آبنما در اصفهان

مردم اصفهان به دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی میدهند و به تجملات، وسایل ارزشمند و با کیفیت علاقمند می باشند. آبنمای فلزی در ابعاد رومیزی، ایستاده و دیواری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این آبنما به خاطر ظاهر لوکس و زیبایی که دارد برای جلوه بخشیدن به فضا بسیار مناسب می باشد. همچنین دارای صدای آب استاندارد برای فضای داخلی است که در کنار آن احساس آرامش میکنید. با استفاده از آبنما در دکوراسیون خانه می توانید خود را در طبیعت احساس کنید. جنس آبنما استیل خارجی ضد زنگ می باشد که در شرایط آب و هوایی متفاوت بسیار مقاوم است و با گذشت زمان شاهد تغییر رنگ در آن نخواهید بود.  

خرید آبنما در اصفهان

 انوع آبنما در اصفهان

آبنما در اصفهان تنوع زیادی از لحاظ ظاهر، اندازه، کیفیت و قیمت دارد. بهترین متریال برای ساخت آبنما استیل و فایبر گلاس می باشد. شما باید آبنما را متناسب با سبک و ابعاد خانه ی خود انتخاب کنید. آبنمای فلزی لوتوس در ابعاد رومیزی، ایستاده و دیواری ساخته میشود. آبنمای رومیزی بسیار با ظرافت و زیبا برای روی میز پذیرایی، اتاق خواب، میز کار و… مناسب می باشد. آبنمای ایستاده برای کنار مبلمان، فضاهای پرت و نقاط کانونی مورد توجه قرار میگیرد. این نوع آبنما همراه با نورپردازی دوازده رنگ کنترلی می باشد و با نورپردازی حرفه ای فضایی روشن و دلباز را ایجاد میکند.

فروش آبنما در اصفهان
آبنما در اصفهان

نکات مهم هنگام خرید آبنما در اصفهان

هنگام خرید آبنما علاوه به ظاهر به کیفیت آن دقت ویژه ای داشته باشید. پمپ آبنما سایلنت باشد و هنگامی که روشن است فقط صدای دلنشین آب به گوش برسد. صدای آب استاندارد فضای داخلی باشد به نحوی که ساعت ها گوش کردن به صدای آب برای شما لذت بخش باشد. پاشش آب به اطراف نداشته باشد و نظم فضای شما را بهم نزند. از لحاظ ظاهری دکوری جذابی باشد و هنگامی که آبنما خاموش است در زیبا سازی محیط نقش مهمی داشته باشد.  

ساخت سفارشی آبنما در اصفهان

گاهی برای قسمتی از خانه به دنبال محصولی خاص و متفاوت هستید. مثلاً یک فرو رفتگی در محیط خانه و یا محل کار وجود دارد و جلوه ی خوبی ندارد. همچنین دکوری های آماده برای فضای شما مناسب نمی باشد و یا اگر اندازه ی مناسبی داشته باشد از لحاظ هارمونی با سایر وسایل خانه هماهنگ نیست. در چنین شرایطی خرید دکوری مورد نظر کار دشواری است. اما یک راه حل برای این مشکل وجود دارد. یک عکس از محیط مورد نظر برای کارشناسان شرکت لوتوس ارسال کنید. مشاوران و طراحان ما متناسب با سبک خانه ی شما جذاب ترین طرح را پیشنهاد میدهند. برای ارتباط با مشاوران ما از قسمت سفارش آبنما اقدام نمایید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *