کاربرد آباژور آبشار برای مدیتیشن

مدیتیشن با صدای آب

همانطور که میدانید صدای آب باعث آرامش شما میشود. در واقع همه ی انسانها با شنیدن صدای آب احساس خوشبختی و رضایت دارند. مدیتیشن با صدای آب، ذهن شما را از افکار منفی پاک میکند. شما در طی روز با مسائل مختلفی سرو کار دارید که این مسائل باعث اضطراب و استرس میشود. صدای دلنشین آب، ذهن شما را از استرس و نگرانی خالی میکند و چند لحظه ای را در آرامش و حال خوب می گذرانید.

فواید اصلی مدیتیشن با صدای آب

افزایش آگاهی از مهمترین فواید مدیتیشن با آب می باشد. زیرا این صدا ذهن شما را باز میکند. به هنگام انجام کار یا مطالعه باعث افزایش تمرکز و خلاقیت شما میشود. صدای آب یک موسیقی بینظیر و غیر تکراری است. اما هر صدای آبی برای محیط بسته مناسب نیست. آباژور آبشار لوتوس با صدای آب استانداردی که دارد، فضایی دنج و صمیمی را ایجاد میکند.

طبق تحقیقات انجام شده مدیتیشن با صدای آب برای کاهش درد، بهبود خواب و رهایی از افسردگی بسیار مناسب است. خانواده هایی که کودک و نوجوان در خانه دارند حتماً از آباژور آبشار استفاده کنند. زیرا نوجوانان به خاطر سن حساسی که دارند دچار پرخاشگری و اعصبانیت میشوند. این صدا روی ذهن نوجوانان تاثیر مثبت دارد. همچنین در کودکان باعث افزایش خلاقیت در آنها میشود.

چگونه مدیتیشن با صدای آب انجام دهیم؟

راحتترین قسمت خانه را برای مدیتیشن انتخاب کنید. یک کاناپه در آن قسمت قرار دهید. روی کاناپه بنشینید و دستانتان را مانند تصویر روی پاهای خود قرار دهید. چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید به صدای آب گوش دهید. ذهن خود را درگیر سایر مسائل زندگی نکنید. دم و بازدم را حدود 2 الی 3 دقیقه انجام دهید. اینکار را حداقل دو بار در روز تکرار کنید. بهترین زمان برای مدیتیشن صبح و شب قبل از خواب می باشد. تاثیر اینکار را حدود یک الی دو  هفته بعد از تکرار مدیتیشن روی سایر مسائل زندگیتان خواهید دید.